یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسابقه ماهی گیری ورزشی به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، عصر روز چهارشنبه مسابقه ماهی گیری با قلاب ورزشی به مناسبت میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد و با همکاری اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد و با حضور شماری از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار شد.
در این مسابقه که در دریاچه کیو برگزار و با استقبال خوب علاقه‌مندان به ورزش مواجه شد، ورزشکاران پس از ماهی گیری تعداد آن را ثبت و سپس مجدد در دریاچه رها می‌کردند.
پس از اجرای مسابقه به نفرات برتر که تعداد بیشتری ماهی گرفته بودند جوایزی از یک‌میلیون ریال تا پنج میلیون ریال اهدا شد.
 میزبان مسابقه ماهی گیری کشوری هستیم
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم میزبان مسابقه ماهی گیری کشوری باشیم.
زهرا نظری اظهار داشت: ما باید شهری داشته باشیم که شور زندگی داشته باشد و یکی از ورزش‌هایی که مفرح و باارزش است، ورزش ماهی گیری است.
وی افزود: این ورزش هم در ایجاد نشاط و هم در ایجاد تمرکز و کاهش استرس تأثیر بسزایی دارد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه امروزه به‌واسطه ترافیک زیاد و سایر مسائل استرس زیادی به شهروندان وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: استرس باعث می‌شود هورمون‌های کورتیزول در بدن زیاد شود و اگر زیاد باشد عامل افزایش بیماری‌هاست و باعث اخلال در عملکرد مغزی و یادگیری می‌شود.
نظری با تأکید بر اینکه شورای شهر پشتیبان امر ورزش مخصوصاً ورزش‌های همگانی است، عنوان کرد: بناست که میزبان مسابقات کشوری ماهی گیری ورزشی باشیم.
وی گفت: هدف ما گسترش امر ورزش است.
 افزایش برنامه‌های فرهنگی ورزشی
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم‌آباد گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی در خرم‌آباد افزایش می‌یابد.
شاهین احمدی با بیان اینکه در این 3 سالی که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری افتتاح‌شده و به‌طور ویژه باروی کار آمدن مدیریت جدید شهرداری قوت زیادی گرفته، افزود: این سازمان برنامه‌های زیادی در قالب‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرای می‌کند که در ماه‌های آینده شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و... در سطح شهر خواهیم بود.





خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته
 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1397-05-04 19:23
به نظرم کار جالبی نیست :oops: این کار باعث میشه که پرندگان مهاجر کمتر سمت کیو بیان! بذارید این ماهی ها به شیوه طبیعی زندگی کنن و توسط پرندگان مهاجر خورده بشن،چرخه طبیعت با این مسابقات به هم میخوره!
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1397-05-05 01:26
چند وقت پیش از کنار دریاچه کیو‌میگذشتیم یه نسیم ملایم اومد بوی تعفن ماهی گندیده به مشام میرسید .کلا نباید در این دریاچه هیچ نوع ماهی نگهداری و پرورش داده شود
نقل قول کردن
#3 عیسی علی پناه 1397-05-05 12:16
جناب قاسمی مدیر محترم سایت وزین یافته
انعکاس برگزاری مسابقه ماهی گیری دریاچه کیو را همراه با تصاویر مسئولین شورای شهرخرم آباد را مشاهده و مطالعه نمودم ازاینکه نسبت به تحولات ورزشی، اجتماعی و فرهنگی استان و بخصوص شهرخرم آباد تعلق خاطر ویژه آی دارید، بسیار سپاسگزام، بنابراین آز شخصیت فرهیخته ای مثل شما انتظار رفتارهای فراباندی در انعکاس رویدادها و نشر اخبار افکار را دارم.
چنانچه استحضاردارید شورای شهر یک کابینه محلی و کاری است، تنها فرد شورا که دانش ورزشی دارد، مهرداد علی پناه است و حرکت ورزشی که با همکاری شورای شهرانجام میگیرد شک نکنید زاییده بینش و دانش تخصصی ایشان است.
چون درسایت یافته مطالب ارزشمندی درج میشود از بازدیدکنندگان دایمی سایت یافته هستم.
در اردوهای کشتی و کوهنوردان کشوری نیز گرایش سایت شما به گروهی خاص در شورای مشاهده نمودم. باید بعرضتان برسانم سایت شما در دامن زدن اختلافات درونی انجمن لرستانیهای مقیم تهران نقشی موثر داشت بدون اینکه جانب عدالت و اخلاق رسانه ای را مراعات و سره و ناسره را در مدنظر داشته باشید.
اینگونه سمتگیری خدای نکرده به شخصیت رسانه‌ای شما لطمه خواهد زد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا