یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در روزهای پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور، خیبر خرم‌آباد صدرنشین گروه خود است و بازیکنان، کادر فنی و هواداران برای صعود و بازگشت دوباره این تیم به لیگ یک، لحظه‌شماری می‌کنند.
سبزپوشان لرستانی پس چند هفته ناکامی و تساوی‌های پیاپی خانگی قبل از تعطیلی لیگ، با انجام تمرینات منظم، شروعی دوباره را تجربه کردند و در این سه هفته که مسابقات از سر گرفته شد، سه پیروزی شیرین، موقعیت آن‌ها را در صدر جدول تثبیت کرد.




حال فقط دو بازی برای نماینده لرستان تا پایان مسابقات باقی‌مانده و دو نماینده‌ی خوزستان که اتفاقاً هر دو مدعی صعود هستند در مسیر خیبری‌ها قرار دارند!
با توجه به پیشتازی خیبر در جدول و توجه به این که برتری با حداقل گل در این دو بازی نیز صعود مستقیم آن‌ها را تضمین می‌کند، باید امیدوار بود که این تیم در صورت غلبه در بازی سه‌شنبه‌شب مقابل استقلال مُلاثانی، ۹۰ درصد مسیر صعود مستقیم را بپیماید زیرا در این صورت با یک تیر دو نشان خواهد زد و علاوه بر کسب ۳ امتیاز دیگر، از نزدیک‌ترین رقیب خود نیز دورتر شده و فاصله می‌گیرد.
نکته مهمی که خیبری‌ها باید به آن توجه کنند، تجربه‌ی دو تقابل قبلی آن‌ها با استقلال ملاثانی است که در هر دو بازی جام حذفی (تک‌بازی) و دور رفت لیگ که در خوزستان و به میزبانی برگزار حریف برگزار شد، مسائل ناخوشایند و حاشیه‌ای از طرف میزبان پیش آمد. اتفاقی که هفته قبل در بازی استقلال ملاثانی و شهیدقندی یزد نیز پیش آمد و باعث ناتمام ماندن آن بازی به خاطر درگیری بین دو نیمه شد.
 این احتمال وجود دارد از آن‌جا که حریف اکنون پایین‌تر و پشت سر خیبر قرار دارد، در صورت عدم نتیجه‌گیری در این بازی، تلاش کند بازی را به حاشیه بکشاند بلکه برای بازی آخر خیبر با فولاد نوین اهواز، از آب گِل‌آلود ماهی بگیرند!
بر این اساس، انتظار می‌رود بازیکنان خیبر، حساسیت موضوع را به خوبی درک کرده و مراقب حاشیه‌‌ها باشند و بر آن‌چه که به نفع رقیب است، تحت هیچ شرایطی عمل نکنند و اگر بی‌احترامی و رفتار خارج از عرفی از طرف بازیکنان حریف نسبت به آنان روی داد، اجازه دهند فقط ناظر مسابقه به عنوان مرجع اصلی رسیدگی، این وقایع را ثبت و منعکس نماید.
نکته دیگر این که اگر چه خیبر به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نعمت وجود هوادارانش در این بازی محروم است، اما بهترین هدیه به این هواداران خونگرم و پرشمار همانا پیروزی قاطع سبزپوشان لرستانی در بازی بدون حاشیه آنان است.
بدون شک هواداران خیبر بسیار مشتاقتند که این تیم در بازی آخر نیز همه نفرات را برابر فولادنوین به همراه داشتن باشد و اصطلاحاً با توپ پُر و تمام قوا برای آخرین بازی راهی خوزستان شود.
در این نوشتار تلاش کردیم به کادر فنی و بازیکنان خیبر یادآور شویم اگر همه چیز مطابق روال عادی و فوتبالی و درون زمین پیش برود، به یقین با توجه با توانمندی بیشتر بازیکنان خیبر، شانس صعود آنان بیشتر از حریفان است، اما اگر فقط یک نفر از آن‌ها مرکب اشتباه شده و خارج از میدان و قاعده مسابقه وارد بازی مطابق میل حریفان شود، آنگاه ممکن است زحمت یک فصل تلاش خود و سایرین را به خاطر لحظه‌ای عدم خویشتن‌داری از دست بدهند و تمام رشته‌های آنان، پنبه شود.
یادمان باشد شاگردان مهرداد خادمی به لطف توانایی‌های فوتبالی از رقبا جلوتر هستند و نیازی به ایجاد حاشیه ندارند؛ این حریفان هستند که اگر ببینند در زمین بازی مقابل جوانان توانمند خیبر کاری از پیش نمی‌برند، ممکن است مسیر غیرفوتبالی را انتخاب کنند و این‌جاست که باقی‌ماندن سبزپوشان ما در همان مستطیل سبز و پای‌بندی به روح بازی جوانمردانه، پیروزی در هر دو جبهه را برای آن‌ها به ارمغان آورده و شیرین‌تر می‌کند.
 
رضا جایدری/ پایگاه خبری یافته


راه صعود لرستان از مسیر خوزستان!


 
برنامه هفته 25/ سه‌شنبه ۲۱ مردادماه ۹۹
 شهید قندی یزد - فولاد نوین اهواز - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه شهید نصیری یزد
شهرداری آستارا - شهرداری همدان - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه تختی بندرانزلی
خیبر خرم‌آباد - استقلال ملاثانی - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه تختی خرم‌آباد
میلاد مهر تهران - مس نوین کرمان - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه غدیر تهران
امید گناوه - اترک بجنورد - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
آوالان کامیاران - شهرداری فومن - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه ملک نیا سنندج
 
برنامه هفته 26 و پایانی/ سه‌شنبه ۲۸ مردادماه ۹۹
 اترک بجنورد - شهید قندی یزد - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد
استقلال ملاثانی - میلاد مهر تهران - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه تختی اهواز
کاسپین قزوین - شهرداری آستارا - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
فولاد نوین اهواز - خیبر خرم‌آباد - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه اختصاصی فولاد
شهرداری همدان - آوالان کامیاران - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه شهدای قدس همدان
شهرداری فومن - امید گناوه - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه عضدی رشت
 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد ج 1399-05-20 23:48
درسته سطح فوتبال خوزستان بالاست و تیم های زیادی در لیگ برتر و دسته های اول و دوم دارن و بازیکنان تکنیکی و طراز اولی دارن ولی خوشبختانه از جام تخت جمشید تا کنون همیشه در برابر تیم های لرستانی حرفی برای گفتن نداشتن و بیشتر مواقع مغلوب دلاوران لرستان شدن اینو من نمی گم اینو تاریخ میکه
نقل قول کردن
#2 بهروز میرزایی 1399-05-21 00:22
سلام من از مسئولان و هر کس که میتونه خواهش میکنم در این دو بازی خیبر را از هر لحاظ یاری کنند مخصوصا شارژ مالی چون این بچه‌ها حالا که با تعصب و غیرتی بازی میکنند وبه نوعی فداکاری میکنند پس شما هم معرفت داشته باشید و کمک کنید زیرا خیبر در لیگ یک که باشد و انشااله لیگ برتر برای همه هم مسئولان هم چرخه اقتصادی شهرمان هم تماشاگران پر شور خیبری و جوانانی که اداره ورزش و جوانان مسئول رسیدگی به آنهاست میتوانند جذب بعدا جذب دیدن بازیهای خیلر بشوند و بازیکنان خیبر هم توجه کنند این بازی دیگه پول براش مهم نباشه شما برید لیگ یک شک نکنید همه برای پاداش خدمت میرسند و حداقل یه سکوی پرتاب برای خودتون باز میشه موفق باشید
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1399-05-21 01:11
به یاری خدا خیبر پیروز میدانه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا