یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ملي پوش لرستانی وزن منهاي 65 کيلوگرم تيم ملي ووشوي ايران به مدال نقره ارزشمند بازي هاي آسيايي رسيد. به گزارش یافته؛ مبارزات نهايي رقابت هاي ووشوي هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي، صبح امروز (پنجشنبه) در سالن «جيکسبو» شهر جاکارتا برگزار شد.
در وزن منهاي 65 کيلوگرم «فرود ظفري» که پيش از اين مقابل «يودي چايادي» از اندونزي، «هوانگ وان کائو» از ويتنام و «گراول نارندر» از هند به برتري دست يافت بوددر فينال با  «لي منگ فان» از چين رقابت کرد و در حالي تلاش زيادي را به کار بست، اما برابر اين حريف قدرتمند شکست خورد تا در نخستين حضورش در بازي هاي آسيايي به مقام دومي و مدال نقره برسد.
ظفری در پایان مدالش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.
ظفری متولد و اهل روستای "علی‌میرزایی" بخش خاوه شهرستان دلفان است که به دلیل شغل پدر در نهاوند زندگی می‌کند و همراه این شهر در مسابقات انتخابی شرکت کرده است.
شایان ذکر است تيم ملي ووشوي ايران با کسب 2 مدال طلا و 4 نقره به کار خود در هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي پايان داد تا عملکرد درخشانی را از خود برجاي بگذارد.

دیدگاه‌ها  

#1 مجتبی 1397-06-01 21:25
ماشاالله به ورزشکار نهاوندی
نقل قول کردن
#2 بيكار 1397-06-03 02:38
مرحبا به نهاوند ورزش هم مثل بقيه مسايل لدائن استان محروم رخت بسته زماني نه دور قهرمانان بزركي درهندبال كشتي وزنه برداري بوكس دوميداني هاكي و.....ولي امروز افسوس كه دركاروان ورزش ايران ما ورزشكاري زیادی نداريم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا