یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه خرم‌آباد از دو ورزشکار لرستانی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل از فارس، در حاشیه نماز جمعه امروز این شهرستان از دو ورزشکار لرستانی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خطاب به محمد عباسی نژاد ورزشکار استان که حاضر به رویارویی با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی نشده بود، اظهار کرد: این ورزشکار پس از قرعه‌کشی در مسابقات مقابل یک ورزشکار صهیونیستی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: عباسی نژاد با جوانمردی و غیرتمندی در مقابل ورزشکار صهیونیستی قرار نگرفت و افتخاری بزرگ را با این اقدام برای ایرانیان رقم زد.
آیت‌الله سید احمد میرعمادی با بیان اینکه حرکت ارزشی عباسی نژاد ثواب شهدای مدافع حرم را دارد، افزود: این اقدام ایشان ماندگار خواهد ماند.
همچنین در این برنامه تقدیر از حسن سپه‌وند قهرمان لرستانی رشته ووشو که مدال خود را به نماینده ولی‌فقیه در استان اهدا کرده بودند، تجلیل شد.
امام‌جمعه خرم‌آباد در خصوص حرکت ارزشمند سپه‌وند افزود: ایشان محبت کردند و مدال طلای خود را به یادگار به ما دادند و ما مجدداً این مدال را به گردن ایشان می‌اندازیم.
وی اظهار داشت: این روحیه ورزشکاران ما جای تقدیر دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1397-01-24 22:13
باسلام جهت کمک مالی ابولفضل جهت پیونددست.شماره حساب معرفی کنید.
باتشکر جوادی
نقل قول کردن
#2 قنبری 1397-01-25 07:37
دهکده المپیک خرم آباد از ۳۶ پروژه تنها دو پروژه شروع شد که آن دو پروژه همچنان نیمه تکمیل هستند امیدوارم استاندار حداقل این دو طرح را افتتاح و تکمیل کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا