یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بعد از مدت‌ها که خلأ یک برنامه باکیفیت ورزشی در شبکه افلاک احساس می‌شد، برنامه میدان با تهیه‌کنندگی مجتبی امیری و اجرای رضا جایدری از چهره‌های خوش‌نام ورزش لرستان، جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۱ و سی دقیقه بر روی آنتن شبکه افلاک می‌رود.
در روزهای سخت و کش‌دار کرونا که مردم تحت‌فشار روانی قرار دارند، پخش برنامه‌ی ورزشی میدان با آیتم‌های مختلف و جذاب، بی‌تردید تأثیر به سزایی بر تاب‌آوری و ایجاد نشاط در جامعه دارد.
در شرایطی که اکثر رشته‌های ورزشی تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند، برنامه میدان با رویکرد دعوت از ورزشکاران پیشکسوت و بیان خاطرات گذشته، اقدامی ارزشمند را به نمایش می‌گذارند.
مجتبی امیری به‌عنوان چهره‌ای مأخوذ به شرم و حیا و رضا جایدری مجری اخلاق‌مداری که بالغ‌بر سه دهه از زندگی خود را به ورزش، تحقیق و پژوهش‌های ورزشی و خبرنگاری گذرانده است، بر وزن و پربیننده بودن این برنامه افزوده است.
برنامه‌ی میدان خیلی زود در بین اهالی جامعه ورزش، جای خودش را باز کرد و این روزها بعد از پخش برنامه در بین ورزشی‌ها، صحبت از آیتم‌های مختلف این برنامه است.
در این شرایط ایجاب می‌کند، مدیران صداوسیمای مرکز لرستان چتر حمایت خود را بیش‌ازپیش بر سر تنها برنامه‌ی ورزشی استان و تنها دل‌خوشی جامعه ورزش بگستراند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1399-07-05 12:09
با تشکر از آقای جایدری که همیشه کارهاشون خاص و تاثیرگذار هستن
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-07-05 13:09
خسته نباشید و خدا قوت به آقا رضا جایدری همشهری ، مجری ، خبرنگار خبره و توانمند، پاکدست با اصل و نصب
با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون
نقل قول کردن
#3 اسماعیل طولابی -هیأت والیبال 1399-07-06 07:01
با تشکر از آقای امیری تهیه کننده و جایدری مجری توانمند . برنامه بسیار مناسبی است انشالله که از تمامی ظرفیت های استان که در عرصه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی کرده اند دعوت بعمل آید و محدود به عده ای خاص نشود .
نقل قول کردن
#4 ناصرمرادی 1399-09-25 20:56
با سلام وخسته نباشید به مسئولین برنامه .شماره موبایل من دو هفته پیش در برنامه برنده شده ولی اصلا بامن هیچگونه تماسی نگرفته اند
نقل قول کردن
#5 ناصرمرادی 1399-09-25 21:03
باسلام خسته نباشید شماره من درمسابقه پیامکی برنامه دوهفته پیش برنده اعلام شد ولی تاحالابامن تماس نگرفته اند لطفا رسیدگی کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا