یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرحله مقدماتی رقابت‌های گروه دوم دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با صعود تیم‌های استقلال کاشان و شهرداری همدان پایان یافت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در هفته‌ی دهم و پایانی این مسابقات تیم جوانان گهر دورود اگرچه با یک گل از سد پدیده غرب کرمانشاه گذشت، اما همچون سال قبل در رقابتی میلی‌متری از صعود به دور بعد باز ماند.
در دیگر دیدارهای این هفته تیم‌های جوانان استقلال سیلک کاشان و شهرداری همدان که در رده‌های اول و دوم قرار داشتند در همدان به تساوی بدون گل رسیدند.
افشید قم نیز که سقوطش قطعی شده بود به تبریز نرفت تا نتیجه‌ی بازی این تیم مقابل جوانان ماشین‌سازی سه بر صفر به نفع نماینده‌ی آذربایجان اعلام شود.




اسامی بازیکنان جوانان گهر دورود:
امیرحسین نقیبی... مهدی چکانی... محسن میرزایی... مهدی کشوری... علی هداوند... دانیال نبی‌زاده... رضا امانی... رضا خسروی... مهدی سالاروند... ابوالفضل سالاروند... محمدحسین رضایی... ابوالفضل فرامرزی... شایان ابراهیمی... ابوالفضل مرادی‌نیا... محمدمهدی خدایی...آرین فولادوند... امیر لک... محمد مهدی خرم‌آبادی... هخامنش یاراحمدی... اشکان یاراحمدی... یاسین ملک‌آسا... سینا مهرپویا...
کادر فنی:
سرپرست: اکبر گرمه‌ای
مربیان: محمود رحمتی... مجید کیان‌فر... محمود بهرامی... پرویز برومند... محمد اسمی
مدیر تیم‌های پایه: امین صالح‌نیا
مدیر عامل: منوچهر رئوفی
 
 
 جدول رده‌بندی نهایی:

 

دیدگاه‌ها  

#1 هداوند 1401-08-03 16:39
اصل ما هداوندها از دورود لرستان است که زمان شاه عباس صفوی بعد از کشتن میر شاهوردی خان آخرین اتابک لرکوچک ایل هداوند را به ورامین تبعید میکند ولی هنوز بعد از گذشت چند قرن ما زبان لری را که زبان مادری ماست حفظ کردیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا