یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی خیبر خرم‌آباد گفت، در این هفته تمرینات خوبی برگزار کردیم و شرایط تیم بسیار خوب می‌باشد انشاالله فردا یک بازی خوب و هدفمند مقابل تیم خوب و منظم امید گناوه برگزار کنیم.
 به گزارش یافته، مهرداد خادمی افزود: اصلاً به نتیجه بازی قبل تیم امید گناوه مقابل تیم آستارا فکر نمی‌کنیم چون می‌دانیم که تیم گناوه دارای کادر فنی بسیار خوبی می‌باشد، برای برد به گناوه آمده‌ایم و امیدواریم ۳ امتیاز این بازی را به دست آوریم.
 سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ادامه داد: با توجه به اینکه تیم داوری از شیراز می‌باشد و از طرفی دیگر کادر فنی تیم گناوه شیرازی می‌باشند انتظار داشتیم فدراسیون فوتبال این نکات مهم را مدنظر قرار دهد، ولی به کادر داوری ایمان دارم و با توجه به شناختی که از آقای علی سام دارم می‌دانم که داور بسیار خوبی می‌باشد و حقش هست که در لیگ برتر سود بزند، انشالله فردا نیز شاهد یک قضاوت خوب از کادر داوری باشیم.
 شایان ذکر است در جریان دیدار معوقه هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور عصر چهار‌شنبه هشتم آبان‌ماه و از ساعت 15 تیم فوتبال خیبر در ورزشگاه شهدای سراج گناوه به مصاف امید گناوه خواهد رفت.
 خیبر از 5 بازی خود ١١ امتیازی است و با یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد.
 در گروه الف این مسابقات استقلال ملاثانی با 15 امتیاز از 6 بازی صدرنشین است.
 خیبر در صورت پیروزی به رده دوم جدول صعود خواهد کرد.
 
خبر: سیامک کوهگردزاده

برای برد به گناوه آمده‌ایم

 

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 
 

دیدگاه‌ها   

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا