یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ملی‌پوش لرستانی عضو تیم پارا دوومیدانی کشورمان با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی امارات موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ شد.
به گزارش یافته، در هفتمین روز از رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی جهان، امروز (چهارشنبه)، حامد امیری ملی‌پوش ماده پرتاب نیزه کلاس F54 کشورمان به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت رکورد ۲۹٫۷۷ متر در جایگاه نخست ایستاد تا علاوه بر کسب مدال طلا مسابقات، هفتمین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای تیم ملی به دست آورد.

نفرات اول تا چهارم هر ماده موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو می‌شوند.
پیش از این سجاد محمدیان دیگر ورزشکار لرستانی در پرتاب وزنه کلاس F۴۲ با رکورد ۱۴ متر و ۳۹ سانتی‌متر موفق به کسب مدال برنز شد و سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

گفتنی است کاروان اعزامی ایران به مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی جهان امارات در بخش معلولین تاکنون موفق به کسب یک طلا توسط حامد امیری، ۳ مدال نقره توسط مهران نکویی مجد، هاشمیه متقیان و علی محمدیاری و ۲ نشان برنز توسط علیرضا مختاری و سجاد محمدیان (از لرستان) و ۷ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شده است.




مدال طلا بر گردن حامد امیری/ قهرمان لرستانی پارالمپیکی شد

دیدگاه‌ها  

#1 ابو اسحاق 1398-08-22 19:34
تبریک میگم به حامد ولی هر وقت ایشان می بینم چشمام پر از اشک می شود
نقل قول کردن
#2 مهرداد 1398-08-23 08:13
درود به ورزشکار عزیز لرستانی
نقل قول کردن
#3 mzafarnia 1398-08-23 08:21
کوهی از ایمان و امید و شکر و دریایی از روحیه بالا و خودباوری. آفرین بر تو باد پهلوان. امیدوارم در پارا المپیک هم با این روحیه و بایاری خدا طلایی باشی.
نقل قول کردن
#4 حامدج 1398-08-24 00:28
ماشاالله پهلوان، انشالله طلای المپیک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا