یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم فوتسال پالما مایورکا اسپانیا با برتری مقابل کاستاول برزیل قهرمان جام بین قاره ای فوتسال جهان شد.
به گزاش یافته، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که فصل گذشته برای نخستین بار در تاریخ باشگاه خود به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود یک جام ارزشمند دیگر برای این باشگاه و البته با حضور سه ملی‌پوش ایرانی به‌دست آورد.




بر اساس این گزارش تیم‌های فوتسال پالما مایورکا اسپانیا و کاستاول برزیل در فینال جام بین قاره‌ای جهان بامداد امروز جمعه ۱۷ آذر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ انجامید و در ضربات پنالتی، پالما موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد تا به عنوان قهرمان جام بین قاره‌ای فوتسال جهان انتخاب شود.
مسلم اولادقباد از لرستان به همراه حسین طیبی و سالار آقاپور ۳ بازیکن ایرانی تیم پالما هستند که در این بازی شاهد پیروزی تیم خود بودند.
این پیروزی در حالی برای پالما به دست آمد که آنها نیمه اول را با حساب ۳ بر یک از حریف خود عقب بودند اما در نیمه دوم و در ضربات پنالتی توانستند تیم برزیلی کاستاول را شکست دهند.

اولادقباد متولد سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان برای تیم پالما در لالیگای اسپانیا توپ می‌زند. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به ماهان تندیس قم، شهرداری ساوه و تأسیسات دریایی اشاره کرد. او در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به باشگاه پالمای اسپانیا پیوست. ملی پوش لرستانی فوتسال کشورمان،  ماه گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد.



دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1402-09-21 08:59
با ارزوی موفقیت های بیشتر و شنیدن خبرهای خوب از جوانان لرستانی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا