یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پیش از ظهر امروز با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد و موافقت رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان، آذر خسروی به عنوان رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان خرم‌آباد منصوب شد.
در آیین تودیع علی نوروزی و معارفه آذر خسروی که در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، آرش قیاسی رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد، فرزاد کرمی فرد، لیلا سلاح ورزی از اعضای هیات رئیسه بولینگ بیلیارد و بولس لرستان و جمعی از ارکان این هیات حضور داشتند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد در این مراسم آمادگی خود را جهت کمک به توسعه رشته بیلیارد و پتانک در سطح محلات خرم‌آباد اعلام کرد و گفت: ما در حد توان آماده‌ی همکاری با تمام هیات ها در راستای توسعه و گسترش ورزش هستیم. آرش قیاسی افزود: با توجه به اینکه رشته پتانک یک ورزش خانوادگی، مفرح و بسیار ساده است ما برای برگزاری این رشته در محلات سطح شهر خرم‌آباد با مشارکت هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خرم‌آباد آمادگی خود را اعلام می‌کنیم. لازم به ذکر است طی حکم صادر از جانب رئیس هیات لرستان علی نوروزی به‌عنوان عضو کمیته‌ی فنی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس لرستان منصوب شد.
شایان ذکر است عصر روز چهارشنبه ارکان هیات بولینگ، بیلیارد و بولس لرستان با حضور در دفتر علی کریمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با وی دیدار و در خصوص آخرین وضعیت این رشته‌ی ورزشی با ایشان گفت‌وگو کردند. در خلال این جلسه علی کریمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با اهدا لوح تقدیر و پاداش نقدی از سارا بهاروندی که قهرمانی اسنوکر کشور را از آن خود کرده بود، تجلیل به عمل آورد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با اعلام رضایت از عملکرد هیات بولینگ بیلیارد و بولس لرستان گفت: طی چند سال گذشته روند رو به رشد بیلیارد لرستان مشهود بوده است، هر چند که با ایدئال‌ها فاصله‌داریم، اما حرکت روبه‌جلو و تغییرات مثبت نشان‌دهنده‌ی این است که تلاش و پیگیری مستمری در هیات بولینگ و بیلیارد صورت گرفته است. علی کریمی خاطر نشان کرد: در راستای سیاست‌های اداره ورزش و جوانان مبنی بر حمایت از قهرمانان و توسعه فضاهای ورزشی، قول می‌دهیم بیست درصد باقی‌مانده از روند تکمیل بزرگ‌ترین زمین اختصاصی پتانک کشور در خرم‌آباد را تا قبل از عید به سرانجام برسانیم.
در این جلسه آرش قیاسی رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد، رضا طولابی رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس لرستان، آذر خسروی رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان خرم‌آباد، سمیه سلاطی، وحید بیگ زاده و نیما طولابی از ارکان هیات بولینگ و بیلیارد لرستان حضور داشتند.

خبر: مینا فهیم


دیدگاه‌ها  

#1 امین 1398-10-05 20:00
مگه باشگاه بولینگ هم داریم تو این شهر؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا