یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد با شکست برابر فولادنوین اهواز از راه‌یابی به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بازماند.
به گزارش یافته، هفته پایانی و بیست و ششم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با شکست خیبر خرم‌آباد برابر فولاد نوین اهواز و حذف ناباورانه این تیم پایان گرفت.
 
فولادنوین اهواز یک – خیبر خرم‌آباد 0
 
شاگردان مهرداد خادمی از ساعت 20 و 15 دقیقه شامگاه یکشنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز رو در روی فولاد نوین قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا پرونده فصل رقابت‌ها با حذف خیبر بسته شود.
خیبر خرم‌آباد در حالی به مصاف فولاد نوین اهواز رفت که تا پایان هفته 25 با 49 امتیاز در صدر رقابت‌های گروه الف فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار داشت و برای صعود نیاز به پیروزی در این بازی را داشت.
در دیگر رقابت‌ها تیم‌های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا دو رقیب خیبر با پیروزی‌های پر گل برابر حریفان به‌عنوان تیم‌های اول و دوم گروه معرفی شدند.
استقلال ملاثانی 49 امتیازی  در اولین سال حضورش  در این رقابتها، با کسب پیروزی خانگی 4 بر صفر برابر میلاد مهر تهران و کسب مجموع 52 امتیاز به مقام اول گروه الف دست یافت و به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود کرد.
شهرداری آستارا هم که تا پیش از این بازی با 49 امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه سوم قرار داشت، در قزوین به مصاف کاسپین رفت و با نتیجه 3 بر صفر برنده شد تا با 52 امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار گرفت و راهی دیدار حذفی (پلی‌آف) گردد. این تیم باید برای صعود به مصاف پاس همدان برود.
به این ترتیب خیبر که تا پیش از این بازی فرصت‌های زیادی را برای کسب امتیاز و صعود از این گروه از دست داده بود، به رده چهارم جدول سقوط کرد تا هوادارانش همچنان در حسرت حضور این تیم در لیگ دسته اول باقی بمانند.
 

نتایج هفته 26 و پایانی/ یکشنبه دوم شهریورماه ۹۹

 اترک بجنورد یک - شهید قندی یزد 0

استقلال ملاثانی 4 - میلاد مهر تهران 0

کاسپین قزوین 0 - شهرداری آستارا 3

فولاد نوین اهواز یک - خیبر خرم‌آباد 0

شهرداری همدان 4 - آوالان کامیاران 0

شهرداری فومن 3 - امید گناوه 0

مس نوین کرمان3 – اروند خرمشهر 0

 
فینال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به صورت تک‌بازی بین تیم‌های استقلال ملاثانی خوزستان و چوکای تالش پس از عاشورا برگزار می‌شود.
اما بازی پلی‌آف برای مشخص شدن سومین تیم صعود کننده به صورت رفت و برگشت بین تیم‌های شهرداری آستارا و پاس همدان خواهد بود.
قرعه‌کشی ترتیب میزبان و مهمان بودن این دو تیم سه‌شنبه ۴ شهریورماه در سازمان لیگ برگزار می‌شود.




لیگ دسته دوم گروه الف هفته پایانی:

ردیف

تیم

بازی‌ها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

۱

استقلال ملاثانی

۲۶

۱۵

۷

۴

۴۰

۱۲

۲۸

۵۲

۲

شهرداری آستارا

۲۶

۱۵

۷

۴

۴۹

۲۶

۲۳

۵۲

۳

فولاد نوین اهواز

۲۶

۱۵

۶

۵

۴۸

۲۴

۲۴

۵۱

۴

خیبر خرم‌آباد

۲۶

۱۳

۱۰

۳

۳۶

۱۳

۲۳

۴۹

۵

شهید قندی یزد

۲۶

۱۱

۱۰

۵

۳۷

۲۱

۱۶

۴۳

۶

شهرداری همدان

۲۶

۱۰

۸

۸

۳۴

۲۴

۱۰

۳۸

۷

مس نوین کرمان

۲۶

۹

۹

۸

۳۱

۲۴

۷

۳۶

۸

میلادمهر تهران

۲۶

۸

۱۱

۷

۳۷

۳۶

۱

۳۵

۹

آوالان کامیاران

۲۶

۸

۹

۹

۲۷

۲۹

-۲

۳۳

۱۰

کاسپین قزوین

۲۶

۸

۶

۱۲

۳۲

۳۴

-۲

۳۰

۱۱

اترک بجنورد

۲۶

۷

۸

۱۱

۲۸

۳۲

-۴

۲۹

۱۲

امید گناوه

۲۶

۵

۱۰

۱۱

۲۳

۳۱

-۸

۲۵

۱۳

کارون اروند خرمشهر

۲۶

۳

۱

۲۲

۱۱

۶۷

-۵۶

۱۰

۱۴

شهردارى فومن

۲۶

۲

۴

۲۰

۲۴

۸۴

-۶۰

۱۰

 

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1399-06-02 22:57
بدخواهان خیبر حالا ذوق زده شدن .
نقل قول کردن
#2 دلسوز 1399-06-02 23:01
باسلام ضمن خسته نباشيد به تيّم خيبر درضمن متاسفانه همانطور كه قبلا عرض نمودم دراهواز نتوانستيم صعودكنيم .ذكر مواردي لازم است اول تيم بايد دربازي روبرو با ملاثاني درخرم اباد كارصعود رايكسره ميكرد كه نتوانست دوم دربازي قدرت بين طالقاني ريس هيات خوزستان با بهاروند كه هردو عضو هيات ريسه فدراسيون هستند ما باختيم سوم ضعف كادرفني تيم بلان دوم نداشت وبايك شيوه به مصاف حريفان مي رفت ودرفصل بعد خيبر با كادري قوي نه سفارشي وسنتي جهارم هيج فصلي فوتبال استان اين طور مورد حمايت بخش خصوصي قرارنكرفت وتنها نكته روشن اين فصل خيبر حمايت جناب عبدي از تيّم بود كه هيج بهانه باقي نكذاشت حال درصورت تيّم داري درفصل بعد لازم است استفاده ازكادر فني باتجربه واسمي درشان خيبر تيّم ريشه دار انتخاب شودتيم فني درراس ان مهرداد خادمي به دليل ضعف فني نتوانست دربازي هاي حساس نتايج لازمه رابه دست اورد به اميد موفقيت خيبر شكست مقدمه بيروزي است
نقل قول کردن
#3 دژ خیبر 1399-06-02 23:30
کسانی که فوتبال را میشناسند همه بر این باور بودندکه خیبر صعود نخواهد کرد اما کادر فنی خیبر به همراه سایرعوامل تیم خودرا صددرصد صعود کرده میپنداشتند تیمی به هیچ وجه شخصیت صعود را نداشت گواه این موضوع فقط کسب سه امتیاز از۴بازی با تیمهای قندی.اوالان.میل اد مهر .استارا بود دردناکتر انکه خیبر در ۳بازی از ان پی درپی میزبان بود .حق خیبر صعود نبود وحیف از هزینه ای که دکتر عبدی برای تیم متقبل شد .این تیم نیاز به پاکسازی وپوست اندازی دارد البته اگر کسی برای تیمداری پیدا شود .فوتبال با این مجموعه هرگز موفق نخواهد شد مجموعه ای که از هرگونه تجزیه وتحلیلی عاجز است ودل به حوادث وشانس بسته بود ودرنهایت تیم را از صدر به رده چهارم تنزل داد.
نقل قول کردن
#4 افلاک 1399-06-02 23:33
سلام خدمت تمام هواداران خیبر این فصل خیبر پولدارترین خیبر از زمان تاسیس بود با حمایت دکتر عبدی اما مشکل خیبر پول نیست ..هوادار عزیز مشکل ضعف مدیریتی و تاکتیک هست ونبود بازیکن با کیفیت موقع دفاع تیم ۴۲ سالشه همین هم میشه باز باید تاسف خورد
نقل قول کردن
#5 دالوند 1399-06-03 01:30
فوتبا۶۶۶ کثیف .واقعا جای تاسف داره
خیبر بازنده سربلند تشکر از بازیکنان مربیان وسرمایه گذار سربلند خیبر دکترمسعود عبدی
نقل قول کردن
#6 علیرضا 1399-06-03 07:45
ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی خیبر شما تا اینجا هم با غیرت و پشتکار بالا آمده اید ، حقیقت فوتبال بدون پول و پشتوانه در ورزش های گروهی این است حتی در صورت صعود به لیگ یک و حتی لیگ برتر زنگ تفریح آنها میشدیم و حالت آسانسوری داشتیم
خدا قوت
نقل قول کردن
#7 سیدفتاح 1399-06-03 07:51
سلام واقعا تاسف اوره باید توسط مسولین ورزش اداره کل ورزش وجوانان یه تجدید نظر روی کادر هیات فوتبال استان که هیچ موفقیتی در دهه کسب نکردن بشود ....
نقل قول کردن
#8 محسن 1399-06-03 09:06
واقعا جای تاسف داره برای مسئولان استان که نمیتونن پشت و پناه این تیم مردمی باشن........... .....بازیکنان با غیرت خیبر خدا قوت
نقل قول کردن
#9 مجید 1399-06-03 10:00
چوب خدا صدا نداره
نقل قول کردن
#10 رضا-س 1399-06-03 10:28
انسانها به امید زنده اند .با حمایت بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر باید دوباره تلاش کرد.البته رای های کمیته انضباطی به نفع رقبا هم بی تاثیر نبود ولی برای صعود بی اما و اگر،خیبر باید در طول فصل امتیاز از دست نمیداد که در جهنم اهواز با تیم مدعی فولادنوین گرفتار شود ،از طرفی بازی پایانی سایر رقبا آسانتر که هرکدام 3 تا 4 گل زدند و صعود کردند.درست مثل ضربه فنی کشتی می ماند که شما صدر جدول قرار داری در یک لحظه شما را به خاک می نشانند.
نقل قول کردن
#11 بیرانوند 1399-06-03 14:19
برای چندمین بار در ایستگاه آخر کم آوردیم.
ما مرد بازی های حساس نیستیم
اواخر دهه هفتاد برای صعود به لیگ 1 (آن موقع لیگ برتر نبود) در بازی پلی آف در مقابل بهمن کرج در مجموع دو بازی رفت و برگشت 1-0 باختیم.
در حالی که می توانستیم در خرم آباد با خیل عظیم تماشاگر نهایت استفاده را ببریم اما نشد
نقل قول کردن
#12 فلاح 1399-06-03 17:19
تیمی که بخواد صعود کنه، باید جسورانه و بدون ترس بازی کنه.. خیبر در این فصل بارها و بارها فرصت ها و امتیازها رو از دست داد
نقل قول کردن
#13 چگنی 1399-06-03 17:21
بنظرتون استقلال ملاثانی تبانی نکرده؟ همون دقیقه اول گل زده! چهار تا پشت سر هم
نقل قول کردن
#14 لرستانی 1399-06-03 21:49
با سلام، من از زمانی ک فهمیدم فوتبال چیه همیشه طرفدار خیبر بودم چه تو دسته یک چه پایین تر، من کارشناس نیستم ک نظر بدم منتهی یه چیز عیانه اونم اینه ک استان لرستان در سطح بالا تو کلیه زمینه ها چه ورزشی چه غیره هییییچ نفوذی نداره و فارغ از نکات فنی و .... استان ما کارخونه ایی نداره که پشتوانه تیم ورزشی باشه،بازم ایول به غیرت بچه ها و کادر فنی ، تا همینجاشم عالی بودن و فوتبال گاهی اوقات روی خوشی نشون نمیده.با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا