یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مالک باشگاه خیبر گفت: هزینه‌های درمانی سید محسن سجادی پیشکسوت فوتبال لرستان و بازیکن سابق خیبر را پرداخت می‌کند.

به گزارش یافته، به دنیال درج مطلبی در خصوص "آسیب‌دیدگی شدید سید محسن سجادی ستاره فوتبال لرستان"، مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر در گفتگو با یافته از تأمین هزینه‌های درمانی سید محسن سجادی بازیکن سایق خیبر خبر داد و افزود: پیشکسوتان خیبر از سرمایه‌های این باشگاه بوده، لذا این باشگاه خود  را نسبت به این موضوع متعهد می‌داند تا به‌پاس زحمات این پیشکسوت فوتبال استان، هزینه‌های درمانی وی را پرداخت نماید.

شایان ذکر است روز دوشنبه ۱۰ شهریور سید محسن سجادی هنگام بازی‌ دچار حادثه شد و بر اثر هُل دادن یکی از بازیکنان حریف، با تیر دروازه به شدت برخورد و آرنج دست او از جا درآمد و از ۳ نقطه هم دچار شکستگی شد! وی قرار است جهت مداوای تکمیلی و نهایی راهی تهران شود.

باشگاه خیبر هزینه‌های درمانی پیشکسوت فوتبال لرستان را پرداخت می‌کند



دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1399-06-13 15:23
با سلام محسن سجادی بدون اغراق از بهترین بازیکن های فوتبال ایران در دوران خود می باشد که اگر قدر خود را می دانست سالیان سال میتونست بازیکن تیم ملی باشد، اما در مورد مصدومیت این پیشکسوت و صدمه جدی که بهش وارد شده و با توجه به وضع مالی ایشان ، از مالک باشگاه خیبر جناب آقای عبدی به خاطر پرداخت هزینه های درمانی این پیشکسوت فوتبال تشکر و قدر دانی میکنم، چرا که ایشان از سرمایه های ورزشی این دیار هستند
نقل قول کردن
#2 Armin 1399-06-13 17:46
این آقای عبدی جنتلمن واقعی هست 8) زنوزی لرستان هست 8) مسئولین این شهر و استان باید امثال دکتر عبدی رو حمایت کنن نه با کارشکنی دلسردش کنن!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا