یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل خیبر خرم‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اطمینان داشته باشید، مدعی صعود هستیم.
به گزارش یافته، "ولی‌اله خسروی" روز یکشنبه 10 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد؛ گفت: از دو ماه قبل برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام‌شده که با قول مسعود عبدی برای حمایت مالی از تیم،  اطمینان داشته باشید، مدعی صعود هستیم.
خسروی افزود: سال قبل با مشکلات مالی شدیدی مواجه بودیم، خیلی‌ها به ما قول کمک دادند، اما در حد حرف باقی ماند.
وی بیان کرد: چند بار از مدیرکل وقت اداره ورزش و جوانان لرستان درخواست کردیم با توجه به جایگاه حقوقی ایشان برای جذب اسپانسر ما را کمک و مساعدت کند، اما نمی‌دانیم به چه دلیل حتی یک‌بار قدمی در این خصوص برای ما بر نداشت.
مدیر عامل خیبر اظهار داشت: سال گذشته شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای کمک به خیبر مصوب کرد، اما ۸ ماه دوندگی کردیم و هنوز این مبلغ را دریافت نکرده‌ایم.

نشست خبری ولی اله خسروی مدیرعامل و مهرداد خادمی سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با خبرنگاران ورزشی نویس عصر یکشنبه در سالن اجتماعات خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد.

مسوولیت برگزاری این نشست بر عهده‌ی سیامک کوهگردزاده روابط عمومی باشگاه خیبر خرم‌آباد بود.



 خبر: رضا طولابی/ یافته


 

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


دیدگاه‌ها  

#1 دالوند 1398-06-10 21:00
خوب یادمه بهاروند گفت هرکی حاضره برا خیبر هزینه کنه به شرط اینکه تیم رو نبره خارج استان من تیم رو بهش واگذار میکنم. خوب بسم الله مسعود عبدی هم سرمایه گذار وهم مدیر ورزشی از این مدیریت سنتی دست بردارید
نقل قول کردن
#2 فرشید گله داری 1398-06-10 22:47
انشاالله که همین خواهد شد فقط به شرطی اندکی حواشی موجود دراطراف تیم با درایت شما حل شود وج ز این انتظاری نمی رود تا جناب خادمی این مربی جوان وبا انگیزه با خیال راحت فقط وفقط در فکر صعود باشد چیزی که با این تیم یک دست و باانگیزه دور دسترس نخواهد بود. انشاالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا