یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

البرز و لرستان به مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی مسابقات جوانان پسر در دسته دوم دست یافتند. صعود والیبالیست‌های جوان لرستان به دسته یک کشوربه گزارش یافته، مسابقات دسته دوم قهرمانی جوانان پسر کشور به میزبانی شهر اراک، روز پنج‌شنبه 25 مردادماه به پایان رسید که البرز و لرستان به مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی مسابقات جوانان پسر در دسته دوم دست یافته و به لیگ یک صعود کردند.
در این مسابقات تیم لرستان در دیدار فینال برابر البرز با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. در دیدار رده‌بندی نیز قزوین سه بر دو مرکزی را از پیش رو برداشت و سوم شد.
شایان ذکر است در بازی ماقبل فینال، تیم والیبال جوانان لرستان، با نتیجه سه بر یک بر تیم قزوین غلبه کرده و با این برد به فینال مسابقات دسته ۲ جوانان کشور راه یافته بود.
 پیش از این بازی و در مرحله گروهی مسابقات والیبال ليگ دسته دوم قهرمانی جوانان كشور، لرستان با قبول شکست ۳-۱ در مقابل البرز به عنوان زیر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بود.
 بازی‌های چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی برای راه‌یابی به دیدار نهایی به‌صورت ضربدری ادامه یافت که لرستان توانست بازی اول خود را مقابل تیم قدرتمند قزوین با نتیجه سه بر یک به سود خود خاتمه دهد.

خبر: امیر صارمی

دیدگاه‌ها  

#1 مهسا 1397-05-26 16:31
باسلام و خسته نباشید
صعود تیم جوانان والیبالیست استان به دسته اول باعث خوشحالی هم استانیها شد .
ای کاش اسامی این بازیکنان جوان رو هم در سایت میزدید تا بیشتر باهاشون آشنا بشیم .
با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا