یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته سيزدهم رقابت‌هاي لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌هاي كشور عصر چهارشنبه مقارن با عيد سعيد فطر با برگزاری 3 دیدار در گروه سوم پی‌گیری شد و طي آن نماينده استان لرستان موفق شد حريف مدعي صعود از اين گروه را با شكست بدرقه كند و باشكار يكي از مدعيان صعود از اين گروه، به هوادارن فوتسال استان عيدي بدهد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، تيم راه و شهرسازي كه از آغاز دور برگشت نتايج درخشاني در اين رقابت‌ها كسب كرده است، از ساعت 16 امروز در سالن هلال احمر خرم‌آباد پذيراي رعد پدافند اصفهان تيم دوم جدول رده‌بندي بود.
تيم اصفهاني هفته قبل ميزبان سمای دزفول بود و در حالي كه با حساب 7-2 از میهمان خود پیش بود 10 ثانیه تا پایان بازی، جنجال و درگیری نفرات دو تيم، بازی را ناتمام گذاشت تا کار به نیروی انتظامی برسد که با کمک اسپری فلفل متخلفان را پراکنده کرد.
تيم راه و شهرسازي كه بازي رفت را برابر اين تيم اصفهاني با نتيجه 7 بر يك واگذار كرده بود انتقام شكست دور رفت را در خرم‌آباد با نتيجه 3 بر يك گرفت. گل‌هاي تيم ميزبان در اين بازي توسط حسين كاكي‌پور (2 گل) و سجاد كاظمي وارد دروزاه نماينده اصفهان شد.
راه و شهرسازي يك بازي ديگر در دزفول برابر دانشكده سما تا پايان اين رقابت‌ها دارد و در شرايطي كه با تيم كاشان هم‌امتياز است اما تفاضل گل ضعيف‌تري نسبت به حريف دارد، لذا كسب پيروزي در اين بازي آتي مي‌تواند ضامن بقاي آن‌ها در ليگ دسته دوم فوتسال كشور باشد.
راه و شهرسازی لرستان: امیر بهاروند، محمد پاپی‌صاد، محمد مرادی، سجاد کاظمی، احمد‌رضا زینی‌وندیان، مصطفی عزیزی، مبین صادقی، فرید نادری، حسین کاکی‌پور، صادق مهرابی و سجاد پیری، کادر فنی و مربیان: صادق کرمی‌پور، امین منتی، حمید کرم‌الهی، مهدی سهرابی و رسول يوسفي، مدير فني: سعید سپهوند، سرپرست: بهزاد بهاروند، پزشک: مصطفی کوشکی، تداركات: نادر بهرامي
تيم فوتسال راه و شهرسازي لرستان
در ديگر بازي‌‌هاي امروز تيم صدرنشين نفت اميديه كه صعودش به دور بعدي مسجل شده، در خانه با يك گل مغلوب شاهين كرمانشاه شد و معدن كان‌پژوهان كاشان رقيب راه و و شهرسازي لرستان براي بقا، در خانه خود 4 بر 3 از سد تيم شهيد فرهادي اهواز گذشت.
اين هفته دانشكده سما دزفول با قرعه استراحت مواجه بود. بازي اين تيم در هفته يازدهم مقابل شاهين كرمانشاه نيز به درگيري انجاميد و ناتمام ماند! بازي هفته دوازدهم اين تيم نيز در اصفهان به جنجال كشيد وباز هم ناتمام ماند. بايد ديد در آخرين بازي مقابل نماينده لرستان چه نتيجه‌اي براي تيم دزفول رقم خواهد خورد؟

جدول رده‌بندي گروه سوم:

 

Yaftenews.ir

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتیاز

1

نفت امیدیه

11

8

2

1

39

19

26

2

شاهین کرمانشاه

10

5

3

2

23

22

18

3

رعد پدافند اصفهان

9

4

3

3

31

29

15

4

دانشکده سماء دزفول

9

4

2

3

35

26

14

5

شهید فرهادی اهواز

12

4

2

6

38

41

14

6

معدن کان‌پژوهان کاشان

11

2

2

7

38

47

8

7

راه و شهرسازی لرستان

11

2

2

7

19

39

8


برنامه هفته چهاردهم (پاياني)؛
سه‌شنبه 22 تيرماه 1395– ساعت 16
سماء دزفول– راه و شهرسازی لرستان
شاهین کرمانشاه– معدن کان‌پژهان کاشان
رعد پدافند اصفهان– نفت امیدیه
شهید فرهادی اهواز– استراحت

فيناليست‌هاي فوتسال جام رمضان خرم‌آباد مشخص شدند

مرحله يك‌چهارم نهايي فوتسال جام رمضان خرم‌آباد يادواره مرحوم عزيز سليماني‌نژاد با برگزاري 4 بازي طي 2 شب گذشته در سالن شهيد حجت سبزي‌پرور گلدشت شرقي خرم‌آباد زير نظر باشگاه كلاسيك به پايان رسيد.

به گزارش پايگاه خبري يافته در پايان اين مرحله 4 تيم يافته، شهيد سوري، شهيد آزادبخت و آرتان به ترتيب با غلبه بر راه و شهرسازي، دوره چگني، شاهين و شهرآرا به عنوان 4 تيم برتر مسابقات شناخته شدند.

همچنين چهارشنبه 16 تيرماه نيز در مرحله نيمه‌نهايي ابتدا تيم يافته 5 بر صفر از سد شهيد سوري بيرانوند گذشت و در بازي دوم  آرتان مقابل شهيد آزادبخت 7 بر يك شكست خورد.
بازي فينال اين مسابقات پنج‌شنبه‌شب از ساعت 21:45 بين تيم‌هاي يافته و شهيد آزادبخت در سال شهيد سبزي‌پرور با حضور بيرانوندي نماينده خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي و عزيزپور مدير كل ورزش و جوانان لرستان آغاز مي‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 راه وشهرسازی 1395-04-16 20:59
با سلام خدمت تمام دوستان نمیدونم چرا خبری از دوستان واساتید گرامی نیست و نظری درباره تیم راه شهرسازی نمیدن شایدم اینترنت ندارن.آقای ???آقای ??? چرا یه تبریک به این بچه های تیم نمیگید پس معلوم شد که فقط خراب کردن این تیم بوده خدارو شکر که به هدفتون نرسیدید
نقل قول کردن
#2 فوتسال 1395-04-17 11:18
تبریک به مجموعه راه وشهرسازی امیدوارم موفق باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا