یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد گفت: مرکز استان طی روزهای بیستم و بیست و یکم مردادماه میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و نونهالان استان خواهد بود.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد، اسد عبداللهی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و نونهالان استان که قرار است به میزبانی خرم‌آباد برگزار شود، گفت: این مسابقات دو کارکرد مهم دارد، ابتدا اینکه اوقات فراغت نوجوانان و نونهالان را پر بار می‌کند و سپس می‌تواند زمینه تبادلات فرهنگی درون استانی را فراهم آورد.
 وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود خود را در اختیار برگزارکنندگان این مسابقات قرار دهند تا سطح کیفی مسابقات بالاتر برود.
فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: درگذشته نیز سابقه میزبانی موفق مسابقات مختلف ورزشی از جمله کشتی را داشته‌ایم و باید تجربیات موفق گذشته را ملاک عمل قرار دهیم.
در بخش دیگری از این جلسه، محمود آشناگر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری این مسابقات، گفت: این رویداد یک فرصت مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان به سایر نقاط استان است و دستگاه‌های اجرایی باید خود را در برگزاری این مسابقات سهیم بدانند.
وی اذعان داشت: این مسابقات با حضور ۷۰۰ کشتی‌گیر در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان و در دو رشته آزاد و فرنگی طی روزهای بیست و بیست و یکم مردادماه به میزبانی خانه کشتی خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 لازم به ذکر است در این جلسه تصمیمات لازم در جهت استفاده بهینه از امکانات دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت بالاتر بردن سطح کیفی این مسابقات، اتخاذ و به حاضران در جلسه ابلاغ گردید.


دیدگاه‌ها  

#1 زیودار 1398-05-11 11:39
جناب فرماندار شما باید در مورد خرابی های سیل و اقدامات برای ترمیم خرابیها نظر بدهید در مورد پل کمالوند و ساحلی خضر بعد در مورد ورزش صحبت میکنید؟ مگر این استان مدیرکل تربیت بدنی ندارد؟
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1398-05-14 19:02
جناب فرماندار خواهش میکنم از ساحلی خضر دیدن کنید بخاطر ریزش دیواره آن الان پنج ماهه این جاده مسدود است سیل چندین پل خرم آباد را خراب کرد الان پل کمالوند مدتهاست که بسته است لطفاً بعنوان فرماندار مشکلات را به دولت انتقال دهید و پیگیر حل مشکلات مردم باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا