یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حساس‌ترین بازی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و از هفته‌ی بیست و پنجم از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه ۹۹، خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه خانگی تختی به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت.
بازیکنان خیبر با پیروزی‌های پرگل چند هفته گذشته و انجام تمرینات پرنشاط از نظر روانی و اعتمادبه‌نفس از شرایط مطلوبی برخوردار هستند. شاگردان مهرداد خادمی که در ابتدای نیم‌فصل دوم از نظر نتیجه‌گیری با اندکی نوسان مواجه شده بودند، در چند هفته‌ی اخیر به هارمونی و نظم تاکتیکی باثباتی دست‌یافته‌اند.
دیدار حساس با رقیب خوزستانی برای کسب ۳ امتیاز و قرار گرفتن در یک‌قدمی صعود، نباید از نظر روانی فشار سنگینی بر شانه‌های بازیکنان خیبر تحمیل کند. در این میان صحبت‌های کادر فنی خیبر و به آرامش دعوت کردن آن‌ها، نقش بسیار مهمی در سبک کردن این فشار روانی ایفا می‌کند.
در هفته‌های گذشته، آرش ملک دروازه‌بان باتجربه‌ی خیبر ثابت کرده است، دروازه‌بانی فراتر از لیگ دسته‌ی دوم است. در آخرین نقطه خط دفاعی، فرزاد بهاری و فرشاد امامی، مردان سرد و گرم چشیده‌ی فوتبال لرستان با جاگیری و پوشش‌های به‌موقع، سدی محکم در مقابل هر مهاجمی به شمار می‌روند.
مصطفی علیخانی مدافع کناری خیبر با جسارت و اعتمادبه‌نفس مثال‌زدنی صخره‌ای نفوذناپذیر در جناح راست خیبر است. سرعت‌بالا، هوش و قدرت عبور از مدافعین پیش رو و نفوذ به فضای خالی پشت سر مدافعان، عالیخانی را غیرقابل‌مهار کرده است.
رسول طهماسبی چپ پا نیز با انجام بازی‌های کم‌اشتباه، مهره‌ای مطمئن برای خیبر است.
محمود یگانه و احمد زارعی در میانه‌ی زمین، بازی‌های چشم‌نوازی از خود به نمایش گذاشته‌اند، یگانه با دوندگی‌های بی‌امان و انجام بازی درگیرانه، وزنه‌ای قابل‌اتکا برای خیبر بوده است. احمد زارعی با قد و قواره‌ی بلند، با استفاده از هوش و تکنیکش بازیکنی فداکار برای خیبر بوده است. حسن نعمتی و یاسر درویشی نیز با قدرت بالای دریبلینگ و پا به توپ‌های ویرانگر، مدافعین پیش رو را با دردسر مواجه می‌کنند. در نوک پیکان خط حمله‌ی خیبر سامان مهرابی زاده و هادی اکرمی تا این هفته‌ی مسابقات، بسیار عالی کار کرده‌اند. مهرابی زاده مهاجم ۸ گله‌ی خیبر در این فصل تا لحظه‌ای که در زمین مسابقه است، با تمام وجودش تلاش می‌کند، مهرابی زاده‌ی تنومند یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان خیبر در این فصل بوده است.
در آن طرف میدان شاگردان آبی‌پوش داریوش هرمزی، در طول فصل کمترین نوسان را داشته‌اند، با بهره گرفتن از بازیکنان باکیفیتی چون: رضا رضایی، محمد خادمی، هادی امینی و ... یک تیم یک دست و زهردار نشان داده‌اند. بازیکنان استقلال ملاثانی کاملاً واقف هستند، بازی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد حتی بدون حضور هزاران هوادار خیبر سخت است. قطعاً خوزستانی‌ها ۲۰ دقیقه‌ی آغاز دیدار را با حوصله و دفاع منطقه‌ای دنبال خواهند کرد. هر چقدر که از زمان بازی بگذرد، استقلال ملاثانی تمایلش به حمله بیشتر می‌شود. هر دو تیم می‌دانند که نتیجه‌ی تساوی کاملاً به ضررشان می‌باشد و بی‌تردید در ۲۰ دقیقه‌ی آخر هر دو تیم برای به گل رسیدن خود را به آب و آتش خواهد زد.
با توجه به قیاس فنی بازیکنان هر دو تیم، بازیکنان خیبر با حفظ تمرکز و آرامش و انجام بازی همیشگی، توانایی پیروزی در مقابل استقلال را دارند. کسب ۳ امتیاز برای هر کدام از دو تیم به‌مثابه‌ی قرار گرفتن در یک‌قدمی صعود است.
امیدواریم حساسیت فراوان این بازی بر روی کیفیت فنی بازیکنان تأثیر منفی نگذارد و شاهد یک بازی زیبا از جانب هر دو تیم باشیم.
قضاوت این رقابت سخت بر عهده کوپال ناظمی پور داور ملی فدراسیون فوتبال خواهد بود، او متولد ۱۳۶۴ در شهر تهران است. ناظمی پور از سال ۱۳۹۴ در لیگ برتر مشغول به داوری شده است.
بازی دو تیم در دور رفت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافته بود.
 
یاران مهرداد خادمی در هفته 26 و پایانی هم باید به مصاف فولاد نوینی برود که خود را به‌عنوان یک مدعی معرفی کرده است.

شایان ذکر است لیگ دسته دوم ایران دو گروه ۱۴ تیمی است که تیم‌های اول دو گروه به طور مستقیم لیگ یک صعود می‌کنند و تیم‌های دوم دو گروه باهم دو بازی رفت برگشت (پلی اف) برگزار می‌کنند تا تکلیف تیم سوم صعودکننده به لیگ یک مشخص شود.‌
 
 رضا طولابی/پایگاه خبری یافته
برنامه هفته 25/ سه‌شنبه ۲۱ مردادماه ۹۹
 شهید قندی یزد - فولاد نوین اهواز - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه شهید نصیری یزد
شهرداری آستارا - شهرداری همدان - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه تختی بندرانزلی
خیبر خرم‌آباد - استقلال ملاثانی - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه تختی خرم‌آباد
میلاد مهر تهران - مس نوین کرمان - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه غدیر تهران
امید گناوه - اترک بجنورد - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
آوالان کامیاران - شهرداری فومن - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه ملک نیا سنندج
 
برنامه هفته 26 و پایانی/ سه‌شنبه ۲۸ مردادماه ۹۹
 اترک بجنورد - شهید قندی یزد - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد
استقلال ملاثانی - میلاد مهر تهران - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه تختی اهواز
کاسپین قزوین - شهرداری آستارا - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
فولاد نوین اهواز - خیبر خرم‌آباد - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه اختصاصی فولاد
شهرداری همدان - آوالان کامیاران - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه شهدای قدس همدان
شهرداری فومن - امید گناوه - ساعت ۲۰:۱۵ - ورزشگاه عضدی رشت
 

دیدگاه‌ها  

#1 بهروز میرزایی 1399-05-20 03:31
باسلام خدمت همه بازیکنان و مربیان باتجربه خیبر، این یک واقعیت است که خیبر از هر لحاظ بر تیم ملاثانی برتری دارد و حالا که میزبان هم خییر است باید به راحتی بازی رو ببرد ولی به این موضوع هم فکر کنید اگه تیم ملاثانی بازی رو واگذار کند عملا از جمع مدعیان فاصله میگره « البته اگه سه امتیاز شهید قندی رو بهش ندن» پس سیستم دفاعی خییر باید خیلی هوشیار باشه که حتی یک موقعیت گل هم به حریف نده و کلا دفاع رو در زمین ملاثانی انجام بدن این تیم مطمئنا برای تساوی و نیم نگاهی به برد داره اگه گلی دریافت کنه مخصوصا در نیمه دوم شک نکنید تمام حمله میشه اینجاست که خیبربباید قدرتش رو نشون بده هم بدون اشتباه دفاع کنند هم ضد حمله گلهای بیشتری بزنند موفق باشید
نقل قول کردن
#2 خیبر 1399-05-20 08:08
به امیدصعودخیبر
نقل قول کردن
#3 امیر 1399-05-20 10:25
افلاک پخش زنده بزاره
نقل قول کردن
#4 حامد ج 1399-05-20 23:40
خدایا خودت کمک کن این بازی رو هم ببریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا