یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی تا اواسط هفته انتخاب و معرفی می‌شود.
به گزارش یافته، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع عادی سالیانه هیات فوتبال استان لرستان گفت: باید برای رشد و توسعه فوتبال هر استان چه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شاخص و آیتم‌های مدون تعریف شده و در این میان استان‌های ما از نظر توسعه به استان‌های برخوردار و کمتر برخوردار تقسیم می‌شود.

انتخاب سرمربی تیم ملی تا اواسط هفته
سرپرست فدراسیون فوتبال با انتقاد از حاشیه پردازی برخی از رسانه‌ها در انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی را با تدبیر انتخاب کرده تا فوتبال ملی ما آسیب نبیند و انتخاب مربی تیم ملی را نمی‌توانیم باعجله و شتاب انتخاب کرد و سرمربی آتی تیم ملی قطعاً تا پایان جام جهانی در خدمت تیم ملی خواهد بود.
وی افزود: سرمربی تیم ملی تا اواسط هفته انتخاب و معرفی می‌شود.
بهاروند افزود: AFC چالش بزرگی برای تیم‌های باشگاهی ما با سیاسی‌کاری و اعمال فشار صورت داد که با رایزنی‌های فراوان و عزم ملی توانستیم با میزبانی باشگاه‌های ایرانی را دوباره از AFC گرفته و در روز گذشته شاهد شیطنت‌های بودیم که با ایمیل به afc با صدور بیانیه مجدد از AFC سوی شاهد میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ باشگاه‌های آسیا خواهیم بود و با این رای اقتدار ایران و ملت ایران را در ایرانی امن به اثبات رساندیم.
وی افزود: فوتبال این روزها با توجه به مقبولیت در سراسر جهان به یک صنعت درآمدزا تبدیل شده است و برای توسعه و رشد فوتبال حضور بخش خصوصی قوی و برنامه‌ریزی مدون در کلیه حوزه‌های مدیریتی در فوتبال می‌تواند باعث پیشرفت هر استان شود.
سرپرست فدراسیون فوتبال افزود: هیات های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان با تعامل و برنامه‌ریزی متقابل می‌تواند در توسعه فوتبال هر استان سهم عمده‌ی داشته باشند.
وی افزود: خوشبختانه این روزها حال فوتبال لرستان آفتابی و بسیار خوب است و این مرهون تعامل و همدلی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بوده و امیدواریم با حمایت بخش خصوصی در فوتبال شاهد رشد فوتبال استان باشیم.
سرپرست فدراسیون فوتبال کشور با تأکید بر حفظ استقلال فدراسیون فوتبال و هیات‌های استانی، اظهار کرد: متأسفانه یکی از مهم‌ترین موارد و مشکلاتی که هیات فوتبال لرستان با آن دست به گربیان بوده مشکلات مالی است.
بهاروند با بیان اینکه مسئولان استانی باید به هیات فوتبال برای حل مشکلات کمک کنند، افزود: لرستان با توجه به ظرفیت‌های خود توانایی حضور در لیگ برتر فوتبال را دارد اما نیازمند کمک همه به فوتبال این استان هستیم.

ارتقای فوتبال بانوان
بهاروند هدف اصلی فدراسیون فوتبال ارتقای فوتبال بانوان است و برنامه داریم با سرمایه‌گذاری‌های لازم در بخش فوتبال بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور کارهای اساسی و زیر بنایی انجام دهیم.
وی افزود: هیات فوتبال لرستان باید در بحث برگزاری مسابقات، نظارت بر مدارس فوتبال، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری، داوری با تعامل با اداره کل در راستای توسعه فوتبال برنامه‌ریزی مدون داشته باشد.
وی افزود: استان لرستان از نظر مالی و حمایت بخش خصوصی و باشگاه‌داری از استان‌های کمتر برخوردار و ضعیف یوده ولی از نظر وجود استعدادهای ناب و تزریق بنزین سبز از استان‌های برخوردار کشور است و این با حضور دو بازیکن در ترکیب تیم ملی و حضور بیش از 75 بازیکن در لیگ برتر و دسته اول نشان از پویایی فوتبال لرستان است.
رئیس سازمان لیگ گفت: امیدواریم با حضور بخش خصوصی قوی و حمایت از باشگاه‌داری شاهد حضور فوتبال لرستان در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

هواداران فوتبال لرستان، خوش‌استقبال و خوش بدرقه

وی افزود: فوتبال لرستان با نتایج خوب فوتبال خیبر و آشتی هواداران فوتبال و حضور بیش از 15 هزارنفری در بازی جام حذفی با سپاهان و فرهنگ بالای تماشاگران که با تقدیر باشگاه سپاهان مواجه شد و برای تیم‌های مهمان سنگ تمام گذشته و یک فرهنگ بالا را در فوتبال کشور به منصه ظهور گذاشت.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه با فرهنگ بالا و غنی مردم و هواداران فوتبال لرستان از تیم‌های مهمان هواداران و مردم فهیم لرستان همیشه خوش‌استقبال و خوش بدرقه بوده‌ایم.
وی افزود: سازمان لیگ برگزارکننده فوتبال در تمام رده‌های سنی است و سازمان لیگ با 500 تیم و بیش از 4 هزار مسابقه برگزار کننده فوتبال کشور بوده و سعی شده با توجه به اقبال عمومی به فوتبال با مهار حاشیه‌ها به بهترین شکل ممکن و با کمترین آزمون‌وخطا مسابقات را برگزار کند.
سرپرست فدراسیون فوتبال صدور مجوز فعالیت اکادمی فوتبال به هیات ها و باشگاه را از مهم‌ترین برنامه‌ها برای استعدادیابی و رشد و توسعه فوتبال پایه عنوان کرد.
وی افزود: با احداث اکادمی فوتبال در استان‌های برخوردار همچون اصفهان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران و...پتانسیل عظیمی به فوتبال این استان‌ها اضافه شده است و امیدواریم در لرستان هم از مدارس فوتبال فصلی اجتناب کرد چون مدارس فوتبال فصلی هیچ کمکی به توسعه و رشد فوتبال نکرده و امیدواریم با احداث و فعال شدن اکادمی های فوتبال با صدور مجوز از سازمان لیگ با کمک فدراسیون در استعدادیابی کمک کنیم.

انتقاد از واگذاری زمین‌های چمن مصنوعی و طبیعی در استان‌های کمتر برخوردار

وی با انتقاد از واگذاری زمین‌های چمن مصنوعی و طبیعی ماده 88 در استان‌های کمتر برخوردار مثل لرستان از مدیرکل استان خواست اماکن فوتبالی در استان بدون واگذاری در اختیار هیات های فوتبال شهرستان‌ها قرار گیرد.
وی در ارتباط با سیل فروردین سال جای افزود: در بحث سیل سازمان لیگ فوتبال ایران با ایجاد موکب با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال استان کلیه هزینه‌های موکب را تقبل کرد.
در بحث کمک صد هزار دلار AFC برای احداث زمین باید تفاهم‌نامه بین هیات فوتبال پل‌دختر و اداره کل ورزش و جوانان منعقد شود تا با رفع موانع واریزی‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا این کمک اجتماعی پرداخت شود و این مستلزم تعجیل در این تفاهم‌نامه خواهد بود.
 



دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1398-11-12 19:38
علی دایی اصلا گزینه مناسبی برای تیم ملی نیست اظهارات اش در برنامه نود اقای فردوسی پور بگویید دوست نداریم تیم ملی با علی دایی به جام جهانی برود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا