یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور امروز جمعه قرار بود ۶ بازی در گروه چهارم انجام شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، تیم خرم‌کشت افلاک خرم‌آباد که یکی از مدعیان صعود از این گروه است به فارسان چهارمحال و بختیاری رفت تا مقابل تیم پنجم جدول در زمین حریف صف‌آرایی کند.
در شرایطی که بارش سنگین برف در این شهر اتفاق افتاده بود، شنیده می‌شود شماری از بازیکنان این تیم نیز اعتصاب کرده و در محل بازی حضور نیافتند.
با توجه به حضور تیم خرم‌کشت در ورزشگاه تختی فارسان، اگر عدم حضور بازیکنان تیم شهدای ابوذر حقیقت داشته باشد، نتیجه‌ی این بازی ۳ بر صفر به نفع نماینده لرستان اعلام می‌شود.
با توجه به توقف تیم صدرنشین استقلال شوش و تساوی یک بر یک این تیم در زمین خود مقابل شرهانی دهلران و نیز قرعه‌ی استراحت پرسپولیس برازجان، با ۳ امتیازی که اگر برای خرم‌کشت خرم‌آباد منظور شود، این تیم در فاصله‌ی ۳ هفته تا پایان مسابقات همچنان جزء ۳ تیم بالای جدول باقی می‌ماند.
امروز همچنین گهرنوین دورود نیز در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم صفاجوان‌گستر بندر دیر بود.
در شرایطی که نیمه‌ی اول این بازی با یک به نفع نماینده لرستان پایان یافت، به دلیل بارش شدید، با نظر داور، این بازی ناتمام ماند و به فردا موکول شد.
 
🔹گروه چهارم:
🔸ابوذر باشت 2 - اکسیر الوند همدان 2
🔸گهرنوین دورود 1 - صفاجوان گستر دیر 0  (۲۴ ساعت به تعویق افتاد)
🔸زاگرس جوانرود 0 - یاد آوران دوکوهه اندیمشک 1
🔸شهدای ابوذر فارسان ؟ - خرم‌کشت خرم‌آباد ؟  (لغو شد)
🔸استقلال شوش 1 - شرهانی دهلران 1
🔸آکادمی کیا تهران 5 - وحدت ایوان 0

دیدار نماینده دورود فردا برگزار می‌شود/ از ارجاع پرونده شهدای ابوذر فارسان - خرم کشت افلاک به کمیته انضباطی

مسئول لیگ دسته سوم از ارجاع پرونده دیدار دو تیم شهدای ابوذر فارسان و خرم کشت افلاک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.
امیرحسین فراهانی در خصوص لغو سه دیدار از گروه‌های سوم و چهارم رقابت‌های مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: گزارش دیدار دو تیم شهدای ابوذر فارسان و خرم کشت افلاک به دلیل عدم مهیا کردن شرایط میزبانی نماینده استان چهارمحال و بختیاری توسط مقامات رسمی مسابقه اعم از نماینده فدراسیون و داور مسابقه صورتجلسه شده و به محض اینکه این گزارش به دست کمیته مسابقات سازمان لیگ برسد این کمیته پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع خواهد داد تا کمیته انضباطی در خصوص نتیجه این مسابقه تصمیم گیری کند.
فراهانی در خصوص لغو دو دیدار دیگر از گروه چهارم نیز بیان داشت: از گروه چهارم رقابت‌ها دیدار دو تیم گهرنوین دورود و صفاجوان گستر دیر در حالی که تا پایان نیمه اول برگزار شده بود به دلیل بارندگی‌های شدید با تصمیم داور و نماینده فدراسیون لغو و نیمه دوم آن با ۲۴ ساعت تعویق در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
مسئول لیگ دسته سوم کشور افزود: دیدار دو تیم اتحاد محمدیار و شاهین دهداری تهران از گروه سوم نیز به مانند دیدار دو تیم گهر نوین دورود و صفاجوان گستر دیر به دلیل بارش برف در دقیقه ۱۸ نیمه اول متوقف و ادامه مسابقه با ۲۴ ساعت تعویق برگزار خواهد شد.

 

 



دیدگاه‌ها  

#1 هوادار فوتبال لرستان 1400-10-24 22:48
یافته جان با این تفاسیر که آقای فراهانی گفتن نتیجه بنفع خرم کشت اعلام میشه؟
نقل قول کردن
#2 هوادار فوتبال لرستان 1400-10-24 22:50
از پایگاه خبری وزین یافته سپاسگزاریم خیلی در بحث اطلاع رسانی عالی عمل میکنید اخبار نمایندگان فوتبال استانمان در لیگ دسته سوم را بخوبی پوشش می‌دهید اگر بگوییم یافته در غرب ایران نظیر ندارد گزاف نگفته ایم موفق و سربلند باشید انشاالله.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا