یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مرحله‌ی یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶ روز دوشنبه هفته‌ی جاری (8 مهرماه) خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه خانگی در مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.
خیبری‌ها که با دو پیروزی در بازی‌های ابتدای فصل لیگ دو، نشان از یک تیم مدعی صعود داشته‌اند، رو در روی سپاهان تادندان‌مسلح قرار خواهد گرفت.



تیم زرد پوش اصفهانی که با هزینه‌های هنگفت امسال از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌رود، در این جدال سخت از داشتن کی روش استنلی به دلیل محرومیت بی‌بهره است. این خبر بی‌گمان باعث خوشحالی کادر فنی و مدافعین خیبر خواهد شد؛ با توجه به ظرفیت‌های فنی و تاکتیکی هر دو تیم، در ۲۰ دقیقه‌ی نخست مسابقه سپاهان برای زودتر به گل رسیدن فشار زیادی بر روی دروازه‌ی خیبر خواهد آورد.
 در آن‌سوی میدان شاگردان مهرداد خادمی می‌بایست با آرامش و تمرکز، بازی را از سرعت انداخته و با حفظ و انتقال توپ به کناره‌های زمین، فشار حملات سپاهانی‌ها را کنترل کنند. اگر تا نیم ساعت ابتدای مسابقه بازیکنان جوان خیبر گلی دریافت نکنند، به‌مرور با پیدا کردن خودشان در زمین و بیرون آمدن از زیر فشار روانی، قادر به انجام یک بازی تماشاگرپسند خواهند بود.
قیاس دو تیم از هر نظر به دور از منطق است، اما محبوبیت فوتبال را کسب نتایج عجیب و دور از باور رقم زده است، تماشاگران واقع‌بین خیبر می‌دانند بازی در مقابل سپاهان که امسال برای قهرمانی بسته‌شده است، کاری بسیار سخت است، اما آن‌ها انتظار یک بازی جان‌دارو خوب را از نماینده فوتبال لرستان دارند.
امیر قلعه نوعی یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر ایران کاملاً می‌داند که اگر بازیکنان‌اش با غرور و از پیش برده وارد زمین شوند، خیبری‌های جوان می‌توانند حریفی گردن‌کلفت برایشان باشند و بازی گره بخورد.
 سپاهانی‌ها سرمست از برد پرسپولیس در آزادی تهران راهی خرم‌آباد می‌شوند، مهرداد خادمی سرمربی خیبر به‌خوبی بر این امر واقف است که: بازیکنان اش باید در هنگام از دست دادن توپ، با برگشت سریع در نیمه‌ی خودی، تمام فضا و روزنه‌ها را بر روی بازیکنان سپاهان ببندند.
 یارگیری من تو من و منطقه‌ای با مهدی کیانی کاپیتان و مغز متفکر اصفهانی‌ها برای خیبر از نان شب واجب‌تر است. مهار کیانی و خارج کردن او، روند بازی‌سازی و شتاب حملات زرد پوشان را مختل خواهد کرد. از اینکه سپاهان در شرایط فعلی با صدرنشینی در لیگ برتر در بهترین فرم قرار دارد، هیچ تردیدی وجود ندارد، اما آن‌سوی میدان بازیکنان باانگیزه‌ی خیبر با حمایت ۱۰ هزار نفر از هواداران متعصب خود، حریف دست‌وپابسته‌ای نخواهد بود، خیبری‌ها اگر تحت تأثیر نام و آوازه‌ی سپاهان قرار نگیرند، بازی چشم‌نوازی از خود به نمایش خواهند گذاشت.
امید است فارغ از نتیجه، شاهد یک بازی تماشاگرپسند و خوب از جانب هر دو تیم باشیم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1398-07-06 16:13
با سلام خدمت همشهريان گرامي وبا آرزوي موفقيت براي تيم با قدمت و ريشه دار خيبر خرم آباد وبا تشکر از آقاي رضا طولابي بازيکن محبوب و با اخلاق شهرمان از آناليز زيبارر دلسوزانشان چند نکته را به سمع و نظرتان ميرسانم.1_خيبر در بازي نبايد توپ را بلند کرده و رو به بازي هوايي بياورند و از سانتر کردن روي دروازه حريف پرهيز نمايند چون اين نوع چيزي است که دوست دارد خيبر بازي کند.2_خيبر بايد رو به بازي مستقيم بياورد و از هافبک تخريبي و قلدر و جنگنده کياني را از کار تيمي حريف خارج کرده وبازي از حريف گرفته و ابتکار را از اين تيم بگيرند3_تيم بايد با دوندگهاي بي امان و اصل حمايت و توپ ربايي از سپاهان بر حريف فشار آورده و آنهارا مجبور به اشتباه کنند.3_خيبر و جناب خادمي نيک ميداند عمق دفاع سپاهان پاشنه آشيل انها و دروازه نيازمند مي باشد.به اميد پيروزي خيبر باتعصب.
نقل قول کردن
#2 فرشید گله داری 1398-07-06 23:50
سلام و ارادت. تشکر از جناب طولا بی عزیز جهت تحلیل درست کارشناسانه ایشان، نکات فوق دقیقا نکاتی بود که جناب خادمی سرمربی خیبر امروز دراخرین تمرین تیم به شاگردانش یادآوری کرد.
نقل قول کردن
#3 دیناری 1398-07-07 23:27
فقط اخلاق و منش جوانمردی مهم است نه نتیجه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا