یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پایان چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان - بزرگسالان ، هوگوپوشان آذربایجان شرقی با کسب  3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 464 امتیاز موفق شدند بر سکوی قهرمانی بایستند، تکواندوکاران تهران با کسب یک مدال طلا، دو نقره، دو برنز و  291 امتیازعنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و البرز نیز با یک مدال طلا، دو نقره، یک برنز و 269 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.
 تیم‌های فارس، قزوین، لرستان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی ب و اصفهان نیز به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
برای لرستان رضا جمشیدی در وزن 54- افتخار کسب کرد و به مقام اول رسید.
جمشیدی در مرحله یک چهارم نهایی برابر تکواندوکار میزبان امیرحسین عبداللهی به برتری دست یافته و در نیمه‌نهایی محمد آموی از اصفهان را شکست داده و به فینال مسابقات راه یافت، در دیدار نهایی تکواندوکار لرستانی موفق شد برابر علیرضا نظری از آذربایجان‌شرقی به برتری دست یافته و به مقام اول دست یابد.
این مسابقات با حضور 253 تکواندوکار و در قالب 32 تیم از استان‌های آذربايجان‌شرقي (2 تیم)، آذربايجان‌غربي، اردبيل، اصفهان، البرز، ايلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس، قزوين، قم، كردستان، كرمان، كرمانشاه، كهكيلويه و بوير احمد، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، مركزي، هرمزگان، همدان و يزد از برگزار شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1398-05-12 10:55
ضمن خسته باشید به عزیزان ورزشکار انشاله در تمامی سطوح ورزسی موفق و سر بلند باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا