یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی بزرگ‌سالان کشور در بخش آقایان استان ایلام در بخش تیمی به عنوان نخست رسید و لرستان پنجم شد.
به گزارش یافته، مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی بزرگ‌سالان کشور در بخش آقایان با حضور 80 دونده از استان‌های سراسر کشور با هدف انتخاب برترین‌ها برای دعوت به اردوی تدارکاتی تیم ملی صبح امروز (جمعه) 8 آذرماه به میزبانی استان ایلام برگزار و در پایان نیز در بخش انفرادی همایون همتی از استان کرمانشاه قهرمان شد و استان ایلام نیز در بخش تیمی بر سکوی نخست ایستاد.
تیم لرستان هم متشکل از مرتضی بیرانوند، علی فهیمی، امیرحسین برزویی و محمد شیرزادی به مقام پنجم تیمی رسید، اما هیچ یک از نفرات نتوانستند در بین 10 نفر اول فرار گیرند.
عبدالسلام فرهادی به‌عنوان مربی و سرپرست تیم لرستان را در این مسابقات هدایت کرد.
 
 نتایج بخش انفرادی:
 1-همایون همتی – کرمانشاه
 2-محمدجواد صیادی – فارس
 3-امیر آذریان – ایلام
 4-خلیل ناصری – ایلام
 5-امیرحسین صفری – خراسان رضوی
 6-رحیم دیبایی – آذربایجان شرقی
 7-منصور بیات – البرز
 8-جلیل ناصری – ایلام
 9-حسن عابدی – فارس
 10-اسماعیل قادری – البرز
 
نتیجه تیمی:
 1- ایلام – منفی 15
 2- فارس – منفی 28
 3- خراسان رضوی – منفی 37
 4- آذربایجان شرقی - منفی 44
 5- لرستان – منفی 52
 6- البرز – منفی 65
 7- همدان – منفی 80
 8- سمنان – 80
 9- کرمانشاه – منفی 81
 10- اصفهان – منفی 95
 
 مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برترین‌ها با حضور ایرج عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی دبیرکل فدراسیون، مهندس علیشائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، عباس فتحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات و رییس هیأت دو و میدانی استان، حامیان برگزاری مسابقات و با اجرای نمایش‌های بومی محلی این استان برگزار و به نفرات اول تا سوم این مسابقات از سوی حامی برگزاری به ترتیب جوایز 20 میلیون ریالی، 15 میلیون ریالی و 10 میلیون ریالی اهدا شد.
مسابقه‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در بخش زنان هم روز پنجشنبه هفتم آذرماه با قهرمانی تیم تهران در بخش تیمی و انفرادی به پایان رسید.
رقابت هاب دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در پارک جنگلی چغا سبز ایلام با حضور ۳۰ استان کشور  بمدت ۲ روز برگزار شد.



توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 
 

مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی بزرگ‌سالان کشور/ لرستان بدون کسب مقام انفرادی، در بخش تیمی پنجم شد/ ایلام بر سکوی نخست ایستاد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا