یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیأت فوتبال استان لرستان گفت: فوتسال لرستان از نبود سالن اختصاصی رنج می‌برد و بخش خصوصی خیبر را از نابودی نجات داد.
به گزارش یافته، رئیس هیأت فوتبال استان لرستان در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان لرستان گفت: تا تاریخ 30 دی‌ماه 98 رشته مفرح و پرمخاطب فوتبال با 9 هزار و 448 ورزشکار سازمان یافته که شامل 8 هزار و 828 نفر مرد و 620 نفر زن را شامل می‌شود از نظر ورزشکار سازمان یافته یک آمار قابل‌قبول و بسیار خوب را کسی کرده که این به همت همه هیات های استانی و ارکان هیات فوتبال صورت گرفته است.
خسروی افزود: با توجه به وقوع سیل فروردین‌ماه در استان با برپای موکب به مدت 15 روز با همکاری سازمان لیگ، هیات فوتبال پل‌دختر و بروجرد روزانه یک هزار غذا طبخ و تهیه‌شده به سیل‌زدگان در این امر خداپسندانه ما هم هر چند به قدر کوچکی سهیم شویم.
وی افزود: در بحث کمک 100 هزار دلاری AFC به ورزشگاه‌های سیل‌زده فوتبال ایران با رایزنی فراوان با فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه سیل به‌صورت صد در صد ورزشگاه شهید سرمالیان پل‌دختر را از بین برده این کمک و مسئولیت اجتماعی AFC به شهرستان پل‌دختر اختصاص‌یافته که با رفع موانع در پرداخت‌ها امیدواریم این کمک به‌ حساب هیات فوتبال لرستان واریز شود.
خسروی با اشاره به عمده فعالیت‌ها در ابعاد مختلف آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و قهرمانی گفت: حضور 29 تیم فوتبال استان در لیگ‌های مختلف کشور و نظارت بر 23 مدرسه فوتبال مجوز دار، حضور در مراسم‌های مختلف فرهنگی، حضور در مراسمات مذهبی و عزاداری در بین نیمه بازی سپاهان اصفهان و خیبر، عیادت و کمک به پیشکسوتان فوتبال استان در بستر بیماری و... از عمده فعالیت‌های هیات در این ده ماه اخیر بوده است.
وی افزود: در بحث کلاس‌های آموزشی 11 کلاس مربیگری سطح آسیا و بیش از 10 کلاس داوری را به بهترین شکل ممکن با کمترین هزینه برگزار شده است.
وی افزود: با مساعدت و برنامه‌ریزی کمیته داوران فوتبال استان شمس اله خنجری و حمایت فدراسیون فوتبال داوران لرستانی با حضور در لیگ برتر و لیگ یک رشد خوب و قابل قبولی داشته و در برگزاری مسابقات 274 مسابقه در فوتبال و 186 مسابقه فوتسال با توجه به مشکلات عدیده سخت‌افزاری و نبود زمین چمن و سالن فوتسال در بسیاری از شهرها برگزار شده است.
خسروی افزود: عمده مشکل فوتسال لرستان علیرغم پتانسیل بالا نبود سالن تخصصی و اختصاصی فوتسال است که از مدیر کل جوان و پرتلاش اداره کل ورزش و جوانان انتظار داریم با اختصاص یک سالن تخصصی مشکل بزرگ فوتسال لرستان را مرتفع کند.
وی با قدردانی و تقدیر ویژه از حضور دکتر مسعود عبدی در حمایت از باشگاه ریشه‌دار و قدیمی خیبر از وی به دلیل حمایت از این باشگاه پرطرفدار تشکر کرد.
وی افزود: با حضور بخش خصوصی قوی فوتبال لرستان به گذشته نه‌چندان دور خود نزدیک می‌شود و باید با حمایت از دکتر عبدی در راستای باشگاه‌داری قوی و حمایت از شناسنامه فوتبال لرستان وی را حمایت کرد تا اکادمی خیبر را پس از سال‌ها به‌صورت حرفه‌ای راه‌اندازی کنند.
خسروی ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان و سرپرست فدراسیون فوتبال افزود: هیأت های ما در شهرستان‌ها نیاز به حمایت تشکیلات اداره ورزش دارد، ما بدون حمایت مدیرکل، بخش اعظم توان خود را از دست می‌دهیم و نیاز است از سوی اداره ورزش و جوانان حمایت و کمک بشویم چون هیأت فوتبال ارتباط تنگاتنگی با ادارات ورزش شهرستان‌ها دارد.
رئیس هیأت فوتبال استان لرستان از هدف یکسان برای پیشرفت ورزش استان سخن گفت و بیان داشت: ما همه دارای یک هدف مشخص هستیم و برای رسیدن به موفقیت‌ها باید به توافق‌های دورتر بی اندیشیم. نگاه ما به‌جای جای استان یکسان بوده و برای پیشرفت فوتبال در تمامی شهرهای استان تلاش خواهیم کرد
 

دیدگاه‌ها  

#1 بچه های افلاک 1398-11-11 16:23
با احترام به جناب ولی الله خسروی هیت فوتبال لرستات قوی نیست و در چند سالی که میگذره اصلا فوتبال ما جای در فوتبال ایران نداشته امسال سه تیم دسته سه اوت شدن تیم های پایه اوت شدن جز خیبر اونم دسته دو اگرحمایت دکتر عبدی نبود معلوم نبود الان خیبری وجود داشت یانه هیت فوتبال اینقدر ضعیف عمل کرده که ۱۵ سال از عمرچمن مصنوعی میگذره نه چمن عوض شده نه سکوی برای نشستن
نقل قول کردن
#2 شهروند 1398-11-11 19:56
احسنت بر آقای خسروی
نقد به ایشان جایز نیست چرا که تیم های لرستانی رو آنگونه که بایست حمایت مالی نمیکنند
تا پولم نباشه نه میشه مربی خوب آورد و نه بازیکن حرفه ای.
با صداقت حرف زدن و با کمترین امکانات مدیریت کردن هنره
نقل قول کردن
#3 مجید 1398-11-12 08:11
تمام فوتبال استان شده خیبر . کل تیمها رو دارند نابود میکنند تا خیبر رشد کنه . کل ورزشگاه و پول برای خیبره . اگه خیبر نباشه تیمهای دیگه هم نفسی میکشن
نقل قول کردن
#4 هوادار فوتبال لرستان 1398-11-12 10:08
دلیلش پول .
نقل قول کردن
#5 حمید ت 1398-11-12 15:38
به نقل از مجید:
تمام فوتبال استان شده خیبر . کل تیمها رو دارند نابود میکنند تا خیبر رشد کنه . کل ورزشگاه و پول برای خیبره . اگه خیبر نباشه تیمهای دیگه هم نفسی میکشن
خیلی از مراکز استانها چند تیم لیگ برتر دارن یا حداقل یه تیم لیگ دسته اول ،حالا توی مرکز استان لرستان یه تیم دست دوم داریم اونم با هزارتا مشگل و کمبود بودجه .. ،به چشمتون خیلی زیاد میاد ؟!!!اگر بچه های تیم خیبر میبینی در لیگ دست دوم چند وقتی خوب ظاهر شدن بخاطر و غیرت و روحیه خوبشون بوده وگرنه تمام قیمت تیم خیبر به اندازه خرید یک بازیکن از لیگ برتر نیست .پس خواهشا تنها تیم خوب استانتون رو تضعیف نکید و‌آب به آسیاب رقیبان نریزید ...در این شرایط که شانس سعود به لیک دسته اول و‌داریم ،اینگونه پیغامها و نطرها ،شدیدا ،تخریب کنندست .
نقل قول کردن
#6 لرستان 1398-11-12 18:52
به نقل از مجید:
تمام فوتبال استان شده خیبر . کل تیمها رو دارند نابود میکنند تا خیبر رشد کنه . کل ورزشگاه و پول برای خیبره . اگه خیبر نباشه تیمهای دیگه هم نفسی میکشن

چه ربطی داره حتما تیمی میخوای ک‌ ببریش کرج بازی کنی..تو اصلا میدونی خیبر چقدر محبوبه..عرضه دارین تیمداری کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا