یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دیداری دوستانه خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با نتیجه‌ی دو بر یک در مقابل بعثت کرمانشاه به پیروزی دست یافت.
به گزارش یافته، خیبر خرم‌آباد که برای دیدارهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حال انجام بازی‌های تدارکاتی است، عصر دوشنبه 11 شهریورماه در ورزشگاه خانگی خود با انجام یک بازی چشم‌نواز و فنی با گل‌های حامد پور عمران و هادی امینی در مقابل تک‌گل مهدی بازوکاران، بعثت کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان مهرداد خادمی با انجام یک بازی روان و منسجم نوید یک خیبر متفاوت را در مسابقات لیگ امسال دادند. ناصر عباسی، سجاد بازگیر، حامد پورعمران، مهران احمدی و هادی امینی برای خیبری‌ها بازی بسیار تأثیرگذار و باکیفیتی به نمایش گذاشتند.
خیبری‌ها که ناباورانه نیمه‌ی نخست را با دریافت یک گل به رختکن رفتند، در نیمه‌ی دوم سراپا حمله شده و علاوه بر به ثمر رساندن دو گل بارها تا آستانه‌ی فروپاشی دروازه‌ی بعثت پیش رفته که عدم دقت در ضربات آخر مانع از خلق گل‌های بیشتر شد.
علی صباحی، علیرضا مرادی، علی بوالحسنی به ترتیب از الیگودرز بروجرد و دورود قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
 
شایان ذکر است که خیبر در فصل جدید لیک دسته دوم کشور در گروه اول با تیم‌های شهرداری فومن - کارون اروند خرمشهر -نماینده بجنورد - فولادنوین اهواز - شهید قندی یزد - اتحاد (اوالان) کامیاران - شهرداری همدان - شهرداری آستارا - کاسپین قزوین - پرسپولیس گناوه - استقلال ملاثانی - مس نوین کرمان - میلاد مهر تهران مصاف خواهد داد.
در گروه دوم این رقابت‌ها هم شهرداری بندر ماهشهر - پاس همدان - شهرداری بم - نفت و گاز گچساران - شهرداری بندرعباس - چوکای تالش - سردار بوکان - نفت امیدیه - بعثت کرمانشاه - شهدای بابلسر - ایرانجوان بوشهر - ملی حفاری اهواز - شهدای رزکان کرج - دارایی بندرگز حضور دارند.
فصل جدید مسابقات از ۲۴ شهریور در دو گروه الف و ب و با شرکت 28 تیم آغاز خواهد شد و خیبر در هفته اول مهمان اترک بجنورد است.
 
برنامه هفته نخست رقابت‌ها- روز یکشنبه 24 شهریورماه- ساعت 17:15
 
گروه اول:
اتحاد کامیاران - پرسپولیس گناوه
کاسپین قزوین - شهرداری همدان
شهرداری فومن - شهید قندی یزد
مس نوین کرمان - شهرداری بندر آستارا
نماینده بجنورد - خیبر خرم‌آباد
استقلال ملاثانی - اروند خرمشهر
فولادنوین اهواز - میلادمهر تهران
 
گروه دوم:
پاس همدان - شهرداری بندرعباس
ایرانجوان بوشهر - سردار بوکان
چوکا تالش - شهرداری بم
شهدای رزکان کرج - دارایی بندرگز
نفت و گاز گچساران - شهدای بابلسر
شهرداری بندرماهشهر - ملی حفاری اهواز
نفت امیدیه - بعثت کرمانشاه


 
 

خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 و خیبر 1398-06-12 16:24
خیبر همیشه در بازیهاش جو گیر میشه و اولش خبه ولی در آخر کم میاره.امیدواریم تا آخربازیهاش جوگیر باقی بمونه.هرچند دراین گروه هم تیمیهاش ضعیف ترهستندوامکان داره صعود کنه.فقط باید جو گیر بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا