یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رقابت‌های نیمه نهایی سه وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزار شد و  یونس امامی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا شد و به دیدار رده‌بندی رفت.


به گزارش یافته، در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل و آرمان آندروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۴ توران بایراموف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
امامی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا شد و به دیدار رده‌بندی رفت.
امامی متولد دلفان لرستان است که در شهریارسکونت دارد.
 
 
علیرضا سرلک از دور رقابت‌ها کنار رفت
علیرضا سرلک اهل الیگودرز و نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان، از دور رقابت‌ها کنار رفت.
سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل گیلمان از آمریکا در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان – صربستان

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1401-06-26 20:26
میلاد سرلک بختیاری بچه الیگودرزه و پارسال قهرمان شد ولی این جوان بیکاره و هیچ حمایتی ازش نشده خب انصافا چطور و با چه انگیزه ای تلاش کنه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا