یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آفتاب داغ آخرین روزهای تیرماه در حال دميدن است و گرما، نفس‌ها را به شماره انداخته است. طبق هماهنگی قبلی ساعت 18 عصر همراه با تعدادی از خبرنگاران ورزشی خرم‌آباد به محل انجام بازی "پینت‌بال" واقع در گلدشت شرقي، میدان کریم خان زند، مجموعه ورزشی شهید حجت سبزی‌پرور حرکت می‌کنیم.
 در همان بدو ورود، "رسول لطفی" مدیر جوان و خلاق رشته‌ی مجموعه پینت‌بال از ما استقبال مي‌كند. او پینت‌بال را چهارمین ورزش پرهيجان و مفرح دنیا معرفی می‌کند. در حین توضیحات مدیر این مجموعه دیگر همکارانش مشغول آماده کردن اسلحه‌ها هستند بلكه براي لحظاتي ديگر سور و سات ميدان نبرد را فراهم كنند.
 برای پوشيدن لباس‌هاي مخصوص پينت‌بال به اتاق مجاور مي‌رويم. لباس‌های تمیز به صورت مرتب بر روی چوب لباسی با سايزهاي مختلف آویزان شده‌اند. هر کسی با توجه به قد و قواره‌اش لباسي انتخاب مي‌كند.
یک دستگاه ماشین لباس‌شویی در گوشه‌ای از اتاق وجود دارد كه پس از هر بار استفاده از اين لباس‌ها با مواد شوينده مخصوص دوباره لباس‌ها را شسته و خشك كرده و آماده استفاده مي‌نمايند. این اقدام نشان دهنده‌ی توجه ویژه به وضعيت بهداشت متقاضیان است.
در حال تحويل گرفتن سلاح مخصوص و گلوله‌هاي رنگي، كلاه محافظ، دستكش و جليقه ضد گلوله، هستيم و ظاهر جديد باعث مي‌شود كه بچه‌ها شروع به شوخی با هم كنند. در اين هنگام صدای سوت داور ما را به محل بازی می‌کشاند.
داور توضیحات مقدماتی در خصوص قوانین بازی را اعلام مي‌كند. فضای رنگي بازي 55 در 33 متر تشكيل شده از سنگرهاي آجري و لاستيك‌هاي بزرگ و تخته‌هاي چوب، به صورت خودکار تولید هیجان می‌کند. وقتی کلاه‌هاي محافظ را روي سر مي‌گذاريم و مخزن اسلحه‌ها را با گلوله‌های سبز‌رنگ پر مي‌كنيم، سوت آغاز بازی نواخته مي‌شود.
ناگهان ضربان قلب جنگ‌آوران دو تيم 4 نفره شروع به بالا رفتن مي‌كند تا هر چه زودتر جان‌پناهي براي خود در ميداني كه شبيه ميدان نبرد واقعي است پيدا كنند. سنگرهایی که با لاستیک‌های بزرگ رنگ شده جلوه‌ای خاص به فضای بازی بخشیده و هدف باران گلوله‌ها قرار مي‌گيرند.
  بنا بر قانون بازی هر شخصی که مورد اصابت گلوله قرار گیرد و لباسش رنگي شود با بلند کردن دست، داور آتش‌بس مي‌دهد تا او از بازي خارج شود و نبرد با حضور ساير جنگ‌آوران ادامه يابد. هر تیمی که در انتها موفق به زدن گلوله به تمامي اعضاي تيم رقيب شود، برنده ميدان نبرد خواهد بود.
امروز "رسول لطفی" روز خاطره‌انگیزی را برای خبرنگاران رقم زد. با توجه به حجم گسترده‌ی اپلیکیشن‌ها و فضای مجازی و گرفتاري‌ها كاري زندگي، حضور دو ساعته در بازی مفرح و پرهيجان پینت‌بال ضمن تخلیه انرژی به صورت کاملاً مثبت، لحظات شاد و مفرحی را برای اهالي رسانه رقم زد.
بازي جالبي كه گفته مي‌‌شود حتي خانواده‌ها نيز به صورت دسته‌جمعي آن‌جا آمده و اين بازي با شادي و خوشي، ساعتي كنار هم انجام مي‌دهند.
خوشبختانه خرم‌آباد از چندي قبل در شمال شهر صاحب امكانات بازي مفرح جت‌اسكي در درياچه كيو شد. اينك در جنوب شهر، پينت‌بال، رقيبي جدي براي جت‌اسكي خواهد بود تا از اين پس جوانان، شهروندان و حتي خانواده‌ها، ساعتي در كنار هم به اين ورزش مفرح و پرهيجان روي آورند. بازي جالبي كه معمولاً هر كس يك بار آن را انجام دهد، لذت آن باعث مي‌‌شود كه دوباره و دوباره‌ها به پينت‌بال روي آورد.
شايد هزينه‌اي كه برخي هر روز براي سيگار و قليان مصرف مي‌كنند، در ماه بالغ بر 100 هزار تومان شود، اما انجام يك بار بازي پينت‌بال در ماه هزينه‌ي چنداني در پي نخواهد داشت. تفريحي كه علاوه بر هيجان، ده‌ها برابر اين مبلغ ناچيز در ماه براي شما شادي و نشاط به همراه خواهد داشت.
اميد است شهروندان فهیم خرم‌آبادی از این پتانسیل و ظرفیت ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. در پایان مجدداً از مهمان‌نوازی بی‌آلایش بچه‌هاي مجموعه پينت‌بال خرم‌آباد تشكر مي‌كنيم كه ساعتي خاطره‌انگيز پس از مشغله سنگين كاري يك‌شنبه براي ما رقم زدند.
گزارش: رضا طولابي، عكس: كريم فولادوند
 پينت‌بال را جاي‌گزين سيگار و قليان در لرستان كنيم/ جنوب خرم‌آباد به شمال شهر فخر مي‌فروشد

 شرایط شركت در بازی پینت‌بال خرم‌آباد
ورودی هر نفر برای بار اول= 8 هزار تومان
هزینه برای 50 عدد گلوله رنگي = 8 هزار تومان
* در بازی‌های بعدی (مرتبه اول به بعد) 40 درصد تخفیف ورودی به علاقه‌مندان تعلق مي‌گيرد.
اگر بین 8 تا 10 نفر را برای بازی پینت‌بال هماهنگ کنند، يك نفر به صورت رايگان از امكانات مجموعه استفاده مي‌كند. (به اندازه هزينه يك نفر تخفيف داده مي‌شود)
خرم‌آباد، گلدشت شرقی، نبش جنوب شرقي میدان کریم خان زند، مجموعه ورزشی شهید حجت سبزی‌پرور
تلفن‌های رزرو يا كسب اطلاع بيشتر:   09169848763       و     09169848793
كانال تلگرامي پينت‌بال خرم‌آباد:        @paintballlor
وبلاگ:         paintballlor.mihanblog.com         و       paintballlor.blogfa.com
 

دیدگاه‌ها  

#1 سید رضا نجفی زاده 1395-04-28 00:42
بسیار زیبا نوشتی برادر
نقل قول کردن
#2 همشهری 1395-04-28 11:12
خوبه ولی باید به زمین و محیطش رنگ و لعاب بیشتری بدن اینجا دقیقا مثه جبهه میمونه!
نقل قول کردن
#3 امید لطفی 1395-04-28 11:23
بسیار زیبا
نقل قول کردن
#4 لطفی 1395-04-28 14:16
ضمن سلام
آقا رضای عزیز وبقیه دوستان که قدم رنجه فرمودند،اول ازهمه تشکر بنده رو پذیراباشید
ممنونم که ورزش پینت بال که در تمام شهرهای کشور و حتی در کل دنیا شناخته شده ودر خرم آباد همچنان گمنام است رو به این زیبایی توصیف کردید و توضیح دادید امیدوارم با همکاری دوستان و مسئولین بتونیم تفریگاه و ورزشگاهی در شان مردم عزیزمون بسازیم.
نقل قول کردن
#5 مهدی 1395-04-28 14:39
چرامحوطه اش خاکیست؟
چرافاقدفضای سبزوسنگفرش می باشد
اگربه زیباسازی این مجموعه ورزشی رسیدگی شودنقش مفرحتروشادیبخشت ری دربین علاقه مندان به این ورزش وتماشاچیان خواهدداشت
ضروریست تابه مشکلات ونیازهای این ورزشگاه رسیدگی لازم صورت گیرد
نقل قول کردن
#6 بهرام 1395-04-28 20:08
فكر كنم اگر استقبال خوب باشد بتوان رنگ و لعاب بيشتري به اينجا داد و محوطه را حتي با چمن پوشش مناسبتري داد
نقل قول کردن
#7 لطفی 1395-04-29 06:14
ازراهنمایی وانتقاد دوستان ممنون وسپاسگزارم انشاله به زودی زود از نظردوستان جهت تغییرات درباشگاه استفاده خواهدشد ودر داخل زمین هم ازچمن وهم درخت استفاده خواهیم کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا