یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: فدراسیون تیم‌های لرستان در لیگ برتر را از پرداخت ورودی معاف کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، علی یاور عزیز پور صبح روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیئت لرستان که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و در خانه معلم خرم‌آباد برگزارشده بود، اظهار نتیجه تصویری برای علی یاور عزیزپور یافتهکرد: موفقیت‌های خوبی که در سطوح مختلف فوتبال ایران اتفاق افتاده است در تاریخ ورزش کشور بی‌نظیر است.
وی افزود: خوشحال هستیم که دو نفر از فوتبالیست‌هایی که در جام جهانی فوتبال جلوه‌های زیبایی را رقم زدند از فرزندان لرستان هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بابیان اینکه فضای ورزش فوتبال وسیع و نیازمند توجه زیادی است، تصریح کرد: باید به همه ابعاد ورزش فوتبال و در همه رده‌های سنی توجه شود.
عزیزپور خاطر نشان کرد: رئیس هیئت جدید فوتبال باید به رشد باشگاه‌های مختلف در استان و افزایش آن‌ها توجه و تمرکز بیشتری داشته باشد؛ در بخش بانوان نیز استعدادهای خوبی در فوتبال استان وجود دارد که باید توجه بیشتری به آن‌ها شود همچنین فوتبال در شهرستان‌ها باید موردحمایت جدی‌تری قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه ورزش فوتبال خودگردان شده و به شکل حرف‌هایی اداره می‌شود، گفت: رشد فوتبال درگرو هزینه‌های بالایی است و در حمایت از فوتبال استان لااقل در رده‌های پایه تا جایی که دستگاه ورزش به ما اجازه بدهد به فوتبال کمک می‌کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: رقبای ما در مسابقات که به اسم باشگاه خصوصی بازی می‌کنند به منابعی وصل هستند که 51 درصد به دولت متصل است ولی چون لرستان از حیث توسعه صنعتی ضعیف هستیم از این لحاظ برای حمایت از فوتبال بهره کمی داریم؛ البته لرستان فاقد صنعت پیشرفته است ولی همین‌که دو نفر از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال یعنی وحید امیری و علیرضا بیرانوند با آن جلوه‌های زیبای فوتبال لرستانی هستند نشان می‌دهد که چه استعدادهای درخشانی در فوتبال استان وجود دارد.
عزیزپور با تاکید براینکه کارباید از اساس درست شود و از منابع تقریباً شبه‌دولتی به لرستان هم کمک شود، گفت: اگر لرستان دارای شرایط استان‌های توسعه‌یافته و صنعتی بود الان بدون شک 30 درصد از ورزشکاران تیم ملی لرستانی بودند.
وی با بیان اینکه در بحث تقدیر از برترین‌های فوتبال کشور چهار لرستانی حضور داشتند، تأکید کرد: ما نشان داده‌ایم که در فوتبال مستعد هستیم و توانستیم با حداقل‌ها خودمان را به‌جاهای بالاتر برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین با اشاره به نقش موثر لرستان در انقلاب و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، جنگ هشت‌ساله و مرزهای کشور از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد تیم‌های فوتبال لرستان شرکت‌کننده در لیگ برتر مثل سایر استان‌های مرزنشین از پرداخت ورودی معاف شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1397-05-11 18:28
پس خیبر چی؟؟؟ راجع به مشکلات خیبر بگو
خیبر امسال ادامه میده یا منحل میشه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا