یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین معارفه حشمت امان الهی به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، دوشنبه 14 مهرماه، آیین معارفه حشمت امان الهی و تکریم سید علی کریمی با حضور دکتر سلطانی معاون مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در سالن اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
معاون مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از خدمات سید علی کریمی اظهار کرد: از وی به‌عنوان مدیری لایق و شایسته یاد می‌شود که اعتبار و وجهه ایشان خیلی کمک‌کننده ورزش استان بود و حالا که خواستند در این مسئولیت نباشند، اداره ورزش و جوانان لرستان به حشمت اله امان الهی سپرده می‌شود.
سلطانی تصریح کرد: همه ازاین‌پس باید کمک کنند که بیش از گذشته به جامعه ورزش و جوانان در استان خدمت کنند.
وی تصریح کرد: باید محیط کار محیطی برای رشد و پیشرفت دستگاه باشد و این کمک خواهد کرد که مردم و جامعه هدف ما نیز همواره رضایتمند باشند.
 



از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش و جوانان استفاده می‌کنم
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان ضمن تشکر از اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان گفت: لرستان مهد نام‌آوران و دلیران است که باید با تلاش بیشتر و استفاده از همه ظرفیت‌ها به توسعه ورزش و جوانان لرستان کمک کنیم.
حشمت امان الهی در این مراسم اظهار کرد: از اعتماد مقام عالی، وزارت که بنده را لایق این مسئولیت دانستند تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم با مجموعه اقدامات اثرگذار پاسخگوی این اعتماد را بدهم.
وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات سید علی کریمی، مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان، افزود: امیدواریم با همکاری، برادری و همفکری در مجموعه مدیریتی اداره کل و استفاده از همه ظرفیت‌ها، قدم‌های مثبتی برداریم و منها اقدامات اثرگذار باشیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: لرستان مهد نام‌آوران و دلیران زیادی است و امیدواریم این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
امان الهی تصریح کرد: انشالله با همکاری، همیاری، همفکری خانواده ورزش و جوانان گام‌های مطلوبی در مسیر اعتلای اهداف پیش رو برداریم.
 


*شایان ذکر است روز گذشته، با صدور حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، حشمت‌الله امان الهی به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان معرفی شد.
وی اهل الیگودرز و از کارمندان باسابقه و رسمی اداره کل ورزش و جوانان لرستان است.
تصدی معاونت توسعه، معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان استان، قائم‌مقام مدیرکل، رئیس امور مالی، رئیس امور اداری از سوابق کاری وی است که پیش از این به عنوان رئیس فناوری و اطلاعات خدمت می‌کرد.
امان الهی از داوران بین‌المللی تکواندو کشور است.
شایان ذکر است سید علی کریمی از 20 خرداد 98 مدیریت این اداره را بر عهده داشت.
علی یاور عزيزپور هم از دوم مهرماه 93 تا 20 خرداد 98 به عنوان مدير كل ورزش و جوانان منصوب شده بود.
پيش از وی نیز رضا محمدي‌اصل از 25 اسفند 1391 به مدت يك سال و نيم مدير كل ورزش و جوانان لرستان بود.




 

دیدگاه‌ها  

#1 مجید 1399-07-15 08:15
زور نمایندگان خرم آباد به نماینده الیگودرز نرسید
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-07-15 08:44
تبریک و با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید و خسته نباشید به جناب کریمی
نقل قول کردن
#3 محمود 1399-07-15 09:35
سلام خدارا شکر فردی با اخلاق نیکو وباسابقه درخشان وسلامت سابقه کاری سکان ورزش استان را به دست گرفت ضمن تبریک به جناب اقای مهندس امان الهی که واقعا از جوانب مختلف ورزش استان اطلاع کامل دارند خصوصا مسایل مهم مالی وانصافا بدون حاشیه واتهام پراکنی وتخریب دیگران هستند وواقعا انسانی بااخلاق ورزشی هستند .... حالا تکلیف ان همه تخریب مدعیان پرتوقع وبدون رزومه کافی و مدعی مدیر کلی چه میشود ....امان ازحب دنیا که به فرمایش مولا علی ع راس کل خطیه است ....باید بروند استغفار کنند که چرا ان همه تلاش بی مورد وتخریب شخصیت افراد مختلف کردند....ان شرایط پیش امده حداقل مزیتی که داشت این بود که شخصیت خیلی ها برای همگان اشکار گردید .....ورزش استان که با سلامت یک میلیون وهفتصد هزار نفر سروکار دارد گوشت قربانی نیست که به واسطه اینکه یک هفته قبل انتخابات با نماینده ای بیعت کرده اند حالا سهم خواهی کنند ومدیرکلی بخواهند ....
نقل قول کردن
#4 محمود 1399-07-15 09:36
سلام واحسنت به این حسن انتخاب عالی .....دهن همه مدعیان مدهوش بسته شد وبهتر ازهمه بر مسند مدیر کلی نشست ...ارزوی توفیق برای این مرد با اخلاق داریم ....وضمنا دندان طمع طمع کاران نیز کنده شد....امیدوارم من بعد بجای تخریب رقبا بروند درس تزکیه نفس واسلام ناب محمدی وتشیع واخلاق مداری بیاموزند ....مناصب دنیوی اینقدر نمی ارزید که اینهمه غیبت ودروغ وتهمت و....به همگان بزنید
نقل قول کردن
#5 محمود 1399-07-15 09:37
احسنت به این حسن انتخاب ....خیالمان راحت شد تا مدتی هر تازه از دوران رسیده با دلقک بازی خیال مدیر کلی نکند.....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا