یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سومین و اخرین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور-آقایان(تهران۱۴۰۱) با قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در بخش آقایان پایان یافت.
به گزارش یافته، در پایان مرحله نهایی از بیست‌وشسمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۶۳۵ امتیاز، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان با ۵۹۲ و نیم امتیاز و نفت تهران با تهران با ۳۷۴ امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
مرحله سوم مسابقات دو ومیدانی لیگ باشگاه‌های کشور(آقایان) ۲۰و۲۱شهریور ماه۱۴۰۱ درتهران برگزار شد.



در جریان برگزاری مسابقات علی فتحی گنجی از باشگاه عقاب نیزوی هوایی موفق شد در رقابت ماده پرتاب نیزه با پرتاب به مسافت ۷۶.۶۵متر رکوردملی و باشگاهی این ماده را که با ۷۶.۲۰متر(۱۳۹۵/۶/۱۶)در اختیار ایوب آرخی بود ارتقاء دهد.

نتایج مسابقات:

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-06-22 09:27
تبریک ،خسته نباشید . جای تشکر دارد که بعد از مدتها یک اسپانسر واقعی و کاربلد در ورزش لرستان سرمایه گذاری میکند. تشکر ویژه از آقای حسین رحمتی و آقا ایرج سپهوند که زحمات زیادی برای حمایت و کمک به ورزشکاران بومی این استان و جذب ملی پوشان رشته دو ومیدانی که باعث پیشرفت و رونق مادر ورزشها در استان شده اند.متشکریم
نقل قول کردن
#2 بهنام بازگیر 1401-06-23 08:55
اسم قحطی بود اسمش رو میذاشتند شاپورخواست یا خایدالو یا سیماشکی یا لرویر یا افلاک یا یافته یا مخملکوه
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-06-23 11:37
به نقل از بهنام بازگیر:
اسم قحطی بود اسمش رو میذاشتند شاپورخواست یا خایدالو یا سیماشکی یا لرویر یا افلاک یا یافته یا مخملکوه

اسپانسر این تیم شرکت پتروشیمی پلیمر خلیج فارس هستش!چطور این اسامی رو بزاره برادر من؟ همین که نام شهر خرم آباد در پسوندش هست کفایت میکند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا