یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 هفته چهاردهم و پاياني رقابت‌هاي ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌هاي كشور در گروه سوم با انجام 3 بازي به پايان رسيد و تنها نماينده لرستان در اين مسابقات با گلي كه در 6 ثانيه به پايان بازي وارد دروازه‌ حريف كرد، موفق به بقا در ليگ دسته دو شد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري يافته، تيم راه و شهرسازي لرستان كه براي بقا در ليگ دسته دوم نيازمند كسب امتياز در دزفول شود، از ساعت 16 در سالن شهيد مجديان دزفول و در گرماي شديد اين شهر به مصاف تيم دانشكده سما دزفول رفت و با اين تيم در آخرين لحظات به تساوي 5 بر 5 رسيد.
گل‌هاي راه و شهرسازي را در اين بازي فرشيد نادری (3 گل)، مبين صادقي و فريد نادري به ثمر رساندند. نكته قابل توجه اين كه گل پاياني تيم لرستاني در 6 ثانيه به پايان بازي توسط فريد نادري دروازه‌بان اين تيم به ثمر رسيد كه در حقيقت ضامن بقاي راه و شهرسازي در ليگ دو بود.
در ديگر بازي‌هاي اين گروه تيم معدن كان پژوهان كاشان در كرمانشاه مقابل شاهين اين شهر با نتيجه 12 بر يك شكست سنگيني متحمل شد و بالاخره پله آخر جدول را پس از 14 هفته از نماينده لرستان تحويل گرفت و به ليگ زيرگروه كشور سقوط كرد.
همچنين رعد پدافند اصفهان نيز 2 بر يك از سد نفت اميديه گذشت تا همراه با اين تيم از گروه سوم به دور بعد صعود نمايد. تيم اصفهاني هفته قبل در خرم‌آباد 3 بر يك مغلوب راه و شهرسازي شده بود!
كميته انضباطي نيز نتيجه 2 بازي ناتمام تيم سما دزفول را اعلام كرد و بر اساس اين آرا بازي اين تيم مقابل رعد اصفهان 7-0 به نفع رعد و بازي مقابل شاهين كرمانشاه 3-0 به نفع دانشكده سما اعلام شد.
تيم راه و شهرسازي لرستان دور رفت از 6 بازي متمحل 6 شكست سنگين شد اما با تغييراتي كه مسئولين باشگاه در كادر فني ايجاد كردند، دور برگشت كه بازي‌هاي دشوارتري پيش رو داشتند، از 6 بازي صاحب 2 برد 3 تساوي و يك باخت خفيف 2 بر يك مقابل شاهين كرمانشاه شدند. با این نتایج در دور برگشت تیم لرستانی بهترین نتیجه را در جمع 7 تیم گروهش گرفت.
راه و شهرسازی لرستان: امیر بهاروند، محمد پاپی‌صاد، محمد مرادی، سجاد کاظمی، احمد‌رضا زینی‌وندیان، مصطفی عزیزی، مبین صادقی، فرید نادری، حسین کاکی‌پور، صادق مهرابی و سجاد پیری، کادر فنی و مربیان: سعید سپهوند، صادق کرمی‌پور، امین منتی، حمید کرم‌الهی مهدی سرابی، رسول یوسفی، سرپرست: بهزاد بهاروند، پزشک: مصطفی کوشکی
 لرستاني‌ها 5 ثانيه مانده به پايان بازي در ليگ ماندني شدند/ گل دروازه‌بان، فرشته نجات راه و شهرسازي
جدول رده‌بندي:

 

Yaftenews.ir

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتیاز

۱

نفت امیدیه

۱۲

۸

۲

۲

۴۰

۲۲

۲۶

۲

رعد پدافند اصفهان

۱۲

۶

۳

۳

۴۰

۳۰

۲۱

۳

شاهین کرمانشاه

۱۲

۶

۳

۳

۳۶

۲۶

۲۱

۴

دانشکده سماء دزفول

۱۲

۵

۳

۴

۴۳

۳۸

۱۸

۵

شهید فرهادی اهواز

۱۲

۴

۲

۶

۳۸

۴۱

۱۴

۶

راه و شهرسازی لرستان

۱۲

۲

۳

۷

۲۴

۴۴

۹

۷

معدن کان‌پژوهان کاشان

۱۲

۲

۲

۸

۳۹

۵۹

۸

 

دیدگاه‌ها  

#1 دوستدار فوتسال 1395-04-23 12:50
با سلام و تشکر از مجموعه راه و شهرسازی و کادر فنی و بازیکنان با غیرتش خداقوت غیرت مردا و یه سلامی به دلواپسان بابت 4ماه تخریبوش دوستان گل شما کا ناراحت تیم بودید حداقل الان که تیم حفظ شده یه تبریکی به تیم شهرمون بگید با سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا