یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کسانی که شناختی از فوتبال لرستان طی دهه‌های اخیر دارند، محال است نامی از سیدمحمد(محسن) سجادی نشنیده باشند.
کسی که روزگاری معروف‌ترین و بهترین مدافعان فوتبال ایران در مقابلش آسایش نداشتند و سید فوتبال لرستان، همه را به راحتی دریبل می‌زد و از سد آنان عبور می‌کرد.
تکنیک و سرعت عالی او به شکلی بود که هر کس یک بار مقابل او بازی یا حتی تماشاگری که بازی‌اش را نگاه می‌کرد، هنوز هم او را به خاطر دارد، زیرا فوتبال را زیبا، چشم‌نواز و تماشاگرپسند بازی می‌کرد.
مهم‌ترین ویژگی سجادی این بود در بهترین سال‌های فوتبال که مدام به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد(دهه ۶۰) خارج از لرستان نرفت و حاضر نشد تیم‌های دیارش را رها کند.
او که تا حدود ۵۰ سالگی نیز تیم‌های نماینده فوتبال لرستان را در لیگ همراهی می‌کرد، از اعجوبه‌های فوتبال ایران است و پس از آن نیز هنوز فوتبال را رها نکرده و این رشته با زندگی او عجین شده است.
روز دوشنبه ۱۰ شهریور وی هنگام بازی‌ دچار حادثه شد. بر اثر هُل دادن یکی از بازیکنان حریف، سید محسن با تیر دروازه به شدت برخورد کرد و آرنج دست او از جا درآمد و از ۳ نقطه هم دچار شکستگی شد!
متاسفانه پزشکان استان اعلام کرده‌اند که در خصوص بازیابی سلامتی او نمی‌توانند کار خاصی صورت دهند، لذا قرار است وی جهت مداوای تکمیلی و نهایی راهی تهران شود.
امید است مسئولان استان جویای حالش شده و در فراهم کردن زمینه‌ی درمان برای چهره‌‌ی محبوب فوتبال لرستان که بدون مزد و منت سال‌ها برای فوتبال و ورزش استان افتخار آفریده، کوتاهی نکنند و او را تنها نگذارند.

رضا جایدری

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1399-06-12 23:41
شفا بگیره ان شاء الله از خداوند
نقل قول کردن
#2 همشهری 1399-06-13 01:29
خدا شفا بده، ولی وجدانا اصلا اعصاب نداشت
نقل قول کردن
#3 Armin 1399-06-13 02:17
من سال های آخر بازیگریش فکر کنم تو پرسپولیس خرم آباد بازیش تماشا کردم البته دقیق یادم نیست چون سنم کم بود، یعنی با اطمینان کامل میگم آخرت تکنیک بود، بهترین هافبک راست بود،یعنی شاید خیلی ها بگین مهدوی کیا و نامجو مطلق بهترین پیستون راست های ایران هستن در حالیکه سخت در اشتباه هستن! یه چیز تو مایه های گارینچا بود فقط زود جوش می‌آورد و همین باعث شد بعضی هابه عنوان یه شهرستانی مانع کارش بشن! خیلی باعث تأسف هست امثال ایشان در کادر فنی خیبر نیستن! (آقای خادمی اگر سال آینده موندی از وجود امثال ایشان بهره ببر)
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای ایشان
نقل قول کردن
#4 موسوی 1399-06-13 07:18
هرگز تا ابد شاهد بازیکنی مث سجادی نخواهیم شد مهاجمی که همیشه حرکاتش بوی گل میداد
نقل قول کردن
#5 منصوری 1399-06-13 09:39
من ازبچگی فوتبال های ایشون را دیده ام . هنوزم هم مثل قبل با تکنیک وجنگنده ومتعصب است . خدابه ایشون شفا عنایت کند
نقل قول کردن
#6 محسن رستمی 1399-06-13 09:57
با آرزوی سلامتی و بهبودی برای ایشان
سجادی از فوتبالیست های قهار بود و موقعی که پا به توپ با سرعت بالا و تسلط بر توپ و زمین به طرز مهارانه ای بازیکنان حریف را در چشم برهم زدنی جا می گذاشت واقعا بازی ایشان دیدنی بود
م
نقل قول کردن
#7 سیدنادر صورتیان 1399-06-13 13:00
مسولین ورزش استان باید از شناسنامه فوتبال لرستان حمایت کنند ونگذارند به ایشان فشار اقتصادی وروحی وارد شود....
نقل قول کردن
#8 سعید 1399-06-13 22:18
یه زمانی کرمانی مقدم و۰۰۰ ذخیره محسن بودند؛چندین بار علی پروین از او برای بازی در پرسپولیس دعوت کرد ۰حیف و صد حیف
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا