یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی پیشین تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد می‌گوید: این جدایی جزئی از کار حرفه‌ای من است.
به گزارش یافته، "مهرداد خادمی" سرمربی پیشین تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با انتشاری پستی در صفحه شخصی خود، از همه عوامل این تیم حلالیت طلبید.
در بخش های از این بیانیه آمده است:
من از اولین روزی که خیبر را بعد از سقوط از دسته اول به دست گرفتم تا آخرین بازی با فولاد نوین تمامی تلاش خود را برای موفقیت این شهر و این تیم به کار گرفتم و خدا را شاهد می‌گیرم که بعضی وقت‌ها از جان خودم هم مایه گذاشتم ولی امسال با ورود مسعود عبدی که خود بنده بارها و بارها با جلسات متعدد از ایشان خواهش کردم که به تیم خیبر ورود کنند و خوشبختانه این امر محقق شد و ایشان کاملاً از تیم و مجموعه حمایت‌های لازم را کردند و نتایج خوبی هم حاصل داشت ولی به صعود ختم نشد که در این بین من به عنوان رأس هرم فنی تمام تقصیرها را به گردن می‌گیرم چون اعتقاد من به‌عنوان یک نفر حرفه‌ای این است که برد مال مجموعه است و باخت مال سرمربی.
 طبیعتاً من از تیم محبوب و دوست‌داشتنی خودم که آن را مثل بچه‌ام دوست دارم چون در این سه سال من تیم خیبر را بیشتر از طراوت دیده‌ام جدا شدم ولی این جدایی جزئی از کار حرفه‌ای من است و شما بدانید من روز اول مربیگری‌ام را مسعود عبدی شروع نموده است که این جدایی ربطی به دوستی و رابطه برادری ما ندارد و هیچ خللی هم در رفاقت ابدی ما ایجاد نمی‌کند.
لذا از تمام تماشاگران اصحاب رسانه و قلم‌به‌دستان عزیز و بامعرفت که همیشه ما را حمایت کرده‌اند خواهش می‌کنم که بازهم خیبر و مجموعه تیم را حمایت کنند .
خادمی در پایان از همه عوامل تیم حلالیت طلبید.
 شایان ذکر است از 16 شهریورماه 99 امید روانخواه رسما به عنوان سرمربی فصل جدید باشگاه خیبر معرفی شد. پیش از این "مهرداد خادمی" سرمربیگری خیبر را در اختیار داشت که در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با قرار گرفتن در رده چهارم گروه الف این رقابت‌ها از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

دیدگاه‌ها  

#1 پیام رحیمی 1399-06-18 09:56
درود بر وجود بی نقصتان
خیییلی مردی
برای ما تو مثل یه قهرمانی و همه ی خرم آباد میدونن که عوامل خارج از زمین نذاشتند خیبر صعود کنه...
سالاری مهردادخان
نقل قول کردن
#2 حسن محمدی 1399-06-18 10:08
اول اخر خیبر تیم شماست این مربیا میان میرن ولی شما میمونید
نقل قول کردن
#3 Armin 1399-06-18 12:09
آقای خادمی شما انسان درستکاری هستید و بودید، اما با عرض پوزش دستیاران و کادر فنی ضعیفی کنارت بودن و در بهترین حالت باید فعلا در لیگ استان مربیگری کنن!(به جز آقای خمان)
دستیاران و کمک مربی و مربی دروازه‌بان‌های فصول قبل فقط به درد مدارس فوتبال پیشگامان،پرسپول یس،سایپا میخورن نه خیبر! اگر مشاوران شما افراد با رزومه ای بودن حتما صعود میکردیم
نقل قول کردن
#4 ارشیا 1399-06-18 12:22
انشالا که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی بابت تمام زحماتی که کشیدی سپاسگذاریم.
نقل قول کردن
#5 رضا-س 1399-06-18 14:37
آفرین به مرام و معرفتت
نقل قول کردن
#6 مسعود شاکرمی 1399-06-18 20:20
بارک الله خان دایی!!!
ایشالا همیشه موفق باشی.
نقل قول کردن
#7 بهزاد 1399-06-27 21:50
واقعا داش مهرداد مربی بی نقص و با اخلاق و با آینده هرجا هستی موفق و سلامت باشی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا