یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با کسب مقام سوم لرستان در بخش جوانان و قهرمانی بوشهر در بخش زیر 23 سال و مازندران در بخش جوانان مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام شهدای خلیج‌فارس به میزبانی بوشهر به پایان رسید.
به گزارش یافته، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام زیر 23 سال و جوانان با حضور 16 استان قزوین، گلستان، گیلان، تهران، هرمزگان، همدان، کردستان، مازندران، خوزستان، کیش، اصفهان، لرستان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه و فارس به مناسبت شهدای خلیج‌فارس در دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد.
این رقابت‌ها در دو مسافت 1000 متر و 200 متر و در بخش‌های کانو یک‌نفره و دونفره و کایاک یک‌نفره و دونفره انجام شد و پس از مشخص شدن نفرات برتر در هر ماده امتیازهای هر بخش جمع شده و تیم‌های برتر مشخص شدند.
در رده سنی زیر 23 سال تیم بوشهر با 51 امتیاز قهرمان شد، تیم خوزستان با 48 امتیاز نایب‌قهرمان شد و تهران با 45 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده سنی جوانان مازندران با 81 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم تهران با 74 امتیاز دوم شد و لرستان با 53 امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.
 
نتایج تیم لرستان
کسب مقام سوم تیم لرستان در رشته کانو کانادایی و کایاک دونفره آب‌های آرام رده سنی جوانان
کسب مقام دوم در رشته کانو کانادایی تک نفره (مسافت ۱۰۰۰ متر) توسط سبحان بیرانوند
کسب مقام دوم در رشته قایقرانی کانو کانادایی دونفره (مسافت ۱۰۰۰ متر) توسط علیرضا مهدوی و سبحان بیرانوند
كسب مقام سوم در رشته كاياك دو نفره (مسافت ١٠٠متر) توسط عليرضا خمسه و يزدان پاكزاد
 
این رقابت‌ها در 10 ماده و در 2 بخش کانو و کایاک انجام شد که نتایج کلی به شرح ذیل است:
در کایاک یک‌نفره 1000 متر زیر 23 سال علی‌محمد زاده از گیلان اول، محمد میرزایی از تهران توابع دوم و فربود کیانی از تهران سوم شد.
در کانو یکنفره 1000 متر زیر 23 سال عرفان زنده پی از بوشهر اول، ماکوان باوانی از کردستان و نیما سبزی دزفولی از خوزستان دوم و سوم شدند.
در کانو دونفره 1000 متر زیر 23 سال عبداله مشایخ و کمیل خزایی از مازندران مقام اول را کسب کردند و علیرضا مهدوی و سبحان بیرانوند از لرستان در جایگاه دوم ایستادند و علی زارعی و شایان حسینی از بوشهر سوم شدند.
در کایاک یکنفره 1000 متر جوانان کیان محمود زاده از تهران اول شد، امیررضا آهنگران از مازندران دوم و بردیا پارسا محتشم از تهران توابع سوم شد.
در کانو یک‌نفره 1000 متر جوانان عبدالله مشایخ از مازندران، سبحان بیرانوند از لرستان و زانا ساعدی از کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کانو دو نفره 1000 متر زیر 23 عرفان زنده پی و عبدالرحمان بن امین از بوشهر موفق به کسب مدال طلا شدند و ماکوان باوانی و عرفان زنده کرمی از کردستان موفق به کسب مدال نقره شدند و نیما سبز دزفولی و علی نماکار از خوزستان مدال برنز را به دست آوردند.
 
در کایاک دونفره 1000 متر زیر 23 سال میلاد اسدنیا و سینا سبز دزفولی از خوزستان اول شدند، محمد میرزایی و پویا ابوالطالبی از تهران توابع دوم و فربود کیانی و امین نظام مطلبی از تهران سوم شدند.
در کایاک دونفره 1000 متر جوانان سعید مرادی و کسرا یاری از کرمانشاه، کیان محمود زاده و پارسا امیدوار از تهران و امیررضا آهنگر و علی طاهری از مازندران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
در کایاک یک‌نفره 200 متر زیر 23 سال فربود کیانی از تهران اول، میلاد اسدی از خوزستان دوم و علی محمد زاده از گیلان سوم شد.
و در کایاک یکنفره 200 متر جوانان پارسا امیدوار از تهران بر سکوی نخست ایستاد، علی طاهری از مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت و امیررضا داددو از کیش جایگاه سوم را به دست آورد.
به این ترتیب مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام زیر 23 سال و جوانان آقایان با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

کسب مقام سوم جوانان لرستان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا