یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح شنبه سوم تیرماه 96، وحید امیری و علی‌رضا بیرانوند دو ملی‌پوش لرستانی پرسپولیس و تیم ملی همراه با شماری از مسوولان استان، پیشکسوتان فوتبال و اصحاب رسانه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد حضور یافتند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، قرار بود مراسم تقدیر از دو ملی‌پوش لرستانی تیم ملی که با این تیم به جام جهانی راه یافته‌اند از ساعت ۹:۳۰ در زمین شماره یک مجموعه ورزشی خرم‌آباد آغاز شود اما مانند اکثر مراسم‌ها، با تاخیر و از ساعت ۱۱:۱۰ آغاز شد.



دو ملی‌پوش لرستانی راس این ساعت همراه با مسعود بهرام‌نژاد مدیر کل حوزه استاندار، علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین وی، اعضای هیات فوتبال لرستان و شماری از پیشکسوتان از درب جایگاه ویژه وارد زمین چمن شماره یک شدند.
به‌محض ورود به زمین چمن، نظم مراسم به هم خورد و بلافاصله بازار سلفی گرفتن داغ شد و گویا هدف از مراسم، نه تقدیر که سلفی گرفتن بوده است!
به هر حال پس از فرو نشستن نسبی عطش سلفی‌بگیرها، ولی خسروی و مجید یاراحمدی از هیات فوتبال لرستان به امیری و بیرانوند خیر مقدم گفتند و دو دسته گل اهدایی به صورت نمادین توسط پرویز جایدری و قدرت کاوه از نسل اول و دوم فوتبال لرستان به دو ملی‌پوش ارزنده تیم ملی اهدا شد.
 حدود ۱۰۰ نفر از بازیکنان مدارس فوتبال نیز از خوان نعمت حضور امیری و بیرانوند بی‌نصیب نماندند و علاوه بر عکس‌های گروهی، عکس سلفی نیز با آن‌ها گرفتند.
بعد، دو ملی‌پوش لرستانی به اتاق کنفرانس ورزشگاه رفته و دقایقی در جمع پیشکسوتان و اصحاب رسانه با گویش لری سخنرانی کردند و سپس همراه با مسوولان اداره کل ورزش و جوانان ساعت ۱۲:۳۰ راهی استانداری شدند تا به ملاقات استاندار لرستان و معاونان وي بروند.
نکته جالب‌توجه این که قبل از حضور امیری و بیرانوند در ورزشگاه، برخی پیشکسوتان گرد هم آمده و مشغول مرور خاطرات بودند.
 حسن حسین‌بیگی که در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ به تناوب عضو تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید بوده است می‌گفت که طی دو دهه افتخارآفرینی برای فوتبال لرستان و تیم ملی، حتی یک بار نیز از طرف جایی مورد تقدیر قرار نگرفت!
او از روزهایی می‌گفت که با پیراهن لرستان به اردوهای ملی می‌رفت و می‌بایست با هزینه شخصی خود، بلیت اتوبوس تهیه کند و شب‌ها از خرم‌آباد راهی پایتخت و اردوی تیم ملی شود.
 از دیگر نکات مهم مراسم امروز رفتار صبورانه و خوب دو ملی‌پوش لرستانی در جمع هم‌ولایتی‌های‌شان بود که با حوصله با همه عکس انداختند و دست رد به سینه کسی نزدند.
وقتی سعید سپهوند مدیر و مربی مدرسه فوتبال پرسپولیس یک نونهال که از نعمت وجود پدر و مادر محروم بود را نزد وحید امیری آورد، دلاور بامعرفت و خوش‌اخلاق تیم ملی لحظاتی را صبورانه کنار او گذراند که از نظر ما ارزشمندترین دستاورد مراسم امروز بود.

دیدگاه‌ها  

#1 ارتش سبز لرستان 1396-04-04 07:13
زنه بووه لورسو# پایار لور.بیرانوند و امیری در قلب همه لوران غرب کشور.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1396-04-05 15:52
تمام بازیکنان خیبر رفتن...درویشی شهرداری تبریز...منصوریا ن خونه به خونه بابل ...عبدی پارس جم جنوبی..قائد رحمت سپاهان اصفهان..یکی دیگه هم ک خودش اصفهانی بود رفت ذوب آهن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا