یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در یک بازی عقب‌افتاده، روز شنبه 30 آذرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف شهرداری همدان می‌رود.
خیبر در صورت کسب ۳ امتیاز این رقابت با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال ملاثانی خوزستان، نایب قهرمان نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد شد.
شاگردان مهرداد خادمی با حمایت هواداران پرشور خود، به نتیجه‌ای غیر از پیروزی فکر نمی‌کنند.
آن‌طرف میدان شهرداری همدان با اندیشه‌ی تدافعی و دفاع چندلایه در صدد کسب یک امتیاز است.
بازی تدافعی تیم‌های مهمان و جمع شدن بازیکنان در زمین خودی، کار خیبر را در بازی‌های خانگی سخت‌تر می‌کند.
کادر مربی‌گری خیبر برای باز کردن لایه‌های متعدد تدافعی شهرداری، تدابیر تاکتیکی مختلفی در نظر بگیرند. حفظ تمرکز و آرامش، گردش توپ در فضاهای مختلف زمین با ارسال پاس‌های کوتاه، استفاده از ضربات ایستگاهی، شوت‌های ناگهانی از پشت محوطه‌ی هجده‌قدم، تغییر جناح‌بازی با پاس‌های قطری، از جمله تاکتیک‌هایی است که قطعاً در طول هفته‌ی گذشته سرمربی خیبر با بازیکنان اش تمرین کرده است.
طی دو هفته‌ی گذشته بازگشت سامان مهرابی مهاجم فیزیکی و باکیفیت خیبر بسیار تأثیرگذار بوده است. این مهاجم سخت‌کوش در کنار مصطفی اولادی با گل‌های خود تا حدود زیادی مشکل گلزنی خیبر را برطرف کردند.
در تاکتیک مورد علاقه‌ی مهرداد خادمی (1-3-2-4) جنس خیبر جور است. جلوی چهار مدافع خیبر احمد زارع با قد و قامت بلند، قدرت سرزنی و خنثی کردن ضد حملات حریف در کنار محمود یگانه که میل بیشتری به کارهای تهاجمی دارد، با استفاده از قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالا، اطمینان بیشتری به ثبات خیبر در فاز تدافعی بخشیده است.
 سجاد بازگیر و حسن نعمتی وینگرهای ویرانگر چپ و راست خیبر تا به امروز بسیار درخشان ظاهرشده و با قدرت دریبل زنی و تکنیک خود، هر مدافعی را با دردسر مواجه کرده‌اند. ناصر عباسی خوش‌فکر به عنوان پلی میکر با قرار گرفتن در بین وینگرهای خیبر در سرعت بخشیدن و در دست گرفتن نبض بازی، نمایش تأثیرگذاری تا به حال به نمایش گذاشته است.
فرزاد بهاری و فرشاد امامی دو مدافع باتجربه‌ی خیبر، می‌بایست از عقب نگه‌داشتن تیم پرهیز کرده و با استفاده از هوش و قدرت رهبری‌شان، فاصله بین خصوص سه‌گانه را متعادل و در حالت بالانس نگه‌دارند.
امید است خیبر خرم‌آباد با حمایت گسترده و همه‌جانبه‌ی تماشاگران لرستانی ضمن شکست شهرداری همدان، نایب‌قهرمانی نیم‌فصل اول را به نام خود ثبت کند.
 
رضا طولابی
 
برنامه ادامه مسابقات لیگ دسته دوم
 معوقه هفته نهم - شنبه ۳۰ آذرماه ۹۸
 آوالان کامیاران - اروند خرمشهر - ساعت ۱۴ - ورزشگاه آزادی کامیاران
 خیبر خرم‌آباد - شهرداری همدان - ساعت ۱۴ - ورزشگاه تختی خرم‌آباد
 
شایان ذکر است تا پایان هفته سیزدهم استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد به ترتیب با 27 و 24 امتیاز از 13 بازی در رده اول و دوم قرار دارند.
خیبر با یک بازی کمتر و 23 امتیاز، بالاتر از تیم فولاد نوین اهواز 21 امتیازی در رده سوم قرار دارد.
نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با برگزاری بازی‌های هفته چهاردهم در تاریخ ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 دریک ساسانی 1398-09-29 11:37
به امید قهرمانی خیبر و صعود به لیگ یک و سپس لیگ برتر
نقل قول کردن
#2 مهدی 1398-09-29 23:31
ایشالا که فردا هواداران بیان و تشویق کنن تا خیبر سه امتیاز حساس رو بگیره و به صدر نزدیک تر بشه
نقل قول کردن
#3 پسران افلاک 1398-09-30 01:33
به امید پیروزی تیم خیبر خرم اباد در بازی فردا از همه همشهری عزیز از تیم شهرمون حمایت کنید فردا یار ۱۲ باشید فردا وا تیم جوان خیبر تشویق کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا