یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بخش فوتبال بانوان باید کار جدی انجام شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مهدی تاج صبح روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیئت فوتبال لرستان اظهار کرد: حال فوتبال کشور در همه زمینه‌ها خوب است و هدفمان این است تا با برنامه‌ریزی مدون فوتبال تمام استان‌های کشور به نقطه استاندارد فوتبال آسیا نزدیک شود.
وی با بیان اینکه حضور دو گروه از فوتبال ایران بین 8 تیم جام باشگاه‌های آسیا بی‌سابقه است، افزود: تاکنون سابقه نداشته است که دو تیم استقلال و پرسپولیس هردو باهم در جام باشگاه‌های آسیا جزء هشت تیم قرار بگیرند.
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سوم جهانی فوتبال ساحلی نیز بی‌سابقه بود و همچنین در جام جهانی فوتسال نیز سوم شدیم.
تاج اشاره به قهرمانی تیم فوتبال بانوان در آسیا، بیان کرد: در این بخش باید کار خیلی جدی در فوتبال و فوتسال انجام شود.
وی با بیان اینکه در فوتبال بانوان با حفظ شئونات اسلامی با بهترین شکل در آسیا می‌درخشیم، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی آینده فدراسیون فوتبال ارتقای بخش بانوان است که سرمایه‌گذاری مناسبی در این زمینه انجام دادیم و در بخش بانوان موفق شدیم ولی می‌طلبد که با توجه به اینکه نیمی از جامعه ما بانوان هستند بازهم کار جدی و تاثیرگذاری انجام شود.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این نکته که رشد فوتبال درجاهایی است که صنعت وجود دارد، گفت: این خیلی هم منطقی هم نیست که مثلاً کارخانه‌ها تیم داری کنند البته این در اصل خوب است ولی درواقع فوتبال متوازن رشد نمی‌کند ما نباید بپذیریم چون در لرستان یا ایلام کارخانه نیست پس بازیکن وجود ندارد.
تاج با اشاره به قانون 27 دهم درصد، بیان کرد: در قانون آمده است که اعتبار سالیانه 1800 میلیارد تومان بر اساس این ماده که از خود بودجه وزارت ورزش بیشتراست خرج هزینه تیم‌های حرفه‌ای نخواهد شد و ضمن اینکه در تهران هم توزیع نخواهد شد بلکه قرار بر این است تا این اعتبار صرف تیم های استان‌های محروم شود؛ البته در ماده‌واحده اسم تیم‌های پایه آمده ولی اسمی فوتبال نیامده است که این جای اشکال دارد.
وی با بیان اینکه بسیاری از سرگرمی‌ها و دلگرمی‌های مردم به‌وسیله فوتبال پر می‌شود، یادآور شد: مادر فدراسیون فوتبال به دنبال این هستیم تا در برنامه ششم همه قانون باهم اجرا شود؛ بندی که طبق آن دولت هیچ کمکی به ورزش حرفه‌ای نمی‌تواند داشته باشد خوب اجرا می‌شود ولی این بند ماده 93 که تلویزیون باید حق پخش تلویزیونی را پرداخت کند اجرا نمی‌شود که در اجرای این بندها ما در درازمدت دچار اشکال خواهیم شد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با 48 میلیارد تومان فوتبال کشور را اداره می‌کند که قابل‌مقایسه با کره که با 1760 میلیارد تومان فوتبال خود را اداره می‌کند نیست.
تاج با تأکید بر اینکه باید فوتبال متوازن را توسعه داد، عنوان کرد: 5 ساله که در رنکینگ فیفا در آسیا بهترین هستیم.
وی با اشاره به جایگاه فوتبال لرستان نیز گفت: سهم فوتبال لرستان دربخش تیم‌های ملی خیلی زیاد و پررنگ است آن چنانکه ما مرد سال فوتبال کشور و بهترین دروازه‌بان از لرستان بودند که درمجموع چهار نفر از بهترین‌های فوتبال ایران از لرستان بودند که این نشان‌دهنده نقش زیاد و مؤثر لرستان در فوتبال کشور است.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: لرستان در 8 سال دفاع مقدس یک پشتیبانی خوبی از جنگ کرد چون نزدیک به مناطق جنگی بود والان هم درهمِ زمینه‌ها دارد رشد می‌کند.
تاج با قدردانی از زحمات عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در حوزه فوتبال لرستان و برگزاری مجمع این هیئت، گفت: 23 تیم از لرستان در لیگ‌های کشوری وجود دارد که قابل‌توجه است اگرچه این تیم‌ها لیگ برتری نیستند ولی سهم زیادی است.
وی با اشاره به اهمیت لیگ استانی فوتسال خاطرنشان کرد: فوتسال نیز به‌صورت لیگ استانی دارد برگزار می‌شود و ما به دنبال این هستیم با برگزاری لیگ‌های استانی شاهد تأثیر خوب بر فوتبال کشور باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: یکی از مطالبات لرستان هم برای رئیس جدید هیئت فوتبال استان این است که در بخش بانوان کار جدی انجام دهد.

دیدگاه‌ها  

#1 Khoda 1400-08-15 10:53
سلام من در خرم آباد لرستان هستم به فوتبال خیلی علاقه دارم عضو تیم فوتبال مدرسه بودم کارم خیلی خوبه سرعتم بالاست بی شک میتونم وارد تیم ملی هم بشم از شما خواهش میکنم کمک کنید که وارد یه تیم فوتبال بانوان بشم از شما تقاضای کمک دارم به خاطروضع بد مالی نمیتونم در کلاس ها شرکت کنم از شما در خواست کمک دارم لطفا به درخواسنم اهمیت بدید منتظر جوابتان هستم.... با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا