یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی دیدار جنجالی بین تیم‌های استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم را اعلام کرد.
به گزارش یافته به نقل از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با توجه به بررسی مستندات ارائه شده و گزارش داور میدان در خصوص شرایط برگزاری ادامه مسابقه، موارد مطرح‌شده از سوی تیم شهید قندی یزد مبنی بر نبود امنیت در ورزشگاه اهواز صحیح نیست.
در گزارش نماینده فدراسیون، ناظر داوری و دیگر عوامل برگزاری مسابقه بر فراهم بودن شرایط ادامه مسابقه صحه گذاشته شده است.
بنابراین حضور پیدا نکردن تیم شهید قندی یزد برای ادامه بازی در نیمه دوم بنابر ادعای اعلام شده از سوی این تیم موجه تلقی نشده و این تیم مسوول در نیمه‌تمام ماندن مسابقه تشخیص داده می‌شود.
با استناد به ماده ۶۲ مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام کردن تیم شهید قندی یزد در مقابل تیم استقلال ملاثانی با نتیجه سه بر صفر، این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.
رأی صادره در خصوص نتیجه بازی هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی و در خصوص جریمه نقدی قطعی است.
دیدار بین ۲ تیم استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در اهواز نیمه‌تمام ماند. تیم استقلال ملاثانی هم اکنون صدرنشین رقابت‌ها بوده و از شانس صعود به لیگ یک برخوردار است.
شایان ذکر است تا پیش از ابلاغ این رای و تا پایان هفته بیست و پنجم، خیبر خرم‌آباد با ۲۵ بازی و ۴۹ امتیاز، شهرداری آستارا با ۲۵ بازی و ۴۹ امتیاز، فولاد نوین اهواز با ۲۵ بازی و ۴۸ امتیاز، -استقلال ملأانی با ۲۴ بازی و ۴۶ امتیاز و شهید قندی یزد با ۲۴ بازی و ۴۳ امتیاز در رده اول تا پنجم قرار داشتند.
 
بازی‌های هفته آخر به تعویق افتاد
با توجه به این که رأی صادره در خصوص نتیجه این بازی هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی است، لذا فدراسیون فوتبال با صدور نامه‌ای، این بازی‌ها را تا تعیین تکلیف قطعی نتیجه بازی استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد به تعویق انداخت.

دیدگاه‌ها  

#1 دیناروند 1399-05-23 16:37
امیدوارم به لیگ دسته یک صعود کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا