یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی جدید خیبر از آغاز تمرینات این تیم طی روزهای آینده خبر داد.
به گزارش یافته، "امید روانخواه" در سفر یک‌روزه‌ی خود به خرم‌آباد از چند زمین تمرین بازدید و وضعیت زیرساخت‌های ورزشی موجود سطح شهر را جهت برنامه‌ریزی تمرینات تیم خیبر، مورد بررسی قرار داد.
سرمربی جدید خیبر در این خصوص بیان کرد: به‌زودی تمرینات ما در شهر خرم‌آباد آغاز خواهد شد.
روان‌خواه افزود: بازیکنان فصل قبل خیبر عصرها و بازیکنان تستی در نوبت صبح تمرینات خود را انجام می‌دهند.
وی افزود: درهای تیم به روی تمام بازیکنان مستعد و آینده دار لرستانی باز است، ما بستر و شرایط را برای عرض‌اندام بازیکنان با استعداد فراهم خواهیم کرد.
روان‌خواه تصریح کرد: هدف همه‌ی مجموعه‌ی باشگاه و مردم لرستان، موفقیت خیبر است. در گذر زمان افراد در همه‌ی جایگاه‌ها یک روز می‌آیند، یک روز می‌روند، اما آنچه ماندگار است نام خیبر خرم‌آباد است.
سرمربی جوان خیبر خاطرنشان کرد: در این میان، آنچه حائز اهمیت است، همراهی و همدلی همه از خیبر محسوب می‌شود، همه‌ی ما با تلاش‌های بی‌وقفه در جایگاه‌های خود، بدون دخالت در کار یکدیگر باید باعث دلگرمی مالک باشگاه شویم.
وی اظهار داشت: خیبر تیم با قدمت و ریشه‌داری است، اما برای تبدیل‌شدن به یک باشگاه با ساختار و تشکیلات منسجم و با دانش، نیاز است که از مسعود عبدی مالک باشگاه به عنوان یک فرد اقتصادی و عاشق فوتبال حمایت کرده و انرژی مثبت به ایشان منتقل نماییم.
سرمربی خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: در بازدیدهایی که از زمین‌های سطح شهر داشتم، هر کدام مزیت‌های مثبتی داشتند، ولی پراکندگی و خارج از محیط شهر مقداری کار را سخت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی باشگاه خیبر خرم‌آباد، روان‌خواه ادامه داد: واقعاً حیف است شهر خرم‌آباد با تمدن چند هزارساله، با مردمان خونگرم و مهمان‌نواز، با داشتن قابلیت‌های فراوان، اما یک مجموعه‌ی ورزشی که همه‌ی شرایط تمرینات را در خود داشته باشد، وجود ندارد. امیدوارم با همت همه‌ی مسوولان در آینده‌ای نزدیک شاهد ساخت و افتتاح یک مجموعه‌ی تمرینی مدرن و باکیفیت در شهر خرم‌آباد باشیم.

درهای تیم خیبر به روی بازیکنان مستعد لرستانی باز است

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-06-19 21:33
استادیوم دهکده المپیک تا پایان سال احتمالاً دهه ی فجر افتتاح خواهد شد و مشکل زمین تا حدود زیادی حل می کنه، حالا این مشکلات حل مو عو نیری 8)
نقل قول کردن
#2 افلاک 1399-06-19 23:27
با سلام روانخواه در حد نام خیبر نیست و موفق نخواهد شد اقا عبدی خیبر نماد این شهر هست و مربی کاربلد بزرگ‌میخواد نه کسی که تجربه مربیگری انچنانی نداره
نقل قول کردن
#3 لورسونه بی کس 1399-06-20 02:06
خرم آباد به شورای و شهرداری همه ادوار تاریخش باحته ک طایفه بازی و حسادت تو خونشون موج‌میزنه ی نفر مث نصیری اصیل و با تعصب پیدا میشه کار مثبت انجام میده ک برکنارش میکنن
نقل قول کردن
#4 محمد آذر پناه 1399-06-20 07:59
تا بحال درب بسته بوده هادی اکرمی احمد زارعی حسن نعمتی سجاد بازگیر اینها در تیم خیبر پیشرفت کردن کدوم مربی فقط با 9 بازیکن خرم آبادی که تو تر کیب داشت 49 امتیاز کسب می کند در آینده باید برای تک تک سخنان گوهر بارتان پاسخگو باشید
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1399-06-20 10:14
البته بجز نداشتن زمین چمن و ورزشگاه مدرن این مرکز استان حتی یک سالن مسابقات شش هزار نفری ندارد ولی با پیگیری مدیران ونمایندگان شهرستانهای بروجرد و الیگودرز آنه صاحب سالن مسابقات با استانداردهای بروز و با کیفیت برای برگزاری مسابقات بین الملی هستند ولی متاسفانه خرم آباد فقط یک سالن کهنه و فرسوده در مجموعه تختی میباشد
پیشنهادم به استاندار محترم و نمایندگان عزیز این است که مجموعه تختی تماما تخریب و یک سالن مسابقات شیک و با کیفیت و چندین سالن چند منظوره همرا با یک خوابگاه برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بنا کنند که درخور نام ورزش استان و همچنین ورزشکاران این شهر باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا