یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل تأمین‌اجتماعی لرستان گفت: المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در چند رشته ورزشی در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.
به گزارش روز یک شنبه یافته، منوچهر گودرزی از برگزاری المپیاد ورزشی مستمری‌بگیران در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد و گفت: این المپیاددر دو حوزه کارگری و همکاران در هشت رشته ورزشی، در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود؛ رشته‌های ورزشی برای آقایان شامل والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی بوده و برای خانم‌ها نیز این مسابقات در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون اجرا خواهد شد.
وی به شرایط سنی شرکت‌کنندگان اشاره کردوگفت: تمامی بازنشستگان، ازکارأفتادگان کلی و همسران بازمانده که دارای بیش از ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۵ سال سن (برای خانم‌ها) هستند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی لرستان افزود: علاقمندان از ۱ مرداد لغایت ۲۱ مردادماه به مدت سه هفته فرصت دارند تا با اعلام مشخصات و رشته ورزشی مورد نظرخود از طریق کانون‌های بازنشستگی و شعب تأمین اجتماعی ثبت‌نام کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-05-08 15:07
بعد ما میریم برای یک وام ۸ میلیون تومانی میگن باید ثبت‌نام کنید و بمانید توی نوبت! خب انصافا نمیشه بجای این المپیاد ورزشی برن و وام بدن به بازنشسته ها؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا