یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"سرپرست خیبر به دلیل اختلافی که با یکی از مربیان تیم دارد، همچنین بارگذاری تعداد کم عکس‌های‌اش در کانال باشگاه بعد از بازی با نفت در شهر امیدیه ما را در شهر غریب رها و اجازه‌ی بازگشت با اتوبوس تیم را نداد"!
"سیامک کوهگردزاده" مدیر رسانه‌ای باشگاه خیبر با بیان مطالب بالا افزود: "من همراه با عکس باشگاه و با خودروی شخصی یکی از مربیان قصد رفتن به امیدیه را داشتیم که یکی دیگر از مربیان طی تماس تلفنی و اطلاع از حرکت با ما همراه شد، چون سرپرست تیم با این مربی مشکل دارد وقتی به هتل تیم در ماهشهر رسیدیم و به دلیل همراهی آن مربی با ما و حضورش در کنار تیم، سرپرست تیم بدترین شرایط اسکان را برای ما در نظر گرفت.
کوهگردزاده ادامه داد: قبل از مسابقه سرپرست تیم نسبت به بارگذاری تعداد کم عکس‌هایش نسبت به بنده و عکاس باشگاه گلایه کرد، در حالی که بارها و بارها عکس‌های ایشان و فعالیت‌هایش را منتشر کرده‌ایم.
وی خاطر نشان کرد: بازی که تمام شد از طریق پزشک تیم به ما اطلاع داده شد که لوازم‌مان را از داخل ماشین مربی تیم که با او آمده بودیم برداریم، ما نیز همین کار را کردیم، بعد از این حرکت به ما اعلام شد اتوبوس جا ندارد و به نوعی با زبان بی‌زبانی به ما گفتند خودتان برگردید. ما نیز با هر دردسری بود به خرم‌آباد برگشتیم.
 
آقایون خودشان سر خود تصمیم به بازگشت گرفته‌اند
برای اینکه یک طرفه قضاوت نکرده باشیم و حق کسی پایمال نشود با کیانوش کهزادی سرپرست تیم خیبر خرم‌آباد تماس گرفته و صحبت‌های ایشان را نیز عینا منتشر می‌کنیم.
سرپرست خیبر با اطمینان بیان کرد: به هیچ وجه کسی به مدیر رسانه‌ای و عکاس باشگاه نگفته است، که همراه تیم برنگردید، حتا وقتی که ما متوجه شدیم آقایون خودشان سر خود تصمیم به بازگشت گرفته اند، تماس گرفته و اعلام کردیم هر جا هستید بگویید تا به سراغ‌تان بیاییم، که متاسفانه قبول نکرده و گفتند با آژانس در حال برگشتن هستیم.
کیانوش کهزادی افزود: انسانیت، اخلاق و اصول حرفه‌ای به من حکم می‌کرد که شرایط یکسانی برای همه‌ی اعضای تیم از مربی، بازیکن، تدارکات و تیم رسانه‌ای فراهم نمایم، که همین کار را هم انجام دادم، متاسفانه دوستان به شکل اغراق‌آمیز و غیر واقع بینانه موضوع را منعکس کردند.
سرپرست خیبر اظهار داشت: بنده نسبت به کوتاهی مدیر رسانه‌ای و عکاس باشگاه خیلی دوستانه گله کردم، و از آن‌ها خواستم اقدامات بنده و جلسات قبل از مسابقه را پوشش خبری بدهند، موضوعی که تا به حال به شکل مطلوبی انجام نشده است.
وی تاکید کرد: اظهارات مدیر رسانه‌ای کذب و اصلا انتظار نداشتم ایشان با حاشیه سازی زحمات همه را زیر سوال ببرد.

گفت‌وگو: رضا طولابی
 
 
خیبر بیشتر از هر چیز به همدلی نیاز دارد
بر اساس آن چه در علوم ارتباطات و روابط اجتماعی آمده: اختلافات مابین اعضای یک تیم هم می‌تواند مفید و هم می‌تواند مخرب باشد. تضاد مفید می‌تواند پیش‌زمینه گفتگو و بحث سازنده، با حفظ احترام طرفین گردد و در نهایت منجر به یک توافق دوطرفه مابین اعضای تیم برای حل مشکلات شود. حتی گاهی موضوع نتایج بدست آمده از این نوع گفتگوها با موضوع اولیه اختلاف بوجود آمده بسیار متفاوت است. زمانیکه که اعضای تیم نتوانند از تفاوت‌های یکدیگر چشم‌پوشی کنند، اختلافات تاثیر مخربی بر عملکرد بازیکنان می‌گذارند.
اما آنچه که در اختلاف سرپرست باشگاه خیبر و مدیر رسانه‌ای این تیم مشهود است، موضوع سوء تفاهمی است که پیش آمده و چه بسا بهتر بود که این موضوع در قالب یک گفتگو حل و فصل می‌شد.
این دوستان نباید فراموش کنند که خیبر یک تیم با ریشه است که به عنوان نماد فوتبال و جوانمردی در لرستان و کشور شناخته می‌شود و کسی حق ندارد این حیثیت را خدشه‌دار کند.
لذا پیشنهاد می‌گردد که بزرگان فوتبال استان پیش‌قدم شوند و این اختلاف و سوء تفاهم را حل و فصل کنند، زیرا این روزها تیم خیبر بیشتر از هر چیز به همدلی نیاز دارد تا اختلاف و سوء تفاهم!

عبدالرضا قاسمی/ مدیر مسوول



دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1397-09-06 15:18
این نوع برخوردها اصلاجالب نیست.باید توسط مسئولین مافوق سریعاً ریشه یابی و آسیب شناسی شود چونکه این اختلافات به ضرر خیبر است.
نقل قول کردن
#2 Armin 1397-09-06 16:21
خیبر یه کادر فنی قوی میخواد،از مربی دروازه‌بان‌ها بگیر تا یک بدنساز خوب،الان که سرمایه گذارانی مثل آقای بابایی زاده و آتا اومدن نباید اسپانسر ناامید کنن! والله خیبر قشنگ بازی نمی کنه! بنده بازی با نیروزمینی از نزدیک تماشا کردم متاسفانه آقای خادمی سرمربی تیم فقط غر و غر و اعتراض می کرد! الان مربیان خوبی مثل آقای پاشازاده و نیکبخت آزاد هستن کاش یکیشون بیارن،که به نظر من پاشازاده عالی هست
نقل قول کردن
#3 Armin 1397-09-06 16:27
تو فوتبال لرستان یک چیز به اثبات رسیده و اونم اینه مربی بومی در خیبر موفق نیستن! متاسفانه با این بازی های ضعیف خیبر کسی رغبت نمی کنه استادیوم بره :sigh:
نقل قول کردن
#4 ن.ل 1397-09-06 21:48
جمعش كنيد بهتره،با خاله بازي نميشه تيم داري كرد
نقل قول کردن
#5 یونس 1397-09-09 22:12
اصلا مربی بومی برای فوتبال شهرمان مناسب نیست باید یک مربی غیر بومی مثلا در حد پاشازاده آورد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا