یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"فرهاد نیکوخصال" به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد.
فرهاد نيكوخصالبه گزارش يافته، به حکم مدیر عامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی كشور، "فرهاد نیکوخصال" به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد.
وی پیش از این از 16 بهمن 1389 تا 25 اسفند 1391 مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان، مدیر مجموعه ورزشی انقلاب، نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی و مدیر مجموعه‌های سوارکاری کشور را در کارنامه دارد.
فرهاد نیکوخصال پیش‌تر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی را از فروردین 94 عهده دار بود اما خردادماه سال ۹۵ با حکم مدبر مدیرعامل وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برکنار و جای خود را به حسن طباطبایی داد و طباطبایی نیز پس از مدتی جای خود را به ناصر محمودی فرد داد.
نيكوخصال متولد 1346 در خرم‌آباد و كارشناسي ارشد تربيت‌بدني با گرايش فيزيولوژي ورزشي را دارد.
قابل ذكر است مجموعه ورزشی آزادی تهران بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ایران است که در غرب شهر تهران واقع شده است. مساحت تقریبی این مجموعه 460 هکتار است که از این میان 400 هزار مترمربع به فضای ساختمان‌ها اختصاص داده شده ‌است.
 145 هکتار از مجموعه را جنگل تشکیل داده و 45 هکتار به چمن تزئینی و 7 هکتار نیز به زمین‌های چمن ورزشی اختصاص یافته ‌است.
این مجموعه در آغاز جهت برگزاری بازی‌های آسیایی 1974 ميلادي (سال 1353 خورشيدي) ساخته شد و در دهم شهریور همان سال گشایش یافت.

دیدگاه‌ها  

#1 اسماعیل طولابی - دبیر هیأت وال 1397-04-31 06:27
انتصاب شایسته جناب آقای فرهاد نیکو خصال را به سمت مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران تبریک عرض نموده توفیق روز افزون را برای ایشان از خدای تبارک و تعالی مسئلت دارم . طولابی دبیر هیأت والیبال لرستان
نقل قول کردن
#2 رضا 1397-04-31 10:41
تبریک به مدیر خوش فکر و پاکدست جناب آقای نیکوخصال
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا