یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد عباس‌نژاد جودوکار لرستانی و عضو ۶۶ کیلوگرم تیم ملی به دلیل عدم رویایی با ورزشکار اسراییلی؛ از ادامه مسابقات گرند پری گرجستان بازماند.
به گزارش یافته، با توجه به حضور ورزشکار اسرائیلی در وزن 66 کیلوی این وزن و رویارویی محمد عباس‌نژاد جودوکار کشورمان با جودوکار اسرائیلی، وی با هماهنگی کادر فنی و مسوولین از رسیدن بر سر وزن خودداری کرد تا با ورزشکار اسراییلی رو در رو نشود
محمد عباس نژاد قهرمان شش دوره کشور در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان است و در مسابقات آسیایی چین موفق به کسب مقام سوم شده و در مسابقات بین‌المللی جودو در کشور ارمنستان حائز رتبه‌ی اول شده است.
عباس‌نژاد به گواه مربیان و کارشناسان جودو از استعدادهای برتر کشور در رشته‌ی جودو است و پتانسیل بالایی برای کسب عناوین و مقام‌های بالاتر را دارا است.
این عضو تیم ملی جودو کشور به همراه دیگر هم تیمی‌های خود با انجام تمرینات سخت و طاقت‌فرسا، از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان و کادر فنی فدراسیون جودو خود را برای شرکت در این مسابقات آماده کرده بود.
رقابت‌های گرندپری جودو 2018 روزهای 10 تا 12 فروردین‌ماه امسال در تفلیس گرجستان برگزار خواهد شد.


 



خبر: برزو الیاس‌زاده

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1397-01-10 21:49
.میادین ورزشی هم مثل میدان جنگ است چرا دشمن را در این میدانها شکست ندهیم ؟ امریکا هم مثل اسرائیل صدمات زیادی به ملت ما وارد کرده ولی ورزشکاران ایرانی در مقابل انها حاضر میشن . و وقتی هم ورزشکاران امریکایی شکست میخورند مردم ایران خیلی هم خوشحال میشن .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا