یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرهاد نیکوخصال به عنوان مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
به گزارش یافته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با صدورحکمی فرهاد نیکوخصال را به عنوان مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.
نیكوخصال متولد ۱۳۴۶ در خرم‌آباد و كارشناسی ارشد تربیت‌بدنی با گرایش فیزیولوژی ورزشی را دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان (از ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۱)، مدیر مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب تهران، نایب‌رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان كشور، مدیر مجموعه‌های سوارکاری کشور، سرپرست چند فدراسیون، مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها مدیرکل برنامه و بودجه شرکت توسعه و تجهیز نگهداری اماکن ورزشی، از جمله سوابق نیکوخصال می‌باشد.
شایان ذکر است اداره کل رفاه و پشتیبانی زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان است.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1402-09-15 08:14
فرهاد نیکوخصال یکی از مدیران توانمد، خوش فکر، پاکدست و کاربلد است که حداقل جایگاه ایان وزیر وزارتخانه متبوع است.
تنها مدیری که بدون ریا و تزویر و شوآف ، در این دوسال مسئولیتش در اداره کل ورزش لرستان بود که هیچگاه( حتی یکبار) پشت میز مدیریت ننشست، به هیچ نماینده سهم خواهی باج نداد ، به هیچ خبرنگار قلم فروشی کارت هدیه و هیات و بن و البسه و ..ندادو با اعلام پایان مسئولیتش به زمین و زمان و میز چنگ نینداخت و التماس نکرد .با سوغات و ... روزانه به سمت وزارت روانه نشد چون خودش از آنجا برای آبادانی استانش آمده بود.
نقل قول کردن
#2 رضا 1402-09-15 11:15
حتی یک نقطه خاکستری در دوران مدیریت این انسان شریف وجود نداشت.برعکس مدیرانی که برای بقا و ماندن در پست و مقام تمام وقتشان را با استاندار و سایرین در مسیر خرم آباد به بزرگراه نیایش و ساختمان سئول بو التماس برای خدمت به جوانان !!! سپری میکند
نقل قول کردن
#3 کارمند اداره ورزش 1402-10-01 11:56
ضمن تبریک به جناب نیکوخصال، مدیر بلدِکار،با لیاقت،خوش فکر و پاکدست، باید عنوان کنم که تنها مدیری که به معنای واقعی دیدگاهی علمی به ورزش این استات داشت و بحث آمایش سرزمین رو مطرح و احرایی نمودند و پایگاه اسعدادیابی و پیکرسنجی رو تجهیز و راه اندازی کردند.در فرصت اندک و در شرایط بد اقتصادی اسکوربرد ورزشگاه تختی و بهسازی و صندلی رو برای اولین بار نصب کردند و ....ایکاش ایشون رو از شهر زادگاهش فراری نمیدادن و کوتوله های بد ذات امروزی که باعث پسرفت ورزش شده اند هیچگاه وجود نداشتند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا