یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: سالن دوومیدانی دهکده المپیک آماده افتتاح است همچنین هم‌زمان با افتتاح این پروژه چند پروژه دیگر را نیز عملیاتی کرده‌ایم.
به گزارش پايگاه خبري يافته، علي ياور عزیزپور اظهار کرد: سالن چندمنظوره زاغه، سالن چندمنظوره طالقان، سالن روستای گوشه شهرستان دورود و ... آماده افتتاح بوده همچنین هوشمندنتیجه تصویری برای ‫علی یاور عزیزپور yaftenews.ir:‬‎ سازی سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.
وي افزود: افتتاح مجموعه رفاهی بوکس استان یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بوده است همچنین بوکس استان صاحب‌خانه تخصصی‌شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: هرکدام از این اقدامات در شهرستان‌ها نیز در حال عملیاتی شدن است همچنین خانه کبدی در منطقه «فلک الدین» تجهیز شده و آماده راه‌اندازی است.
عزیزپور از احداث پنج زورخانه در شهرستان‌های نورآباد، الشتر، الیگودرز، بروجرد و کوهدشت خبر داد و افزود: کار احداث ساختمان چهار مهمانسرای دیگر را انجام داده‌ایم؛ ساخت ساختمان اداره کل ورزش و جوانان نیز در حال انجام است همچنین فضا و تجهیزات برای گلف و بیلیارد استان نیز ایجادشده است.
وي گفت: ۱۸ هزار مترمربع چمن مصنوعی در ۱۵ روستای استان در دست‌ساخت داریم همچنین حدود ۲۶ هزار مترمربع چمن مصنوعی و ۲۴ هزار مترمربع چمن طبیعی نیز در استان داریم.
عزیزپور یادآور شد: سرانه فضای ورزشی استان تا افتتاح پروژه‌های ورزشی در دست احداث از ۴۹ سانتی‌متر به بالای ۶۵ سانتی‌متر خواهد رسی که این میزان تنها با ساخت‌وسازهای مربوط به ورزش و جوانان ایجاد می‌شود و غیر از سایر دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است.


دیدگاه‌ها  

#1 لرزاده 1397-10-01 17:23
آقای عزیز پور منطقه ماسور با چهل هزار جمعیت یک متر فضای ورزشی ندارد لطفاً در این خصوص اقدام نمایید
نقل قول کردن
#2 شهر یار 1397-10-01 18:07
چه خوب میشد اگر مدیر کل محترم تربیت بدنی گوشه چشمی هم به مجموعه شهید سبزی پرور واقع در میدان کریمخان زند داشته باشد از درب ورودی تا سالنها موقع بارندگی یک باتلاق واقعی ونه روشنایی دارد در هنگام شب باور داشته باشد والدین با چه عذابی والدین فرزندان خود را میبرند و میاورند تقاضا این حد اقل یک کمپرسی شن ویک نور افکن در محل بکار گیرند تکمیل مجموعه پیش کش فکر نکنم هزینه زیادی ببرد
نقل قول کردن
#3 سیدفتاح 1397-10-02 08:11
سلام این 5زورخانه مربوط به سفر اول دوران ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد هستند..... تا الان چندبار این خبر را به رسانه ها داده اید ....خبر جدید از کارهای جدیدتان بگید البته اگه داشته اید.....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا