یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم خیبر خرم‌آباد در جریان هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، به مصاف بعثت کرمانشاه خواهد رفت. خیبر در مصاف با بعثت کرمانشاه قدر فرصت‌ها را بداندبه گزارش یافته، در هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور خیبر خرم‌آباد برابر بعثت کرمانشاه از ساعت 15 و 45 روز دوشنبه 2 مهرماه 97 به مصاف هم خواهند رفت؛ این بازی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
تيم خيبر خرم‌آباد در هفته آغازين ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های كشور برابر تيم نيروى زمينى تهران تن به شكست یک‌بر صفر داده بود و در بازی دوم قرار بود روز یک‌شنبه 25 شهریورماه 97 میهمان مس شهربابک باشد؛ اما با توجه به حضور تیم مس شهربابک در مسابقات جام حذفی این دیدار لغو شد.
خیبر بهتر است قدر فرصت‌ها را بداند و به خصوص در بازی‌های که میزبان است، باید کسب هر 3 امتیاز بازی را در دست کار قرار دهد.
اما آن طرف میدان بعثت کرمانشاه در بازی هفته اول در همدان موفق شد، پاس را با نتیجه بدون گل متوقف کند و بازی هفته دوم این تیم برابر راه‌آهن به تعویق افتاد.
بی‌شک نتیجه این بازی و کسب هر 3 امتیاز برای هر تیم، آن را از ته جدول جدا خواهد کرد و می‌تواند امیدوارتر به ادامه رقابت‌ها بپردازند.
در دور رفت فصل گذشته این رقابت‌ها، تیم خیبر با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کرده و در بازی برگشت هم بازی با تساوی یک‌بریک خاتمه یافته بود.
 
اسامی داوران: امید جمشیدی (داور اول)، رضا درویش، حمیدرضا آذرنیاد، حامد رنجبر (کمک‌ها)
ناظر بازی: محمدحسن ابراهیمی
 
برنامه هفته سوم لیگ دسته دوم گروه ب:
 نفت و گاز گچساران- پرسپولیس گناوه
 پاس همدان - استقلال رامشیر
 نفت امیدیه - شهدای بابلسر
 صبای قم - شهرداری بندرعباس
 شهرداری فومن - نیرو زمینی تهران
 خیبر خرم‌آباد - بعثت کرمانشاه
 جهاد نصر سیرجان - مس شهر بابک
 
در مسابقات امسال، تیم‌ها به دو گروه 14 تیمی تقسیم شدند که دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود خواهند ‏کرد و تیم‌های دوم گروه نیز با یکدیگر بازی رفت‌وبرگشت‌ انجام می‌دهند که تیم برنده به عنوان سومین تیم صعودکننده به ‏لیگ دسته اول خواهد بود.‏

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1397-07-02 13:51
انشااله این بازی را می بریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا