یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از تخصیص و تاکید بر 30 درصد بودجه ادارات کل به بانوان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "امیررضا خادم" چهارشنبه در جلسه با مسئولان ورزش بانوان لرستان اظهار کرد: نگاه خاصی به ورزش بانوان تخصيص 30 درصد بودجه ادارات ورزش و جوانان لرستان به بانوان/ ديدار معاون وزير با استاندارداریم و تمام استان‌ها را موظف کرده‌ایم که 30 درصد بودجه را به این قشر اختصاص بدهند.
وی با بيان اين كه ما با این کار وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم و در سفر به استان‌ها بحث 30 درصد را پی‌گیری می‌کنیم، افزود: خودتان را در هیأت ثابت، حضورتان را پررنگ، مطالبه‌گر و جایگاه‌تان را باور کنید و فقط نقش یک مربی یا سرپرست را نداشته باشید.
قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان در ادامه بیان کرد: به عنوان کشوری که در حوزه ورزش امکانات مالی کمی داریم مجبور هستیم که در رشته‌ها گزینشی عمل کنیم و نمی‌توانیم همه رشته‌ها را مساوی حمایت کنیم. این موضوع در استان‌ها هم وجود دارد که باید از رشته‌های موفق و فعال بیشتر حمایت شود و الگویی برای بقیه هیأت‌ها باشد.
وی با تأکید بر این که اولویت واگذاری سالن‌هایی که با اسم بانوان کلنگ زده شده باید با این قشر باشد، اضافه کرد: اگر این‌گونه باشد بدون شک قیمت مزایده سالن پایین می‌آید و باید در سانس‌هایی که بانوان متقاضی ندارند سالن در اختیار آقایان باشد.
خادم تأکید کرد: از مدیران اداره‌های کل، فدراسیون‌ها و هیأت‌ها می‌خواهیم به اندازه آقایان به بانوان نیز توجه کنند و از این بخش غافل نشوند و برنامه‌های بانوان را عملیاتی کنند.
قابل ذكر است خادم امروز در استانداري لرستان نيز حضور يافت با هوشنگ بازوند استاندار لرستان ديدار كرد. در اين جلسه كه با حضور "علي‌ياور عزيزپورفرد" مدير كل ورزش و جوانان لرستان و "ايرج رحماني" مسئول امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، طرفين پيرامون مسائل و مشكلات ورزش استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
از جمله مواردي كه از طرف بازوند استاندار لرستان مطرح شدن لزوم تعيين تكليف مجموعه سواركاري دره‌گرم خرم‌آباد و همچنين وضعيت مالكيت مجموعه دهكده المكپيك خرم‌آباد بود كه چرا وزارت ورزش در اين خصوص زودتر تصميمي نگرفته واقدامي نمي كند.
وي بي‌توجهي سازمان توسعه و تجهيز اماكن ورزشي به ورزش لرستان را ناشايست خواند و از خادم درخواست كرد حتماً در اين خصوص پي‌گيري‌هاي لازم را بنمايد.
معاون وزير ورزش و جوانان نيز در مقابل گلايه‌هاي برحق استاندار لرستان فقط با زدن با لبخند، سكوت كرد و در پايان قول داد تا حد امكان براي رفع اين مشكلات اقدام نمايد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 دالوند 1395-04-24 00:19
ورزشگاه زاغه۳۷ سال است شروع به کار کرده و تا الان ۱۰ درصدرشد داشته زمانی زاغه در ورزش حرفی برا گفتن داشت ولی الان آقایان هنوز دم از ورزش و جوانان می زنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا