یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جریان هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور - گروه الف؛ خیبر خرم‌آباد برابر میزبان خود شهرداری آستارا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.


به گزارش یافته، خیبر خرم‌آباد در جریان هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و 15 دقیقه روز دوشنبه 20 آبان ماه در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف شهرداری آستارا رفت.
در پایان این بازی، تیم خیبر با نتیجه یک‌ بر 0 برابر شهرداری آستارا شکست را پذیرا شد.
این اولین شکست خیبر در فصل جدید بود.
شایان ذکر است سعید لهراسبی قضاوت این بازی را به عهده داشت و علی حیدری، محسن حکیم و میلاد اصغری کمک‌داوران این رقابت بودند.
شاهین حاج بابایی هم به عنوان ناظر داوری در زمین حضور داشت.

با توجه به پیروزی استفلال ملاثی و تساوی شهیدقندی یزد، خیبر با 15 امتیاز یک پله سقوط کزد و در رده سوم جدول قرار گرفت و امید دارد یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول باشد. استقلال ملاثی هم با 18 امتیاز و شهید قندی یزد با 15 امتیاز در زده اول و دوم جدول قرار دارند.

سبزپوشان خرم‌آباد در هفته نهم این مسابقات از ساعت 14 و 45 دقیقه روز یک‌شنبه 26 آبان در خرم‌آباد میزبان شهرداری همدان است. شهرداری همدان با نتایجی که تاکنون کسب کرده، خود را به‌عنوان یکی از مدعیان صعود مطرح کرده است.
 

نتایج هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

 فولاد نوین اهواز 3 - اتحاد کامیاران 2

اروند خرمشهر 0 - میلاد مهر تهران یک

استقلال ملاثانی 2 - نماینده بجنورد  یک

شهرداری آستارا یک- خیبر خرم‌آباد 0

مس نوین کرمان 4 - شهرداری فومن 0

شهرداری همدان یک - شهید قندی یزد یک

کاسپین قزوین1 - پرسپولیس گناوه 0


برنامه هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور- یکشنبه 26 آبان

 خیبر خرم آباد-شهرداری همدان

اتحاد کامیاران - اروند خرمشهر

نماینده بجنورد - فولادنوین اهواز

میلادمهر تهران - شهرداری آستارا

شهرداری فومن - استقلال ملاثانی

پرسپولیس گناوه - مس نوین کرمان

شهیدقندی یزد - کاسپین قزوین



شهرداری آستارا یک- خیبر خرم‌آباد 0/ شکستی تلخ برای سبزپوشان


دیدگاه‌ها  

#1 بروهی لورستان 1398-08-20 16:47
گفتم بازم میگم خیبر مهاجم گلزن نداره اگه اینجور پیش بره شانس بیاره سقوط نکنه تیمها به هم‌نزدیکه...من خیلی خوش بین بودم‌گفتم مساوی میشه ولی نشد
نقل قول کردن
#2 رهام 1398-08-20 16:50
جناب عبدی وآقای خسروی مدیر عامل و مالک محترم بنده یک پیشنهاد دارم جناب آقای خادمی در این دو سال زحمات زیادی کشیدن اما شما رتبه خیبر رو تو این دو سال ببینید و نتایج آقای خادمی را در تیم صعنت نفت نگاه کنید جناب خادمی مربی خوبی هستند ولی دیگه بدرد این تیم نمیخوره میگم شما که این همه خرج کردین یک مربی خوب مثل محمود فکری بیارین حالا دست خودتونه من فقط نظر دادم
نقل قول کردن
#3 هوادار خیبر 1398-08-20 17:53
در اول فصل خیبر برد گفتم خیبر یک تیم جو گیری است امیدوارم تا آخر فصل این جو گیری ادامه داشته باشد.و یک تیمیه که روز به روز کم میاره. و رو به افول می رود .اگر میخواهیم صعود کندبایدتغییراتی در آن بوجود بیارید .نقطه ضعف ژنتیکی که در تیمداری کل لرستان وجود داردیکه تازی بازیکنان و در خدمت تیم نبودن است.
نقل قول کردن
#4 مهران 1398-08-20 17:54
باخت بدی بود. قندی یزد هم به خیبر رسید.
نقل قول کردن
#5 ملک 1398-08-20 17:57
باخ هنی شرو بی، مر خودا خوش.
نقل قول کردن
#6 حامد 1398-08-20 18:48
باسلام خدمت بازیکنان وجناب خادمی ودکتر عبدی عزیز نباید با یک شکست نا امید شویم و بر عکس خیبر رابیشترحمایت کنیم وبا حضور در استادیوم تختی خرم اباد وبه امید خدازمینه پیروزی تیم را برابرشهرداری همدان فراهم کنیم.اگر جدول رو ببینیدمتوجه میشدکه خیبر هنوز مدعی اول صعود به لیگ یک هست.پس همشهریان عزیز وخیبر نا امیدنباشندوهمه باید پای کار باشیم دلیل ناکامیهای ما در گذشته احساس یاس ونا امیدبعد از اولین شکست تیم درهم میریزد در صورتی که همیشه خوب شروع میکنیم وبد به میانه راه می رسیم و فاجعه بار تمام میکنیم این در حالیست که باخت یک واقعیت در فوتبال و زندگیست چرا شکست راپلی برای پیروزی ندانیم.جناب خادمی نیک میدانند که مشکل تیم در خط حمله و نداشتن پلن های دیگر در مسابقه فوتبال و افت در تمرینات بدنسازی و یا به تعبیری فوتبال زدگی بازیکنان وعدم ریکاوری وخستگی بازیکنان میباشد.امیدوارم به یاری خداوند وهمت بچه ها ومردم خونگرم خرم اباد وبا درایت کادر فنی کار بلدی مانند اقای خادمی گرامی خیبر امسال بطور به لیگ یک صعودکند.و در نیم فصل از بازیکنان جدید استفاده کرد. پس خیبر را رها نکنیم
نقل قول کردن
#7 خیبر قهرمان 1398-08-20 19:46
عزیزان هم بیاییم باهم این شکست را فراموش کرده وبا همت بچه ها به امید خدا به لیگ یک صعود کنیم.آقای خادمی از شما ورزومه خوبی که دارید بیشتر انتظار داریم
نقل قول کردن
#8 پدرام 1398-08-22 15:49
در بعضی سایت ها عکسی منتشر شده حاکی از این است که شهرداری آستارا به تیم خیبر خرم آباد رختکن نداده است وبازیکنان خیبر در کنار زمین لباس عوض کرده اند آیا این واقعیت دارد؟
----------

سلام/ بله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا