یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان لرستان در روزی که همه میزبان‌ها شکست خوردند، با ادامه صدرنشینی خرم کشت افلاک خرم‌آباد خاتمه یافت.
به گزارش یافته، طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه 16 و 17 آبان ماه، چهار مسابقه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان لرستان برگزار شد که در همه بازی‌ها، تیم‌های میزبان شکست خوردند.
در اولین دیدار که پنجشنبه 16 آبان ماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد، خرم کشت افلاک برابر کیو گشت، دربی حساس مرکز استان را برگزار کردند که در پایان خرم کشت با نتیجه 4 بر یک پیروز شد تا با 29 امتیاز همچنان صدرنشین مسابقات باشد.
گل‌های این بازی را بهمن محمد حسینی و فرزاد فقیهی (هرکدام 2 گل) برای خرم کشت و محمد امرایی برای کیو گشت به ثمر رساندند.

این رقابت‌ها امروز جمعه 17 آبان با 3 بازی دیگر پیگیری شد.

وحدت بالاگریوه که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان پرسپولیس الیگودرز بود، نتوانست از میزبانی خود استفاده کند و در یک بازی پر گل و هیجانی با نتیجه 6 بر 3 مغلوب شد.

در دیگر بازی این هفته، دهیاران الشتر در ورزشگاه شهید ارکیا، میزبان رهاورد خرم‌آباد بود که این بازی نیز با نتیجه 3 بر صفر به سود رهاورد خاتمه یافت. رهاورد با این پیروزی 16 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

بازی حساس پایانی این هفته را بهمن بیرانشهر برابر شهرداری بروجرد میزبانی کرد که این بازی هم با نتیجه پرگل 4 بر 2 به نفع مهمان بروجردی خاتمه یافت تا شهرداری با 28 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.
 
نتایج هفته دوازدهم:
🔹کیو گشت خرم‌آباد 1- خرم کشت افلاک خرم‌آباد 4
🔹وحدت بالاگریوه 3 - پرسپولیس الیگودرز 6
🔹دهیاران سلسله 0 – رهاورد خرم‌آباد 3
🔹بهمن بیرانشهر 2- شهرداری بروجرد 4
 
🔸رده‌بندی تا پایان هفته دوازدهم:
1- خرم کشت افلاک خرم‌آباد با 29 امتیاز
2- شهرداری بروجرد با 28 امتیاز
 3- کیو گشت خرم‌آباد با 25 امتیاز
4- رهاورد خرم‌آباد با 16 امتیاز
 5-وحدت بالاگریوه با 14 امتیاز
6- پرسپولیس الیگودرز با 13 امتیاز
7- بهمن بیرانشهر با 11 امتیاز

دیدگاه‌ها  

#1 بهاروند 1398-08-18 00:40
ماشالله به این تیم. واقعا که به معنای واقعی تیم هستند. جنگنده و با تعصب و پر انرژیمون بازی میکنند و واقعا بهترین هستند. خدایش تو رفاقت و مردانگی هم باید تحسینشون کرد. بنظرم قهرمانی حقشونه . تیم دویت داشتنی
نقل قول کردن
#2 رضا تیموری 1398-08-18 08:38
ماشاالله ب تیم خرم کشت با خط حمله آتشینش
نقل قول کردن
#3 شیران ایران لور 1398-08-18 22:49
زیرساخت ها را سریعتر بسازید.خیلی بد است بازیکنان لرستان در استان های دیگر بازی کنند.وقتی لرستان پر از تیم است.هر مسئول ورزشی دیدید فقط یک مطالبه داشته باشید؟#لرستان نیاز به ورزشگاه مجهز بالای ۷۰ هزار نفری دارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا