یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد با 3 گل مغلوب تیم سپاهان شد.
به گزارش یافته، تیم‌های خیبر خرم‌آباد و سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه امروز دوشنبه 8 مهرماه 98 در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر و در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سپاهان اصفهان با نتیجه 3 بر 0 برابر خیبر پیروز شد.
 
جام حذفی فوتبال - مرحله یک شانزدهم نهایی
خیبر خرم‌آباد 0 - سپاهان اصفهان 3
داور: روح‌الله شریفی/ کمک‌ها: حسن یوسفی، محمد راهی و امیر ایار
ناظر داوری: محمدحسین معتمدی‌فر
تماشاگر: بیش از 10 هزار نفر
 
امیر قلعه‌نویی که تیمش هفته قبل در لیگ برتر موفق به شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شده بود در حالی که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت با یک ترکیب هجومی برابر خیبر قرار گرفت.
خیبر هم که در هفته اول و دوم لیگ دسته دوم به پیروزی رسیده بود، آمده بود تا در حضور 10 هزار تماشاگر خونگرم، شگفتی‌ساز مسابقه باشد.
نیمه اول بازی در حالی با تک‌گل مرتضی منصوری به پایان رسید که توپ و میدان در اغلب دقایق در اختیار سپاهان بود.
 در این نیمه و در دقیقه 10 مرتضی منصوری بازیکن فصل قبل پدیده با یک شوت محکم و استثنایی دروازه خیبر را باز کرد. بازیکنان خیبر به این گل معترض بودند و اعتقاد داشتند که توپ با دست بازیکن حریف برخورد داشته که داور اعتقادی به این موضوع نداشت.
در نیمه دوم خیبر که خطر حذف را احساس می‌کرد، محکم‌تر از نیمه اول پا به میدان گذاشت و با دو تعویض میدان‌دار بازی شد، آن‌طرف میدان هم سپاهان دل‌خوش به ضد حملات بود. بازی با برتری خیبر تا دقیقه 82 در جریان بود که در یک رفت و برگشت توپ به مهدی کیانی کاپیتان لرتبار سپاهان رسید و این بازیکن در دقیقه 82 دروازه خیبر را باز کرد.
 طلایی پوشان اصفهان که تا حدودی خیالشان از پیروزی راحت شده بود، یک دقیقه بعد به گل سوم دست یافتند. در دقیقه 83 سجاد شهباززاده موفق شد دروازه خیبر را بازکند.
در پایان بازی خیبر با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.
 
ترکیب خیبر خرم‌آباد (سبز): هادی حاج ابایی، فرزاد بهاری، میثم جهانگیری، محمد مهدی‌پور (از دقیقه 46 حسن نعمتی)، محمد مولایی، محمود یگانه، امیر علی کاخی (از دقیقه 62 ناصر عباسی)، فرشاد امامی، رسول طهماسبی، سجاد بازگیر، سامان محرابی. سرمربی: مهرداد خادمی. سرپرست: کیانوش کهزادی

ترکیب سپاهان (زرد): پیام نیازمند، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، محمد کریمی، رضا میرزایی (از دقیقه 62 محمدرضا حسینی)، سجاد شهباززاده، محمد محبی، علی قربانی. سرمربی: امیرقلعه نوعی
 
 
حاشیه‌نگاری رضا طولابی از این بازی را تا ساعتی دیگر در یافته بخوانید...


 
 

مسابقات جام حذفی کشور: حذف خیبر جوان برابر سپاهان با تجربه

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1398-07-08 18:40
حیف باختیمش به کم تجربگی
نقل قول کردن
#2 Armin 1398-07-08 19:08
متاسفانه این تیم تماشاگرنما زیاد داره! 20دقیقه آخر انواع اشیا رو به زمین پرتاب کردن! متاسفانه نیروی انتظامی با هیچ کدوم از این افراد برخورد نکرد! چرا بیشتر از ظرفیت استادیوم پر کردن؟!
نقل قول کردن
#3 Armin 1398-07-08 19:09
واقعا حیف آقای خادمی داره این همه زحمت واسه این تیم میکشه! x
نقل قول کردن
#4 پیامنی 1398-07-08 19:48
واقعا انتظار داشتید شکست بخوره!؟ :lol: :lol:
تیمی که توی تهران پرسپولیس پر ادعا رو ۲ بر صفر شکست داده بیاد از خیبر شکست بخوره! لابد میگید جام حذفیه و اتفاقات عجیب و غریب اما مطمئن باشید این مورد یه آرزوی محال بود
نقل قول کردن
#5 حمید ت 1398-07-08 20:50
تیم خیبر در حد توانش بازی خوبی داشت تا دیقه هشتاد ،.این تیم لیاقت لیگ دسته اول رو به راحتی دارد ،
نقل قول کردن
#6 Armin 1398-07-08 21:03
آقای قاسمی عزیز حالا به دلایلی که برای بنده هم محترم هست نظر ما رو کامل نذاشتی! ولی خب سال های قبل و این بازی مشخص کرد خیلی ها فرهنگ استادیوم رفتن و تماشای فوتبال در خرم آباد ندارن! امروز جز بی فرهنگی یک عده در استادیوم اصلا از بازی لذت نبردیم! نزدیک به ده بار نورافکن با بطری زدن :sad: این همه فحش ناموسی از کجا میارین؟ مگر خودتون ناموس ندارین؟ به والله ما چند سال پیش بازی خیبر و آلومینیوم به استادیوم هپکو رفتیم باور کنید اراکی ها یک فحش ندادن با اینکه تعدادشون از ما بیشتر بود! این واقعیت فرهنگی شهر خرم آباد هست نمیشه که همیشه الکی به به و چه چه کنیم!
نقل قول کردن
#7 کاوه بحیرایی 1398-07-08 21:03
کاپیتان سپاهان بعداز گل شادی نکرد، کاپیتان ما میخواست بزنه تو گوشش، اینه جواب کار فرهنگی نکردن شهر ما
نقل قول کردن
#8 حمید ت 1398-07-09 03:47
به نقل از کاوه بحیرایی:
کاپیتان سپاهان بعداز گل شادی نکرد، کاپیتان ما میخواست بزنه تو گوشش، اینه جواب کار فرهنگی نکردن شهر ما
این صحنه رو دیدم ،واقعا جای بسی. ناسف هست ،متاسفانه جو،گیر شدن جزیی از رفتار ما شده ،ادعای فرهنگ داریم ولی در مقابل دوربینها و کلی خبرنگار گند میزنیم .
نقل قول کردن
#9 مجید 1398-07-09 08:30
تو بازی دیروز فقط بی فرهنگی دیدیم . آدم های که خودشون رو لر با غیرت و مهمان نواز میدونن اما انواع فحض و ناسزا را به تیم سپاهان دادند آدم های بزرگی که با پرتاب بطری فرهنگ خودشون رو به کل کشور نشان دادند . مسئولین نظامی که فقط سیاه لشگر بودند . مسئولین اداره ورزش که فقط برای خودنمایی امده بودند. یکبار دیگر ثابت کردیم که فرهنگ اجتماع و ورزش رو نداریم و فقط اونو یدک میکشیم . فرهنگی که مربی سپاهان از غیرت و شچاعت مردان لر صحیت می کند و تماشاگر ما اونو با بطری میزند و انواع فحش رو به او می دهند . فرهنگی که کاپیتان تیم سپاهان به احترام لر بودنش بعد از گل خوشحالی نکرد اما کاپیتان تیم ما توی یک صحنه که ایشان برای جداکردن بازیکان اومده بود به باد فحش و ناسزا میگیره . خودمان رو گول نزنیم که اسم فرهنگ رو فقط یدک میکشیم و این است عقب افتادگی شهرمان از تمام مسائل اقتصادی . اجتماعی . ورزشی و ... و تا ابد به جایی نخواهیم رسید .
نقل قول کردن
#10 رضا-س 1398-07-09 10:19
1-خیبر به نسبت داشته هایش خوب بازی کرد.
2- شهر ما نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد که از خانواده و مدارس شروع می شود.کیانی بازیکن نهاوندی سپاهان به احترام ما شادی بعد از گل انجام نداد 5 دقیقه بعد بازیکن های ما باهاش درگیر شدند.این مربوط به فرهنگ میشود.
3-شهر ما نیازهای توسعه ای اولویت دارتری دارد(ایجاد اشتغال و پروژه های عمرانی) که باید مسئولین و نمایندگان توجه کنند که متاسفانه ضعیف عمل کرده اند و نتیجه اینکه فقر از چهره ما می بارد.
نقل قول کردن
#11 محمد 1398-07-09 10:37
در نیمه دوم در دقایقی که تیم اردشیرقلعه نوعی عقب نشست وکم آورد من نزدیک مربی سپاهان بودم بجای اینکه نگاه بازی کند دنبال شئیی می گشت که بازی را جنجالی وروانی کند وهمین کار راهم انجام داد
دورود برهواداران خوب و خونگرم خرم آباد
نقل قول کردن
#12 مجید 1398-07-09 12:36
به نقل از محمد:
در نیمه دوم در دقایقی که تیم اردشیرقلعه نوعی عقب نشست وکم آورد من نزدیک مربی سپاهان بودم بجای اینکه نگاه بازی کند دنبال شئیی می گشت که بازی را جنجالی وروانی کند وهمین کار راهم انجام داد
دورود برهواداران خوب و خونگرم خرم آباد

خودمان رو گول نزنیم که نه هوادار خوب داریم و نه خونگرم . و متاسفانه آقای قلعه نویی و و کادر و بازیکنان را با سنگ و بطری و ... زدند و حدود 10 هزار تماشاگر و میلیونها ببینده شاهد اون بودند
نقل قول کردن
#13 مسلمان 1398-07-10 10:45
متاسفانه و با اظهار هزار تاسف استان ما فقط ادعای تمدن و فرهنگ را دارد و در عمل اینگونه نیست. در جریان بازی بارها خودم شاهد بودم برخی افراد بی فرهنگ و آبروریز الفاظ و شعارهای رکیک علیه بازیکنان حرفه ای سپاهان بر زبان جاری می کردند و بارها بطری آب معدنی به سمت مربی و بازیکنان پرتاب می کردند و چندین بار خودم مانع اینکار میشدم و خواهش میکردم این حرکات را انجام ندهند. البته ورود آب معدنی ممنوع بود و نمیدانم این بطریها از کجا آمد خدا را شکر ما تیم درجه یک و دسته اولی و لیگ برتری نداریم. درضمن تیم خیبر در حد توانش عالی بازی کرد. تبریک میگم بهشون.
باآرزوی اعتلای فرهنگ در این استان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا