یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شنیده‌های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که ابراهیم نصیری معاون اداره كل ورزش و جوانان خوزستان قرار است به‌زودی به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شود.
 به گزارش افلاك ورزشي، اين روزها در حال و هواي کاملاً تير و تار ورزش لرستان با توجه به اخبار بركناري و يا استعفاي مدیرکل ورزش و جوانان لرستان هر روز شاهد بازار داغ شايعه در خصوص گزینه‌های مدير كلي به گوش می‌رسد.
متأسفانه در اوضاع قمر در عقرب و كرونايي ورزش استان نمايندگان لرستان در مجلس و استاندار استان به جاي انتخاب گزينه اصلح و شايسته براي منصب مدير كلي ورزش و جوانان با معرفي گزینه‌های متعدد براي اين حوزه پرمخاطب هر روز شاهد معرفي يك گزينه براي اين حوزه هستيم و در اين آشفته‌بازار وزارت ورزش و جوانان به‌شدت از عملكرد و عدم تعامل نمايندگان استان و استاندار براي اجماع روي گزينه شايسته عصباني است و بر اساس آخرين اخبار از منبع موثق در وزارت ورزش، اين وزارتخانه قصد دارد براي سرپرستي اداره ورزش و جوانان لرستان از يك گزينه غیربومی بنام ابراهيم نصيري معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان خوزستان استفاده كند.
گفته می‌شود هماهنگی‌هایی از سوی يكي از نمايندگان فاقد گزينه در مجلس با وزیر ورزش و جوانان انجام شده است.
شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است تغییر سيد علي كريمي قطعی شده است اما برای انتصاب گزينه غیربومی، با نمایندگان مشورت نشده و آن‌ها در جریان هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزیر ورزش و جوانان برای انتصاب نصیری نیستند.

آبا معاون ورزش خوزستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان می‌شود؟

دیدگاه‌ها  

#1 علیرضا 1399-07-12 09:20
جای تاسف است که نمایندگان این استان حتی در انتخاب یک فرد اصلح (چه بومی چه غیر بومی ) درمانده اند، حال که نمیتوانید حداقل گزینه های ضعیف معرفی نکنید و اجازه بدهید وزارت ورزش خودش گزینه مناسب را با توجه به سوابق ، سنوات ، تجربیات و عملکردهای انجام شده در گذشته یک مدیر خوشنام انتصاب نمایند نه هر کسی که دو روز رئیس هیات بوده یا صرفا یک مدرک مرتبط از دانشگاه آزاد علی آباد کتول اخذ نموده صرفا صلاحیت مدیر کلی داشته باشد،انتصاب قبلی وزیر این توقع را برای دیگران ایجاد نموده که ما چه کم از مدیر قبلی که بدون هیچ سابقه و رزومه ایی مدیرکل شد داریم.
نقل قول کردن
#2 حمیدرضا 1399-07-12 15:16
[quote name="علیرضا"]ج ای تاسف است که نمایندگان این ...


بله شما از آن دسته افرادی هستید که مرغ همسایه برایتان غاز است و احساس می کنید در لرستان قحط الرجال است و باید فردی غیربومی در مسند امور قرار بگیرد چرا که نگاه تنگ نظرانه افرادی همچون شما تاب دیدن پیشرفت هم تبارانتان را ندارد.
ضمناً مدیر قبلی در حوزه ورزش قهرمانی زمانی که خیلی از ورزشکاران تازه به دوران رسیده امروزی مسیر استادیوم ورزشی تختی را نمی دانستند جزو قهرمانان پرتاب نیزه کشور بوده است.
در حالی که برخی از مدیران قبلی ورزش استان سابقه ورزشی مؤثر و مفیدی نداشتند و مهمترین افتخار ورزشی شان تنها عضویت در تیم های دانشجویی آن هم در مسابقات داخلی دانشگاه بوده است.
ظاهراً شما به تازگی در شهر خرم اباد ساکن شده اید و یا در عرصه ورزش استان حضور دارید چرا که بسیاری از اطلاعات شما براساس منابع نامعتبر و ناصحیح تدوین شده است.
نقل قول کردن
#3 علیرضا 1399-07-13 09:05
:lol: :lol: :lol: :lol: آقای حمیدرضا ;-) ;-)
من از طرفداران پرو پا قرص ماندن آقای کریمی هستم، من سوابق همه مدیران را هم میدانم ، ایشان رئیس هیات دوومیدانی استان بوده اند اما هیچگاه قهرمان پرتاب نیزه کشور در هیچ رده سنی نشده اند

روی صحبت من با نمایندگان بود که هر کدام چندین گزینه را به وزارت واستانداری معرفی کرده اند.ای کاش به جناب کریمی حداقل تا پایان دولت امان دهند تا حداقل اشتباهاتی که در مورد چینش هایی که کرده اند و همگی بر علیه او شده اند، جبران نمایند
ضمنا اجداد من خیلی قبل تر از حضور شما در این شهر ، هم اکنون در قبرستان خضر آرمیده اند و مانند شما پنج شنبه ها به شهر ها و روستاهای تابعه برای زیارت اهل قبور نمیرویم
نقل قول کردن
#4 حمیدرضا 1399-07-30 11:17
آ[quote name="علیرضا"]: lol: :lol: :lol: :lol: آقای حمیدرضا ;-) ;-)
من از طرفداران پرو پا قرص ماندن آقای کریمی هستم، من سوابق همه مدیران را هم میدانم ، ایشان رئیس هیات دوومیدانی استان بوده اند اما هیچگاه قهرمان پرتاب نیزه کشور در هیچ رده سنی نشده اند

ایشان در اوایل دهه 70 شاگرد دایی خودشان آقای شاهرخی بودند همان کسی که سالها رکوردار پرتاب نیزه کشور بود. خاطرم هست که سیدعلی کریمی در مسابقات آموزشگاه های کشور صاحب عنوان شد.
در رابطه با نسب خانوادگی و سابقه سکونت در خرم آباد نیز اظهارنظر شما مانند گذشته بر مبنای احساسات و عواطف بود نه واقعیت
اصالت خانوادگی بنده را باید از زبان بزرگان و قدمای شهر خرم آباد پرسید
ضمناً شما در مطالب و نظرات تان هیچ گاه بر تأیید مدیر معزول و یا گلایه از رفتار نمایندگان اشاره ای نکرده و بیشتر کاندیداهای مدیریت را مورد هجمه قرار دادید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا